Waar ben jij nostalgisch naar?

Pokemon is hier nog niet aangehaald?!

Een van de coolste momenten ooit als je dat zag vroeger als kind :p en nu ook nog eigenlijk
unsure.gif

Gisteren "The Last Dance" uit gekeken en een geweldige nostalgische golf over me heen gekregen.
Ik heb het al eens gezegd in dit topic maar wat een geweldige tijd toch de jaren '90. Dat leek een tijd weer alles wat in balans was, een scharnierpunt tussen het "oude" en nieuwe, online leven. Er leek ook meer positivisme te zijn.

Kan ook zijn dat ik me dat helemaal fout herinner of dat het gewoon de jeudige onbezonnenheid was waar ik terug denk :)

aaah nostalgieeeee.
Ik ben heel nostalgisch ingesteld. Ik heb bij momenten echt heimwee naar mijn jonge jaren.
Hoewel het leven op dit moment ook heel mooi is, maar toch..

- mijn tijd op't middelbaar, vooral de laatste 2 jaren. Ook omdat we samen zoveel uitstappen hebben gedaan.
- skivakanties van vroeger
- fuiven (met Proto natuurlijk)
- games zoals half-life firearms mod, mohaa (toen was mulitplayer belange nog niet zo populair als nu)
- DBZ kijken na het thuiskomen (zoals enkele postst hierboven). Denk wel dat ze na de freeza saga gestopt zijn.
- Nog véél meer

Gisteren "The Last Dance" uit gekeken en een geweldige nostalgische golf over me heen gekregen.
Ik heb het al eens gezegd in dit topic maar wat een geweldige tijd toch de jaren '90. Dat leek een tijd weer alles wat in balans was, een scharnierpunt tussen het "oude" en nieuwe, online leven. Er leek ook meer positivisme te zijn.

Kan ook zijn dat ik me dat helemaal fout herinner of dat het gewoon de jeudige onbezonnenheid was waar ik terug denk :)

Ik heb ook dat gevoel. Is ook het laatste decennia dat mensen niet overheerst werden door internet, smartphones,.. Toen zaten ze in de zomer buiten voor de deur en wij speelden op de wijk. Die zaken zie je gewoon niet meer.

Ook zoveel goeie TV programma's en films. De enige die er nog aan kan is die serie van Van As de zondag, maar die gaan ze blijkbaar ook afschaffen.

Ik vind dat echt raar dat er de laatste jaren ook geen echte grote acteurs meer zijn zoals als actie helden Sylvester Stallone, Schwarzenegger, the rock. Of in andere genres een will Smith, Morgan freeman, Samuel Jackson,..
Ik wil daarmee niet zeggen dat het goeie acteurs zijn, maar die speelden toch altijd mee in die echte kaskrakers.

Hetzelfde met muziek. Michael Jackson, Tina turner, witney Houston, Beyoncé,.. Nu teren ze allemaal op autotune en er goed uit zien en dat is al genoeg.

Ik heb ook dat gevoel. Is ook het laatste decennia dat mensen niet overheerst werden door internet, smartphones,.. Toen zaten ze in de zomer buiten voor de deur en wij speelden op de wijk. Die zaken zie je gewoon niet meer.

Ook zoveel goeie TV programma's en films. De enige die er nog aan kan is die serie van Van As de zondag, maar die gaan ze blijkbaar ook afschaffen.

Ik vind dat echt raar dat er de laatste jaren ook geen echte grote acteurs meer zijn zoals als actie helden Sylvester Stallone, Schwarzenegger, the rock. Of in andere genres een will Smith, Morgan freeman, Samuel Jackson,..
Ik wil daarmee niet zeggen dat het goeie acteurs zijn, maar die speelden toch altijd mee in die echte kaskrakers.

Hetzelfde met muziek. Michael Jackson, Tina turner, witney Houston, Beyoncé,.. Nu teren ze allemaal op autotune en er goed uit zien en dat is al genoeg.
Ik denk dat de jeugd nu meer opkijkt naar hun youtube en tik tok helden. ( of die talent hebben is nog maar de vraag)

En dan de real life series:

CHIPS

Buck rogers ( wie zou de robot Twiki kunnen vergeten)

Battlestar galactica

V

A-team

Jake & the fatman

Iemand deze nog gelezen?

YRmwVF3.jpg

Even daarvoor had ik Jurassic Park gezien. En mijn ouders hadden toen een magazine gekocht daarvan omdat ik die film zo leuk vond. Heel plezant om te lezen vond ik toen. En zoals je kan zien was de eerste met een 3-D bril :cool:.

Terug
Bovenaan