Anderlecht ook nietAnderlecht gaat winnen. Dit AEK stelt niet veel voor.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderlecht ook nietAnderlecht gaat winnen. Dit AEK stelt niet veel voor.

Tactisch genieBelangrijkste match van het jaar en we moeten starten met een centrale verdediger op de linksback die nog nooit heeft meegedaan![]()
1 richtingsverkeerLeuk begin, aek precies wat sterker dan de Rangers![]()
Het zal eerder van de moetes zijn vermoed ik, anders zal Augustinsson wel gewoon gespeeld hebben (N'Diaye is niet mee afgereisd, was nog maar net teruggekeerd van zijn thuisland na het overlijden van zijn broertje).Tactisch genie
Op deze manier gaat er nog een rode kaart komen

Ik dacht al dat het aan mijn beeld lagDe Griekse supporters zijn ook met groene lasers aan het schijnen.
En nu weeral recht in de Anderlecht spelers hun ogen: ziet er niemand van de refs dat?
Inderdaad, als die fouten van Anderlecht geel zijn, dan was dat ook een voor die van AEK. De Grieken mogen voorlopig écht niet klagen over de ref.Allesinds nie voor de Grieken als die zelfs geen geel krijgt voor die maaifout op Dolberg![]()
Geen enkele aanvallende intentie. Gaat weer een lang seizoen wordenKroniek van een aangekondigde goal.