Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

idd, ik heb zelfs geen idee welke framerate mijn games hebben die ik speel.

Als die vlot spelen, dan spelen die vlot. voila.
Zo is dat idd, en meestal als ze vlot spelen is het 60 fps, en als ze niet vlot spelen is het 30 fps. Maar persoonlijk word ik niet goed tenzij mijn games aan 240 fps en in 8k resolutie draaien, maar dat is een luxe die console peasants nooit zullen ervaren. :unsure:

mortal kombat , blijven toch heerlijke games.
Iemand die weet of er een demo te downloaden is van die nieuwste?

Ik zie daar alvast geen demo staan, maar misschien ergens anders wel?

Zou graag es testen of mijn PC die aan kan, daarmee.... (de system requirements zie ik wel staan, en mijn pc is iets lager, maar toch al vaak meegemaakt dat de game toch perfect draait..)

God of War Ragnarök Valhalla uitgespeeld.

Ik heb niet zoveel ervaring met Rogue-lite games, maar dit kon me wel uiteindelijk wat bekoren :)

En mmm, zalig hoe ze het verhaal van Kratos afsluiten eigenlijk :love:

Bezig aan Prey op pc.

Toch wel een pareltje, moest in het begin wel even doorzetten. Sfeer en design zijn echt top.
Main story Prey uitgespeeld.

Toch een heel knappe game imo. Design sowieso, maar ook het heel sterke verhaal en de hele ervaring.

Dit zijn echt het soort games dat ik het liefste speel. First person, maar eerder storydriven en cinematisch dan echt een shooter.

Iemand nog tips voor games zoals deze (Alien Isolation al gespeeld)?

Toch een heel knappe game imo. Design sowieso, maar ook het heel sterke verhaal en de hele ervaring.

Dit zijn echt het soort games dat ik het liefste speel. First person, maar eerder storydriven en cinematisch dan echt een shooter.

Titanfall 2 heeft een korte maar heel sterke campaign.

Lies of P . onderschat pareltje.

enige minpuntje is dat het zeer lineair is. Maar de combat, bossfights, builds, zitten wel zeer goed in elkaar. Goede soulsborne light. ben benieuwd naar het vervolg.

Resident evil 4 remake

Best goede game maar survival horror is mijn ding niet.
Cringe dialogen maar de vijanden maken het wel goed

Deus Ex al gespeeld?

Ook Prey (2017) nog eens herspeeld. Vooral focus op engineer nu. Enkel mimic 1 van typhon krachten om door smalle spleten etc te raken in locked rooms. Turrets waren mijn dikke vrienden nu, hehe. Toch wel weer niet genoeg spare parts na reactor reboot en terug die klote klim moeten doen, ipv de easy way up met de grav lift repair. Het spel kom soms even frustrerend zijn op zo'n momenten, maar als je er toch weer doorheen raakt belonend.
Best top game idd. Sfeer en design, verhaal. De gameplay is ook in orde als je de mechanics door hebt.
Nadeel is dat het soms nogal eens zoeken is naar objectives en het te nemen pad. Maar als je het door hebt, zo veel speel mogelijkheden en wegen naar ... en side quests.

Het vervolg komt er bijna 100% zeker niet, spijtig. Eerst was de vroege game alpha niet up to game standards volgens de devs, en nu is Arkane Texas gesloten door MS.

de Mooncrash add on nog niet gespeeld.

Laatst bewerkt:
Na 165u nog steeds bezig met Zelda: botw. Als Zelda noob (enkel link´s awakenings gespeeld hiervoor) wist ik niet wat te verwachten. Maar wat een verrassing is deze game! Prachtig uitgebouwde diverse wereld. Gigantische map Pas rond 150u m´n laatste tower unlocked...
Semi-easy to pick up - hard to master. Zoveel onderliggende mechanics dat het spel u niet toont en je maar moet ontdekken of verzinnen. Ik vat het nog steeds niet allemaal.
De shrines zijn meestal wel tof. Het meeste van de puzzels vind ik wel plezant.
Sommige dingen zijn wel beetje grindy gemaakt. Het uitbreiden van je inventory bvb. Die karokseeds begin ik stilaan wel lichtjes vervelend te vinden.
De mainstory is mooi opgebouwd, maar het rare is dat het je het gevoel geeft dat het uit weinig missies bestaat maar je bent wel een hele tijd bezig. Main en sides het vloeit allemaal netje door elkaar heen en voelt zelden vervelend aan.
Kan zo nog wel ff doorgaan maar dat hoeft niet want de meesten zullen de game nu wel al kennen :laugh:

Waarschijnlijk ga ik na deze wel meteen door met totk

Waarschijnlijk ga ik na deze wel meteen door met totk
denk dat je het meer gaat apprecieren met een pauze er tussen.

