Général Zantas
Well-known member
Gelukkig, ontsnapt aan de 0-1. Proper gelegd wel
Er is er toch eentje aant kijken!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig, ontsnapt aan de 0-1. Proper gelegd wel

Via een link uit IsraëlEr is er toch eentje aant kijken!![]()
commentaar is misschien wel beter dan Aster!Het machtige Hacken, daarom dat we er tegen gesneuveld zijn.Hacken is ondertussen CFR Cluj aan het inblikken met 7-2 zeg, 5 assists van die Layouni, misschien een nieuw record?
Ik ben int Grieks aant kijken, hij was ff enthousiast bij die kansVia een link uit Israëlcommentaar is misschien wel beter dan Aster!

Volgens Hasi zou een gelijkspel thuis morgen al een goede uitgangspositie zijn. Niet te schattenmet een gelijkspel is het over en out. Als ze willen doorstoten, zullen ze moeten winnen met minstens 2 goals verschil.
Deze had je altijd moeten winnen. Doorstoten zal heel moeilijk worden
Daar ga je maar een paar kansen krijgen en die moeten erin. Als je de efficiëntie vandaag zag. En je weet ook dat je er meerdere moet maken, want je krijgt er altijd eentje binnenAls je nog enkele euro's voor Hazard kan krijgen, aanpakken
Kost ons hier eigenhandig de kwalificatie. Mist gewoon 2 kansen die je op profniveau nooit mag missen. Ene hoog over en ene simpel op de keeper
Hasi zal tevreden zijn zeker? Gelijkspel.
Hun kapitein had er ook al wel sneller af kunnen/moeten vliegen
Nu ginds snel 1-0 en dan ons verliezen aan randgebeurtenissen en frustraties, zie je zo gebeuren
. Anderlecht blijft toch echt ziek. In de Belgische competitie lig ik daar niet echt wakker van, maar Europees is het hoogtijd dat ze daar eindelijk weer eens op de been geraken.Voor mij wel. Daar zie ik ze echt niet gaan winnen. We hebben dit jaar nog geen enkele fatsoenlijke match gespeeld op verplaatsing.Is het nu over en out of niet? kBen confused...
Gohja ziek.. vandaag hebben ze echt een hele goede match gespeeld. Ze hebben kansen gehad om 5 matchen te winnen. Maar je mist alles en krijgt het deksel op de neus. Ik zeg veel negatief over Anderlecht maar de prestatie vandaag op zich was dik in orde.Alé, Hasi heeft zijn gelijkspel. Anderlecht blijft toch echt ziek. In de Belgische competitie lig ik daar niet echt wakker van, maar Europees is het hoogtijd dat ze daar eindelijk weer eens op de been geraken.