Coolguy
Well-known member
Facing worlds instagib = peak gamingMomenteel Unreal Tournament 2004 aan het spelen, heeerlijk.
Stuur maar PM als je eens wil joinen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Facing worlds instagib = peak gamingMomenteel Unreal Tournament 2004 aan het spelen, heeerlijk.
Stuur maar PM als je eens wil joinen!
Je kan de seconden manueel terug aanzetten.Ah de tijd dat je in Windows pc's nog de laatste seconden kon aftellen van de werkdag. Das ook al verdwenen, nu is t van suspense, wanneer zal het cijfertje veranderen...
How????Je kan de seconden manueel terug aanzetten.
Instellingen => Tijd en taal => Datum en tijd => Menu "Tijd en datum weergeven in het systeemvak" en daaronder kan je vinkje "seconden weergeven" aanklikken. Windows geeft dan wel een melding dat dit extra stroomverbruik veroorzaakt.How????

Dat wordt hier nog altijd gespeeld, nu door de nieuwe generatie (neefjes). Een van de weinige spellen die ze nog niet kapot hebben gekregen. Muizenval, het spel dat ze het leukste vonden, hebben ze het snelste vernield.Was vandaag naar gezelschapspellen aan het kijken in de winkel en vond alles maar saai.
Toen moest ik ineens aan een spel uit mijn jeugd (circa 1994-1995) denken.
Wie kent deze nog?
Bekijk bijlage 48736
Bekijk bijlage 48737
Instellingen => Tijd en taal => Datum en tijd => Menu "Tijd en datum weergeven in het systeemvak" en daaronder kan je vinkje "seconden weergeven" aanklikken. Windows geeft dan wel een melding dat dit extra stroomverbruik veroorzaakt.![]()
maar ondertussen wel overal copilot in forceren ...Bij ons noemde dat “poerkes”.'Pafferkes'. Rondjes van 8 en 12, bij sommige pistolen waren het lintjes![]()

Hier stonden er een aantal palen op de speelplaats. Als er door de beentjes werd gegaan werd die persoon daar bij beide benen aangetrokken en tegen de paal getrokken.Vroeger werd er bij ons op school een variant op panna gespeeld. Als je iemand de bal door de benen kon spelen, mocht je op die persoon stampen tot die een van de twee doelkaders kon aanraken. We hadden een voetbalkooi van ongeveer 15 lang met vrij hoge muren van gaasdraad, dus er zijn wel eens zware klappen gevallen, gelukkig zonder al te ernstige afloop.
Wij zeiden daar altijd sjaske of shaske tegen (de exacte spellingswijze heb ik nooit geweten en ik kan er ook online weinig over terugvinden).
Vroeger werd er bij ons op school een variant op panna gespeeld. Als je iemand de bal door de benen kon spelen, mocht je op die persoon stampen tot die een van de twee doelkaders kon aanraken. We hadden een voetbalkooi van ongeveer 15 lang met vrij hoge muren van gaasdraad, dus er zijn wel eens zware klappen gevallen, gelukkig zonder al te ernstige afloop.
Wij zeiden daar altijd sjaske of shaske tegen (de exacte spellingswijze heb ik nooit geweten en ik kan er ook online weinig over terugvinden).
Hier stonden er een aantal palen op de speelplaats. Als er door de beentjes werd gegaan werd die persoon daar bij beide benen aangetrokken en tegen de paal getrokken.
Laten we zeggen dat er een aantal jongens ongevraagd kinderloos door het leven gaan.
ah het bekende 'palen' van toen. Zo werden er een aantal op de bus naar school 'gepaald'. Was op een bus van De Lijn.