Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel van wat ik hier lees is toch helemaal geen fetisjisme, maar gewoon een (lichte) seksuele voorkeur. In het geval van @Avondland gaat het dan over borsten (waarvoor dank, wat vind ik de huidige mode van nauw aansluitende marcelletjes toch fijn), ja zo zijn 99% van de mannen fetisjisten.
Volgens bovenstaande definitie (uit wikipedia) dan ook geen fetisj hier.

je "maat" jaMaat van mij wordt geil van zwangere vrouwen.

Hakken.
Maar wie zijn zaad?je "maat" ja![]()
Zo'n Thunderdome chicks zijn minder m'n ding.Hakken.
Pagina 1, post 16.https://www.hln.be/nina/debby-37-wo...os-maar-dat-voelt-onwennig-voor-mij~a0f5201c/
Origineel... deze is hier niet aan bod gekomen.

2 girls , one cup style ?Er zijn er nog enkele extremere..maar misschien is dit niet de plaats![]()
Zelfs in dat artikel staan toch zeer bedenkelijke passages:Ik denk dat er hier sommige fetish en voorkeur/kink door elkaar aan het halen zijn.
Is uw fetisj muggenziften?Ik denk dat er hier sommige fetish en voorkeur/kink door elkaar aan het halen zijn.
Exact wat ik bedoel, het is een voorkeurIs uw fetisj muggenziften?
Nee niet in die richting.2 girls , one cup style ?

En dan heeft zo ook leren pijpen!Eerder iets dat leuk vind en mijn bloed wat sneller doet stromen... Niet echt een voorwaarde of zo maar ik heb het de laatste tijd nogal voor leren broeken. Als een vrouw dat draagt word ik altijd vrolijk![]()