TOTK voelt meer aan als een gigantische DLC dan een echte sequel. en is op elk vlak nog groter en uitgebreider. Ik denk dat het op die korte termijn wat teveel van het goede zal zijn :)

half-life 2 (na 20j:shy:); kan er in komen dat het destijds ongezien was en zit ook met de "magie" van half-life in mijn hoofd. Deze laatste kapot gespeeld destijd. Half-life 2 kon ik bij release niet meteen draaien en daarna nooit van gekomen.
Dit gezegd zijnde mij wel door de laatste uren moeten worstelen. Die gevangenis was m.i. meest amusante, was veel close combat dan ook dat mij deed denken aan HL1. Die stukken waar ge moet rondrijden etc...mja, ge kunt in principe den helft gewoon voorbij rijden. In globo wel goe spel en bekijk het dan ook in de geest van 20j geleden.
In de rand: die fak-king barnacles :) hoe hard ik daar van kan verschieten als ge em niet heb zien hangen, zeker als die zo ten midden een jump hangen.

Thanks goodness you're here; zag het passeren en was impulsaankoop. Wel goe moeten lachen, die humor ligt mij ook enorm, maar jammer van de korte duur vs prijs (heb het dan nog in sales gekocht €13 ipv 18 ofzoiets en was er op 2,2u door en het zou denk ik nog sneller kunnen want zat ergens echt op domme manier vast)

Arzette: deze zien passeren in een aantal eindejaarslijstjes van 2024. Had wat trailers gezien en kon twee kanten uitgaan dacht ik, uiteindelijk niet mijn ding en gerefund na circa 40min

(Zojuist Prince of persia lost crown gekocht, maar zal voor later deze week zijn)

Laatst bewerkt:
denk dat je het meer gaat apprecieren met een pauze er tussen.

TOTK voelt meer aan als een gigantische DLC dan een echte sequel. en is op elk vlak nog groter en uitgebreider. Ik denk dat het op die korte termijn wat teveel van het goede zal zijn :)
Meteen is relatief ze. Kga het dan wel eerst nog in een koopje moeten zien te vinden 😆 Er zit geen haast achter. Heb nog wel wat te doen in botw.
Maar het is wel met het idee dat het dan nog allemaal wat fris in ´t hoofd zit.

Heb al wat filmpjes gezien van totk en het ziet idd allemaal nog veel uitgebreider. Zeker die fuse mechanics

Vast een unpopular opinion maar nog eens Horizon: Zero dawn geprobeerd maar pfft, kan er mij nooit lang mee bezighouden.
Ondanks dat het wel een boeiende wereld zou kunnen zijn verveel ik mij altijd met dit spel.
Denk dat ik het nu maar definitief opgeef met deze titel.

Die stukken waar ge moet rondrijden etc...mja, ge kunt in principe den helft gewoon voorbij rijden. In globo wel goe spel en bekijk het dan ook in de geest van 20j geleden.

Da's een bewuste keuze. Telkens stoppen bezorgde u een beetje worldbuilding en kleine extra rewards zoals wat armor of ammo.
Maar essentieel waren die stops, op een paar na, niet. Idem met het level waar je met de boot op pad bent.

Vast een unpopular opinion maar nog eens Horizon: Zero dawn geprobeerd maar pfft, kan er mij nooit lang mee bezighouden.
Ondanks dat het wel een boeiende wereld zou kunnen zijn verveel ik mij altijd met dit spel.
Denk dat ik het nu maar definitief opgeef met deze titel.
ik vind dat ook een kutgame.

al 5 keer herstart en altijd val ik stil na een uur of 5.

Dit is gewoon de zoveelste "ubisoft open world game" met een chore list. mooie wereld, maar zielloze karakters en sidequests. Ik snap de vergelijking met BOTW helemaal niet, want dat spel bruist nu net wel van de charme.

Het enige dat HZD heeft zijn graphics, maar voor de rest heb ik het gevoel een single player mmorpg te spelen.

Terug
Bovenaan