half-life 2 (na 20j

); kan er in komen dat het destijds ongezien was en zit ook met de "magie" van half-life in mijn hoofd. Deze laatste kapot gespeeld destijd. Half-life 2 kon ik bij release niet meteen draaien en daarna nooit van gekomen.
Dit gezegd zijnde mij wel door de laatste uren moeten worstelen. Die gevangenis was m.i. meest amusante, was veel close combat dan ook dat mij deed denken aan HL1. Die stukken waar ge moet rondrijden etc...mja, ge kunt in principe den helft gewoon voorbij rijden. In globo wel goe spel en bekijk het dan ook in de geest van 20j geleden.
In de rand: die fak-king barnacles

hoe hard ik daar van kan verschieten als ge em niet heb zien hangen, zeker als die zo ten midden een jump hangen.
Thanks goodness you're here; zag het passeren en was impulsaankoop. Wel goe moeten lachen, die humor ligt mij ook enorm, maar jammer van de korte duur vs prijs (heb het dan nog in sales gekocht €13 ipv 18 ofzoiets en was er op 2,2u door en het zou denk ik nog sneller kunnen want zat ergens echt op domme manier vast)
Arzette: deze zien passeren in een aantal eindejaarslijstjes van 2024. Had wat trailers gezien en kon twee kanten uitgaan dacht ik, uiteindelijk niet mijn ding en gerefund na circa 40min
(Zojuist Prince of persia lost crown gekocht, maar zal voor later deze week zijn)