Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te veel mensen weten wie ik ben om dat hier zo maar te posten.
Jammer!

Het zijn misschien gewoon die verhalen.Kan het erger dan die toiletverhalen?![]()
Gewoon doen. Wie weet kunnen anderen daar wel inspiratie bij opdoenTe veel mensen weten wie ik ben om dat hier zo maar te posten.
Jammer!
. En dat anderen je kennen, biedt ook mogelijkheden om gelijkgezinden te vinden. Dat is namelijk ook iets waar mijn vrouw en ik tegenaan lopen. Gelijkgezinden vinden om een een fetish of fantasie uit te voeren ... klinkt simpel, is het niet in praktijk. En mensen die daar negatieve commentaar op hebben moeten misschìen eens eerst "in eigen boezem kijken" .Gewoon doen. Wie weet kunnen anderen daar wel inspiratie bij opdoen. En dat anderen je kennen, biedt ook mogelijkheden om gelijkgezinden te vinden. Dat is namelijk ook iets waar mijn vrouw en ik tegenaan lopen. Gelijkgezinden vinden om een een fetish of fantasie uit te voeren ... klinkt simpel, is het niet in praktijk. En mensen die daar negatieve commentaar op hebben moeten misschìen eens eerst "in eigen boezem kijken" .

Ik heb zelf geen boezem, maar mijn vrouw heeft daar meestal geen probleem meeIk kijk wel graag in andermans boezem.

Vertel jij die van uw vrouw (jullie) en wie weet vind je hier nog meer gegadigden.Gewoon doen. Wie weet kunnen anderen daar wel inspiratie bij opdoen. En dat anderen je kennen, biedt ook mogelijkheden om gelijkgezinden te vinden. Dat is namelijk ook iets waar mijn vrouw en ik tegenaan lopen. Gelijkgezinden vinden om een een fetish of fantasie uit te voeren ... klinkt simpel, is het niet in praktijk. En mensen die daar negatieve commentaar op hebben moeten misschìen eens eerst "in eigen boezem kijken" .
Zie pagina 1Vertel jij die van uw vrouw (jullie) en wie weet vind je hier nog meer gegadigden.

Is dat verrassend? Dat zijn toch allemaal de meest voorkomende zaken, behalve mss dat kietelen en die natte kleren.Er blijkt zowaar een enquete te zijn (uitgevoerd door iVox in Vlaanderen) die dit heeft bevraagt bij een steekproef.
Ik laat in het midden hoe betrouwbaar dit is.
- 68% zou een fetish hebben (denk dat ze het wel als 'voorkeur' hebben bevraagd en niet als parafilie)
Raakt opgewonden van:
- voyeurisme: 35%
- spanking: 35%
- bondage: 35%
- kietelen (echt): 31%
- verkleden of role-play: 29%
- natte kleren: 23%
- leren, latex of rubberen kleding: 19%
- voeten of schoenen: 10%
- plasseks: 9%
- dragen van kleding van het andere geslacht: 8%
Dat is de gepubliceerde top 10.
Beetje verrassend wel, vreemd zelfs.
Bij een vorige huurder was ik toch onder de indruk: lak/leer/zweepjes/kettingen/pluimen/zo nen bal/grote doos toys en dan een zwaar stalen frame om iemand in te hangen.Er blijkt zowaar een enquete te zijn (uitgevoerd door iVox in Vlaanderen) die dit heeft bevraagt bij een steekproef.
Ik laat in het midden hoe betrouwbaar dit is.
- 68% zou een fetish hebben (denk dat ze het wel als 'voorkeur' hebben bevraagd en niet als parafilie)
Raakt opgewonden van:
- voyeurisme: 35%
- spanking: 35%
- bondage: 35%
- kietelen (echt): 31%
- verkleden of role-play: 29%
- natte kleren: 23%
- leren, latex of rubberen kleding: 19%
- voeten of schoenen: 10%
- plasseks: 9%
- dragen van kleding van het andere geslacht: 8%
Dat is de gepubliceerde top 10.
Beetje verrassend wel, vreemd zelfs.
Geen idee. Er staat bij 'Vlamingen'...Is er een onderscheid tussen mannen en vrouwen?
Er zijn ook gradaties in natuurlijk. U aan het plafond laten omhoog takelen of eens een fluffy handboei bovenhalen.
Idem met eens een klets op de billen of een kick-op-pijn sessie.
Dat is dan ook de verrassing... natte kleren?Is dat verrassend? Dat zijn toch allemaal de meest voorkomende zaken, behalve mss dat kietelen en die natte kleren.
is dat nu niet letterlijk het eerste in uw lijst ?'bekeken worden (of de kans daartoe' staat er niet in... leek me anders nogal vaak voorkomend.
Dat er nood is aan meer en diepgaander onderzoek. Ik stel voor dat we hier op BG al een goede 1ste aanzet hiervoor makenDus ja, wat zegt zo'n lijst eigenlijk...

dragen van kleding van het andere geslacht: 8%

Mijn vriendin zien zoenen / foefelen met een andere vrouw is nummer 1. De rest staat in willekeurige volgordeis dat nu niet letterlijk het eerste in uw lijst ?