Waar ben jij nostalgisch naar?

Het moment dat je zo'n usb stick kreeg waarmee je .mp3'kes kon afspelen. Eindelijk geen gekloot meer met cd's. Er kon maar liefst 128mb op en dat alles met maar één AAA-batterij. :love:
Twee jaar later zo'n Creative Zen gekocht met 8gb intussen en die heb ik toch ook relatief lang gebruikt.
Tiens, ik ben van zo'n USB sticks naar een Creative Zen gegaan, maar die had wel 20GB?

Die groene/rode velours banken in de rijtuigen van de NMBS (die motorstellen met de platte neus).

M2%2012-06-04%20Dendermonde%20E-NEG-Blad%20144-01019SNN%20(foto%20Egwin%20De%20Sutter).JPG

Die groene/rode velours banken in de rijtuigen van de NMBS (die motorstellen met de platte neus).

M2%2012-06-04%20Dendermonde%20E-NEG-Blad%20144-01019SNN%20(foto%20Egwin%20De%20Sutter).JPG
Zalige bankstellen waren dat. Rood voor de niet-rokers en groen voor de rokers.

Vroeger vaak in zo'n stellen gezeten. Vader was ambtenaar en we kregen ook elk jaar een hoop gratis treintickets (eerste klasse :coolbrows: ). Tijdens de schoolvakanties gingen we dan ook vaak samen gewoon een dagje treinen. Dag ervoor het traject met alle haltes afprinten en dan telkens afvinken. Op één dag hebben we eens volgend traject gedaan: Antwerpen =>Oostende => Luik => Namen => Brussel => Antwerpen. Kostte werkelijk niks, buiten een parkeerticket en wat hamburgers bij de Quick of Mc Donalds als middageten. Echt plezante dagen waren dat en je zag nog wat van het land.

Zalige bankstellen waren dat. Rood voor de niet-rokers en groen voor de rokers.

Vroeger vaak in zo'n stellen gezeten. Vader was ambtenaar en we kregen ook elk jaar een hoop gratis treintickets (eerste klasse :coolbrows: ). Tijdens de schoolvakanties gingen we dan ook vaak samen gewoon een dagje treinen. Dag ervoor het traject met alle haltes afprinten en dan telkens afvinken. Op één dag hebben we eens volgend traject gedaan: Antwerpen =>Oostende => Luik => Namen => Brussel => Antwerpen. Kostte werkelijk niks, buiten een parkeerticket en wat hamburgers bij de Quick of Mc Donalds als middageten. Echt plezante dagen waren dat en je zag nog wat van het land.
Onze treinstations, hoerenbuurten en drugsverslaafden?

Laatst bewerkt:
Het is "Mr.". Zo iemand gaat niet tussen het gewone volk zitten é.
Later, toen ik met de trein moest pendelen, en ik zag dat er op mijn traject een niet-gemoderniseerd treinstel ingelegd was met zo'n eersteklasse rijtuig, dan ging ik altijd voor een klasseverhoging (had speciaal zo'n biljet ervoor in mijn portefeuille zitten).

Het moment dat je zo'n usb stick kreeg waarmee je .mp3'kes kon afspelen. Eindelijk geen gekloot meer met cd's. Er kon maar liefst 128mb op en dat alles met maar één AAA-batterij. :love:
Twee jaar later zo'n Creative Zen gekocht met 8gb intussen en die heb ik toch ook relatief lang gebruikt.
Ik gebruik nog altijd de Creative Zen Mosaic 16gb regelmatig.

Kheb hier de tech kast eens uitgemest: mijne nokia 3310 en 3510i gevonden.
MEGA flashback..da kon je op de grond smijten, parts oprapen en hop je wat terug vertrokken.

FF opgeladen, da startte gewoon nog op :)

Kheb hier de tech kast eens uitgemest: mijne nokia 3310 en 3510i gevonden.
MEGA flashback..da kon je op de grond smijten, parts oprapen en hop je wat terug vertrokken.

FF opgeladen, da startte gewoon nog op :)
Je hebt toch even Snake gespeeld hoop ik?

Net wat gerommeld op de zolder. Nog de cd-rom van Premier Manager 97 teruggevonden. Wat uren heb ik daar niet aan verspeeld. Op m'n Pentium II met Windows 98 SE. Die pc kon ook maar één programma aan met geluid.

Ook nog mijn Panini stickerboek van het WK '98 teruggevonden. Carlos Valderrama :laugh:.

Terug
Bovenaan