Nattefrost
Well-known member
Wat een rottig moment om lek te rijden voor Aerts. Ik denk dat Pidcock sowieso ging komen maar op zo'n manier verliezen is zuur.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is hem gegund, Eli zal wel groen lachen.Michael Vanthourenhout, wat een dag heeft die.
merci!Ze hebben ook een live stream op het YT kanaal van de UCI.
Er zit niet veel logica achter. Vorige week was het in Italië volgens mij ook WB en toen was er idd geen uitzending. Op tiz cycling heb je ook meestal een stream.merci!
Vorige keer dat ik wou kijken was er denk ik geen stream.
Ik ken niets van welke criteria er zijn etc. Als ik wil kijken, is het gewoon race per race
Ik vermoed dat dit dan een wereldbekermanche is en de vorige die ik wou zien niet.
.Loopcross?De cross is te kort!
Wereldbeker moet boven het uur zijnLoopcross?

Zeer sterk van VTH op toch wel een Pidcock parcours. Maarja hoe sterk zijn die wegrenners natuurlijk.
oops sorry. Zie het nu pas. Cross is ook uitgezonden geweest op Tipik (oude RTBF2)Weer alleen op Telenet of mis ik iets?
Dit dus.Ze hebben ook een live stream op het YT kanaal van de UCI.
Goed om weten wel voor in de toekomst.Dit dus.
Gewoon live te kijken op het YouTube kanaal van de UCI.
Met een Engelse commentator, waarvan je zou denken dat hij niet zoveel van cyclocross kent, maar veel zaken verassend snel heeft gezien (zoals lekke band Aerts nog voor de closeup).
Mooie cross. Wat een laatste ronde van Michael.
Gaat nooit meer gebeuren natuurlijk.Ik zou ze eigenlijk alle drie graag terug eens een volledig cross seizoen zien afwerken.
Roxanne is that you?Ik ben toch echt wel benieuwd op welk niveau mijne man volgende week terug komt