Waar ben jij nostalgisch naar?

Ik denk in mijn tienerjaren een stuk of 20 vliegtuigjes in elkaar gezet. Die staan nog allemaal in het huis van mijn grootmoeder, stuk of niet. Heb onlangs nog een F18 gekocht omdat ik goesting had... maar dat is zoals Lego: waar moet je die op den duur nog zetten?
Een pronkkast kopen voor de mancave ...

Maar ik moet ook zoeken waar ik dat zou zetten. Ruimte voor een tweetal slagschepen denk ik. En dan moeten die wel meteen heel goed zijn afgewerkt van een goed merk (Tamiya) maar ik heb dat al meer dan 20 jaar niet gedaan. Niet zo goedkoop om alles in huis te halen.

Occre heeft een Prinz Eugen van 1:200 met hout maar dat is een heel complex ding waar je veel skills voor nodig hebt. Ik heb ook geen vrije tafel om dat in elkaar te steken.

Ik denk in mijn tienerjaren een stuk of 20 vliegtuigjes in elkaar gezet. Die staan nog allemaal in het huis van mijn grootmoeder, stuk of niet. Heb onlangs nog een F18 gekocht omdat ik goesting had... maar dat is zoals Lego: waar moet je die op den duur nog zetten?
Hier ook vliegtuigen en race auto's. Tot vorig jaar heeft er een f-16 in de barkast tentoon gestaan. Was wel al een raket of 2 afgevallen. Met de nieuwe meubels heeft mijn vrouw ervan geprofiteerd om die ook te verwijderen.
Heb ergens nog 2 of 3 dozen staan die nooit in elkaar gezet geraakt zijn.

Den tijd dat je nog in elke dagbladhandel Trading Cards van Desert Storm kon kopen.
Zo fout, maar beeld je in dat je dit de dag van vandaag over de oorlog in Oekraïne zou zien liggen :oink:

il_570xN.4173154339_8130.jpg

s-l1200.jpg

Laatst bewerkt:

Moet zowat m'n eerste Werchter evaring geweest zijn. Fuck, al bijna 25 jaar geleden.
En Mark Lanegan :'(
Mijn eerste (en enige) Werchter ervaring. Al moet ik wel toegeven dat ik mij dat optreden van QOTSA niet echt meer kan herinneren, mijn geheugen is verrot.
Het optreden van Rammstein diezelfde avond daarintegen, dat is me wel beter bijgebleven :lol:

Ik was toen zo cool dat ik daar met mijn mama was :unsure:

Tripjes naar de stedelijke bib waar ze een ruim aanbod hadden aan muziekalbums. In die tijd (1998 en later )waren dat voor mij dan albums van The Offspring, Slipknot, Nirvana, Bloodhoud Gang of compilaties zoals De Afrekening. Was altijd iets om naar uit te kijken. Terwijl nu heb je een overaanbod aan muziek en boeit het mij allemaal wat minder. Zal de leeftijd zijn zeker... :unsure:

Was vandaag naar gezelschapspellen aan het kijken in de winkel en vond alles maar saai.

Toen moest ik ineens aan een spel uit mijn jeugd (circa 1994-1995) denken.

Wie kent deze nog?

IMG_7664.jpeg

IMG_7665.jpeg

Laatst bewerkt:
Ravensburger heeft tegen Ravensburg (d'oh) in Zuid-Duitsland een pretpark met een levensgrote versie van de betoverde doolhof. Was wel leuk met de kinderen.

Ravensburger heeft tegen Ravensburg (d'oh) in Zuid-Duitsland een pretpark met een levensgrote versie van de betoverde doolhof. Was wel leuk met de kinderen.
Ravensburger Spieleland! Twee jaar geleden een bezoekje gedaan toen we een weekje Bodensee hebben gedaan als vakantie. :) Was wel een leuk park, maar had ook een beetje een Boudewijn Seapark-gevoel: sommige delen/attracties van dat park zijn niet zo goed onderhouden. In het begin van de doolhof krijg je een kaartje waar je 4 vormen uit moet prikken bij de monsters die je vindt in het doolhof als ik het mij nog goed herinner.

Terug
Bovenaan