Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Mezelf voorgenomen om dit jaar eindelijk is wat werk te maken van men absurde backlog en games effectief uit te spelen.
Heb een absurde gamecollectie door verzamelwoede en toch heel veel titels die ik eigenlijk echt wil spelen.

Gisteren de eerste complete van het jaar: Dragon Quest XI Definitive Edition op switch.
Was mijn eerste dragonquest en meteen ook een pareltje zeg.

Nu een easy complete missie: Kirby and the forgotten land.
Moet ik op 10-12u wel netjes uitgespeeld hebben zonder elk klein dingetje te gaan zoeken.

Ik ben ook m'n backlog aan het wegwerken.

Romancing Saga 2: Revenge of the Seven (PS5)
Echt een hidden gem. Voor het verhaal hoef je het niet te doen maar de sfeer, soundtrack en de gameplay zijn fantastisch.

The Karate Kid: Street Rumble (PS5)
Leuk qua sfeer maar verder een middelmatige game, zeker vergeleken met de laatste Turtles of Streets of Rage.

Hier nog mensen met een CLZ cloud? Weet niet in welke mate er verzamelaars zitten hier maar altijd is leuk om is in mensen hun collecties te snuisteren?

Helaas gestopt met Kingdom Come Deliverance op PS4. Misschien dat ik die ooit nog eens een kans geef op PC.
De grens tussen fun en frustratie was te dun voor mij in deze game.

Kingdom Come Deliverance

En ondertussen herbegonnen op PS5 en bijna uitgespeeld volgens mij. Heb het toch nog eens een kans gegeven nu nummer 2 voor de deur staat. Unieke game, blijft moeilijk/frustrerend maar je moet er gewoon tijd in steken. Niets gaat vanzelf alles moet geleerd worden. Dan wordt zowel Henry in-game als jijzelf als speler vanzelf beter.

Zitten hele leuke missies in: die met father Godwin ga ik niet snel vergeten :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Gisteren puur toevallig op steam gebotst op Age of Darkness: Final Stand.

Heerlijke survival co-op RTS game. Eigenlijk They are Billions in fantasy setting maar dan met coop support.
Was lastig vanmorgen. Aan begonnen rond 21u met een vriend, we keken op de klok en toen was het 3u. Terrible :unsure: :laugh:

Beetje aan 't zoeken wat ik wil spelen, maar dus deze zijn allemaal al briefly gepasseerd:

Curse of the dead gods
Asterigos
Moonlighter
Devil Slayer Raksasi

Nu uiteindelijk Miasma Chronicles opgestart, alé conclusie, ik vind het gewoon nie

Vast een unpopular opinion maar nog eens Horizon: Zero dawn geprobeerd maar pfft, kan er mij nooit lang mee bezighouden.
Ondanks dat het wel een boeiende wereld zou kunnen zijn verveel ik mij altijd met dit spel.
Denk dat ik het nu maar definitief opgeef met deze titel.
Ik had dat ook met Zero Dawn en heb het halverwege opgegeven en nooit meer aan verder gedaan.
Nu, met de Pro, heb ik wel Forbidden West gespeeld en op deze platinum gehaald. Deze is naar mijn inziens veel beter en kon mij wel blijven boeien.

Beetje aan 't zoeken wat ik wil spelen, maar dus deze zijn allemaal al briefly gepasseerd:

Curse of the dead gods
Asterigos
Moonlighter
Devil Slayer Raksasi

Nu uiteindelijk Miasma Chronicles opgestart, alé conclusie, ik vind het gewoon nie

Morgen komt Ender Magnolia uit. (opvolger van Ender Lilies)

Ik had dat ook met Zero Dawn en heb het halverwege opgegeven en nooit meer aan verder gedaan.
Nu, met de Pro, heb ik wel Forbidden West gespeeld en op deze platinum gehaald. Deze is naar mijn inziens veel beter en kon mij wel blijven boeien.
Bij mij net omgekeerd, HZD vond ik fantastisch op elk vlak, Forbidden West vond ik echt niks aan, zelfs de DLC's niet meer gedaan

Bij mij net omgekeerd, HZD vond ik fantastisch op elk vlak, Forbidden West vond ik echt niks aan, zelfs de DLC's niet meer gedaan
Idem, genoten van HZD maar Forbidden West na een paar uur gestopt. Nuja... mij kennende geef ik dat spel wel nog eens een tweede kans in de toekomst.

Nog eens aan Tarkov begonnen, maar dit keer in een SPT modded jasje.
Heerlijk hoeveel beter dat is. Veel QoL mods en het spel lekker aanpassen naar hoe ik het wil.
Weinig andere games die EFT benaderen kwa game feeling imo.

Kingdom Come Deliverance

En ondertussen herbegonnen op PS5 en bijna uitgespeeld volgens mij. Heb het toch nog eens een kans gegeven nu nummer 2 voor de deur staat. Unieke game, blijft moeilijk/frustrerend maar je moet er gewoon tijd in steken. Niets gaat vanzelf alles moet geleerd worden. Dan wordt zowel Henry in-game als jijzelf als speler vanzelf beter.

Zitten hele leuke missies in: die met father Godwin ga ik niet snel vergeten :ROFLMAO:
Efkes begonnen op PC, maar echt niks meer voor mij. Die steile leercurve, al die uitleg over wat wanneer hoe en waar... nee, echt geen geduld meer voor. Jammer want het ziet er wel een knappe game uit. 20 jaar geleden had ik em wss uitgespeeld.

Gisteren A Plague Tale Innocence uitgespeeld, zéér leuk spel! Toffe mechanics, een origineel verhaal en de personages zijn ook goed uitgewerkt. Binnenkort aan de sequel Requiem beginnen. :)

God of War Ragnarök Valhalla (PS4) 100% uitgespeeld

Roguelike/lite games hebben me nooit echt aangesproken, maar hoe ze het gedaan hebben met GoW was wel leuk genoeg voor mij om een tiental runs te doen. Heb nog alle trophies kunnen pakken en daar stopte het voor mij. De rest vd 'secret endings' heb ik gewoon bekeken op YouTube, want ik had geen zin om nog 20 runs te doen tegen dat je alle extra dialoog gehoord hebt.

Battlefield 2042 de laatste tijd aan het spelen maar holy shit toch echt wel de zwakste uit de reeks. Grootste probleem zijn de voertuigen die alleen op je main spawn komen en niet meer eventueel op de vlaggen die je pakt in conquest. Operators heb ik minder problemen mee aangezien ze de classes hebben teruggebracht maar volgende keer toch de klassieke classes aub.

Gunplay zit gelukkig wel nog goed maar heb de indruk dat de gunplay van bf5 beter was. Unpopular opinion maar ik vind de vorige een van de beste uit de reeks samen met de 4de.

Stellar Blade gestart verleden week. Ik heb deze gekocht omdat deze 1 van de betere Pro-optimized games is én uiteraard omdat het een zeer goede game is. Ik ben nog niet heel ver in de game maar het bevalt me wel, al speel ik wel op de laagste moeilijkheid omdat het anders toch net wat te frustrerend wordt voor mij. Het doet mij heel hard denken aan Nier : Automata qua setting.

Terug
Bovenaan