Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Viewfinder (een van de PS+ games deze maand).
Puzzelspel met zeer originele mechanic. Jammergenoeg doen ze er weinig mee en zijn de puzzels voor het merendeel poepsimpel. In 6u uitgespeeld en hierbij dan nog eens alle audio-logs beluisterd en notities gelezen qua verhaal. Al bij al misschien 4u gepuzzeld.
" Hij reageert niet direct, maar ik zeg dat ik zelf minder dan 1mil in men bank heb.
De zeldzaamste/duurste drop die ik ooit had was 2mil voorheen.
Ik zou die zo graag eens opnieuw spelen op de Switch 2. Een van de meest memorabele games die ik ooit speelde. Maar heb het ooit aan iemand uitgeleend en ik weet dus niet meer aan wieIn afwachting van de nieuwe Pokémon, heb ik nu Super Mario Odyssey in huis gehaald.
Omg, zalige platformer en zoveel collectibles! Ik kan niet stoppen met spelen, need more moons! xD
al meermaals gevraagd aan iedereen die ik ken die ook een Switch heeft, maar niemand heeft mijn spel.Ik ben een week of twee terug begonnen aan een NG+ bij AC Origins, had in de eerste run hem uitgespeeld op 31u, maar blijkbaar enorm veel gemist. Zit nu 12u in mijn nieuwe save game en nog maar 3 main missions gedaan.Ik had toen Origins en Odyssey samen gekocht in promo en wilde precies te snel aan die tweede beginnen.
Odyssey is mijn persoonlijke favoriet, ik heb daar 112u aan gespendeerd volgens Steam. Black Flag ook uitgespeeld en ik wilde onlangs nog eens beginnen er aan, maar geen NG+ aanwezig en ik zag het niet zitten om weer echt van nul af te spelen, 't zal mss voor later zijn.
Idd alle side missions, elke locatie, elke fasttravellocatie, ...Ben nu bezig aan Odyssey, die gesprekken waar je door moet vertragen het spel toch echt wel.
Odyssey vermoedelijk ouder dan Origins, omgeving is top, game play van Origins ligt me voorlopig beter. Hoe doe je daar 112u aan? Alle missies Wss en te voet?
Black flag nog niet in bezit.
Ik vond het een oké spel, maar niet direct een must have. Deze was een instant buy voor mij vorige week. Zat vol spanning te wachten op de release en was blij verrast te zijn dat het game uitkwam op Switch 2. Zoals Michster zegt: een heel leuk vervolg op de eerste. Ondertussen ook reeds wat uurtjes gespeeld en moet zeggen dat ik het toch moeilijker vind dan vorige. Of is het gewoon wennen aan de nieuwe karakters, nieuwe bosses?Hades 2, ondertussen iets van een 5 uur kunnen spelen op Switch 2. Een paar keer voorbij de eerste boss geraakt, maar ik moet duidelijk nog wennen aan de nieuwe speelstijl met Melinoë. Blij met de veranderingen die ze gemaakt hebben ook al verschoot ik even met te zien hoe "fragiel" Mel tegenover Zag is.
Aan de andere kant lijkt Mel veel... veelzijdiger te zijn met alle mogelijkheden die je krijgt. Het mag zeker gezegd worden dat de presentatie terug van een zeer hoog niveau is. Voice-acting, het ontwerp van de hub en alle personages zijn gewoon prachtig. De soundtrack is nog altijd heel goed, maar voorlopig vind ik misschien een beetje weinig nieuwe tracks / stijlen tegenover de eerste game?
Zeer benieuwd naar de eerste keer dat ik Chronos kan zien.