Veldritseizoen 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben ook een live stream op het YT kanaal van de UCI.
merci!

Vorige keer dat ik wou kijken was er denk ik geen stream.
Ik ken niets van welke criteria er zijn etc. Als ik wil kijken, is het gewoon race per race

Ik vermoed dat dit dan een wereldbekermanche is en de vorige die ik wou zien niet.

Bij deze de bevestiging dat we niet van de grote drie kunnen spreken maar dat het bij de twee blijft.
Bevestiging van wat ik al vermoede.

Een VDP of een VA hadden de boel hier in stukken en brokken gereden. Wel knap van Michael.
Welke uitvluchten zal Eli nu hebben?

merci!

Vorige keer dat ik wou kijken was er denk ik geen stream.
Ik ken niets van welke criteria er zijn etc. Als ik wil kijken, is het gewoon race per race

Ik vermoed dat dit dan een wereldbekermanche is en de vorige die ik wou zien niet.
Er zit niet veel logica achter. Vorige week was het in Italië volgens mij ook WB en toen was er idd geen uitzending. Op tiz cycling heb je ook meestal een stream.

Zeer sterk van VTH op toch wel een Pidcock parcours. Maarja hoe sterk zijn die wegrenners natuurlijk :unsure: .

Ook al zijn ze sowieso sterker, hou er wel rekening mee dat starten vanop de 4e of 5e rij een handicap geeft waardoor je eerst één à twee rondes alles moet geven en dikwijls meer risico's moet nemen om voorop te raken. Als je vanuit die positie een cross wint ben je meer dan de sterkste.

Ik zou ze eigenlijk alle drie graag terug eens een volledig cross seizoen zien afwerken.

Weinig tactvol interview van Renaat. Tijdens de cross een paar keer hinten naar de familiale problemen bij vth. En dan tijdens het interview vragen of hij zijn overwinning aan iemand wil opdragen.

Als vth daar zelf niet mee naar buiten wil komen dan hou je je bek daar toch over.

Ze hebben ook een live stream op het YT kanaal van de UCI.
Dit dus.
Gewoon live te kijken op het YouTube kanaal van de UCI.

Met een Engelse commentator, waarvan je zou denken dat hij niet zoveel van cyclocross kent, maar veel zaken verassend snel heeft gezien (zoals lekke band Aerts nog voor de closeup).

Mooie cross. Wat een laatste ronde van Michael.

Dit dus.
Gewoon live te kijken op het YouTube kanaal van de UCI.

Met een Engelse commentator, waarvan je zou denken dat hij niet zoveel van cyclocross kent, maar veel zaken verassend snel heeft gezien (zoals lekke band Aerts nog voor de closeup).

Mooie cross. Wat een laatste ronde van Michael.
Goed om weten wel voor in de toekomst.

Ik zou ze eigenlijk alle drie graag terug eens een volledig cross seizoen zien afwerken.
Gaat nooit meer gebeuren natuurlijk.
Hun afspraken op de weg zijn belangrijker. Cross is voor de grote 2 een bezigheid voor in de winter.

Een Pidcock moet nog maar bewijzen dat hij ook volgend seizoen op de weg kan overtuigen. Één seizoen is niet voldoende voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan