Wat is je fetish?

Te veel mensen weten wie ik ben om dat hier zo maar te posten.
Jammer!
Gewoon doen. Wie weet kunnen anderen daar wel inspiratie bij opdoen 🙂. En dat anderen je kennen, biedt ook mogelijkheden om gelijkgezinden te vinden. Dat is namelijk ook iets waar mijn vrouw en ik tegenaan lopen. Gelijkgezinden vinden om een een fetish of fantasie uit te voeren ... klinkt simpel, is het niet in praktijk. En mensen die daar negatieve commentaar op hebben moeten misschìen eens eerst "in eigen boezem kijken" .

Gewoon doen. Wie weet kunnen anderen daar wel inspiratie bij opdoen 🙂. En dat anderen je kennen, biedt ook mogelijkheden om gelijkgezinden te vinden. Dat is namelijk ook iets waar mijn vrouw en ik tegenaan lopen. Gelijkgezinden vinden om een een fetish of fantasie uit te voeren ... klinkt simpel, is het niet in praktijk. En mensen die daar negatieve commentaar op hebben moeten misschìen eens eerst "in eigen boezem kijken" .

Ah nee, het is sowieso niets met andere mensen dus daar win ik niets mee helaas 😬

Vertel jij die van uw vrouw (jullie) en wie weet vind je hier nog meer gegadigden.

Er blijkt zowaar een enquete te zijn (uitgevoerd door iVox in Vlaanderen) die dit heeft bevraagt bij een steekproef.

Ik laat in het midden hoe betrouwbaar dit is.

- 68% zou een fetish hebben (denk dat ze het wel als 'voorkeur' hebben bevraagd en niet als parafilie)

Raakt opgewonden van:

- voyeurisme: 35%
- spanking: 35%
- bondage: 35%
- kietelen (echt): 31%
- verkleden of role-play: 29%
- natte kleren: 23%
- leren, latex of rubberen kleding: 19%
- voeten of schoenen: 10%
- plasseks: 9%
- dragen van kleding van het andere geslacht: 8%

Dat is de gepubliceerde top 10.

Beetje verrassend wel, vreemd zelfs.

Is er een onderscheid tussen mannen en vrouwen?

Er zijn ook gradaties in natuurlijk. U aan het plafond laten omhoog takelen of eens een fluffy handboei bovenhalen.

Idem met eens een klets op de billen of een kick-op-pijn sessie.

Er blijkt zowaar een enquete te zijn (uitgevoerd door iVox in Vlaanderen) die dit heeft bevraagt bij een steekproef.

- 68% zou een fetish hebben (denk dat ze het wel als 'voorkeur' hebben bevraagd en niet als parafilie)

Raakt opgewonden van:

Is dat verrassend? Dat zijn toch allemaal de meest voorkomende zaken, behalve mss dat kietelen en die natte kleren.

Raakt opgewonden van:

Bij een vorige huurder was ik toch onder de indruk: lak/leer/zweepjes/kettingen/pluimen/zo nen bal/grote doos toys en dan een zwaar stalen frame om iemand in te hangen.

maar de echte verrassing heb ik pas recentelijk ontdekt - die sjarels hebben miljaar 3 grote oogbouten (maar echt grote - Ø30mm ofzo) in de houten balken gedraaid - ik vermoed om één of ander gareel aan te hangen.

hebben daar niet lang verbleven, koppel 60+ die ook actief waren in parenclubs.

Is er een onderscheid tussen mannen en vrouwen?

Er zijn ook gradaties in natuurlijk. U aan het plafond laten omhoog takelen of eens een fluffy handboei bovenhalen.

Idem met eens een klets op de billen of een kick-op-pijn sessie.
Geen idee. Er staat bij 'Vlamingen'...

Is dat verrassend? Dat zijn toch allemaal de meest voorkomende zaken, behalve mss dat kietelen en die natte kleren.
Dat is dan ook de verrassing... natte kleren?

Voor mij verrassend want dat doe me nu niks.

'bekeken worden (of de kans daartoe' staat er niet in... leek me anders nogal vaak voorkomend.

Paar dingen uit dat lijstje kunnen me wel bekoren:
- spanking
- leren kledij
- voeten
- plasseks in een zeer, maar dan ook, zeer lichte vorm

Wat er verrassend niet in staat is vrouwen die mekaar zoenen. Als mijn vriendin een andere vrouw zoent dan sta ik instant op scherp.

Niet onmogelijk dat men zowel bekijken als bekeken worden heeft ingedeeld onder 'voyeurisme'. Al lijkt het mij logisch dat de groep die graag stiekem kijkt wel een pak groter is dan de groep die (ook) graag bekeken wordt.

De natte kleren zal misschien vooral te maken hebben met het 'wet t-shirt' gegeven bij vrouwen (of zelfs bij mannen), vermoed ik. En minder met de voorkeur om zélf natte kleren te dragen.

Spanking is ook vrij algemeen, gezien dat heel braaf en toegankelijk kan zijn, of heel wat verder kan gaan...

Dus ja, wat zegt zo'n lijst eigenlijk...

dragen van kleding van het andere geslacht: 8%

:biglaugh:
Somehow kan ik me niet echt inbeelden dat er echt vrouwen out there zijn die geil worden van een boxershort voor venten aan te doen. Seems a bit male inspired.

Maar verder een lijst met veel voorkeur/kink en weinig fetish me dunkt. Kietelen, voeten, schoenen en natte kleren (as in echt natte kledij) zijn likely de enigen die echt voor fetish kunnen doorgaan.

No fetishes I can think of hier. Kinks en voorkeuren zijn al voldoende :oi22:

Terug
Bovenaan