Muscleduck
Well-known member
Ja op TF1. Gedubte tekenfilms kijken 's morgens met mijn kom Kwakkies voor mijn neusClub Dorothée was toch franstalig? ik herinner het me wel dat het bestond, maar denk niet dat we er ooit echt naar gekeken heb.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja op TF1. Gedubte tekenfilms kijken 's morgens met mijn kom Kwakkies voor mijn neusClub Dorothée was toch franstalig? ik herinner het me wel dat het bestond, maar denk niet dat we er ooit echt naar gekeken heb.

Onlangs is er een live action film van gemaakt. Trok op niks jammer genoegLes chevaliers du zodiaque
Netflix had ook nog een tekenfilm reboot gedaan, wat ook op niets trok.Onlangs is er een live action film van gemaakt. Trok op niks jammer genoeg
Was Club Dorothée ook niet op bijvoorbeeld woensdagnamiddag? Volgens mij keek ik eerder dan.Idem, vroeg uit mijn bed ieder weekend om naar Club Dorothée te kijken.
Boeide niet dat ik het niet verstond.
Les chevaliers du zodiaque, Goldorak, Le tour du monde en 80 jours, Ulysse, Cobra etc
Aaah. Dat was de franse benaming.Eigenlijk niet verantwoord om Ken Le Survivant uit te zenden, of was dat gecensureerd? Ik kan me nog scenes herinneren waarin hij zijn vingers in de torso van zijn tegenstander ploft.

LADY, LAAAAAAAAAAAAADY OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAARAaah. Dat was de franse benaming.... Wij gen x’ers zijn geen janetten hé![]()
Wtf is me dat??? Ken ik nietLADY, LAAAAAAAAAAAAADY OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Ja klopt, het is zelfs alle dagen nog geweest. (Vooral in vakantie periodes).Was Club Dorothée ook niet op bijvoorbeeld woensdagnamiddag? Volgens mij keek ik eerder dan.

Thuiskomen na school, pak Princekoeken uit de kast halen en een fles cola op de schoot en naar Buffy kijken.

die was ik totaal vergeten. Zalig spel.Daarnet een nostalgische flashback naar mijn eerste voetbalspel “Actua Soccer 2” die ik leerde kennen via een kameraad.
Bekijk bijlage 44912