Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Biomutant: helaas, niet mijn ding en is de deur uit.
It Takes Two: uitgespeeld, spel heeft fantastische aspecten en tegelijk ook missers; af en toe moeten doorsleuren maar wel veel plezier aan gehad
Celeste: uitgespeeld, zalig spel
Shin Megami Tensei IV: begin is direct al oppassen geblazen, ge kunt dood zijn voor ge 't weet; nog niet zeker of de setting mij kan bekoren, maar we zullen zien, ben van de overige delen ook zeker fan :biglaugh:

Dragen age inquistion wat een fijn spel, vindt het thema toffee dan mass effect.

Stond voor 11€ met alle DLC in de Xbox store.

En wat ziet dat er nog goed uit met boosted FPS

Dragen age inquistion wat een fijn spel, vindt het thema toffee dan mass effect.

Stond voor 11€ met alle DLC in de Xbox store.

En wat ziet dat er nog goed uit met boosted FPS
Inquisition kon mij totaal niet bekoren na 1 & 2 (vooral 1, 2 was ok tot goed). Maar de setting is inderdaad wel heel goed! Maar moet toegeven, met de legendary edition nu ME2 opnieuw aan het spelen en wat heb ik dat spel gemist!

Momenteel bezig met vooral:

Assassin's Creed Odyssey (maar tempo ligt laag)
Stellaris (vandaag toch een serieus stuk doorgespeeld in mijn huidige playtrough)

Occassioneel ook eens een andere game maar geen grote campagne of playtrough eigenlijk.

Gisteren begonnen met Star Wars Fallen Order. Ik ben totaal geen star wars fan maar deze game is tot zo ver top. Ook grafisch zeer mooi.

Daarnaast ook met bezig met Yakuza zero. Ook zeer vermakelijk! Enkel die vele dialogen werken soms op mijn zenuwen. :unsure:

"Technical Alpha" Lost Ark. (Western release)
Is decennia geleden dat ik nog zo hooked was aan een mmo/rpg.

Nu alleen te hopen dat ze ons kunnen verwijderen van de IP block.. want wij belgen en nederlanders konden de technical alpha wel meedoen, maar het ziet er niet naar uit dat we bij de gelukkigen gaan horen die dit zonder vpn shit gaan kunnen spelen via steam :(

Zo goed als klaar nu met Spiderman: Miles Morales
Gisteren het spel 100% completed, nu enkel nog eens door NG+ gaan voor de laatste trophies.

Moet zeggen, dat ik deze op een manier beter vond dan de originele. De elementen die ik in de OG minder leuk vond, waren hier niet aanwezig, of veel minder aanwezig,
Veel minder challenges!! De sneak missions met een 2de personage waren er uit!!!
waardoor ik minder snel een burn out gevoel kreeg in dit spel. Ook qua verhaal, ik vond dit echt wel iets hebben, buiten dat ik het einde zelf niet geloofwaardig vond. De manier hoe sommige redeneren, was zeer doubtfull, maar zorgde wel voor epicness!! Ook wel veel clichés bij elkaar, maar swat, is een luchtige AAA game en kan het hun wel vergeven. Aanrader wel, 8/10 zeker.

Zo goed als klaar nu met Spiderman: Miles Morales
Gisteren het spel 100% completed, nu enkel nog eens door NG+ gaan voor de laatste trophies.

Moet zeggen, dat ik deze op een manier beter vond dan de originele. De elementen die ik in de OG minder leuk vond, waren hier niet aanwezig, of veel minder aanwezig,
Veel minder challenges!! De sneak missions met een 2de personage waren er uit!!!
waardoor ik minder snel een burn out gevoel kreeg in dit spel. Ook qua verhaal, ik vond dit echt wel iets hebben, buiten dat ik het einde zelf niet geloofwaardig vond. De manier hoe sommige redeneren, was zeer doubtfull, maar zorgde wel voor epicness!! Ook wel veel clichés bij elkaar, maar swat, is een luchtige AAA game en kan het hun wel vergeven. Aanrader wel, 8/10 zeker.
Ik vond Miles Morales (ondanks de lengte) ook veel beter dan het origineel. De sfeer die de sneeuw en feestverlichting gaven, de muziek die heel hard aanwezig was, VENOM powers in combat, … Kon me ook veel meer inleven in het verhaal voor de 1 of andere reden. Misschien door Into the Spiderverse gezien te hebben, ben toen echt wel gaan houden van Miles zijn personage en van de Prowler.

Subnautica

Ik zit na ongeveer 25u op het eind van het spel (denk ik toch). Zeer goed spel, een goed voorbeeld van hoe je natuurlijk aanvoelende progressie in een open wereld kan inbouwen. Voor mij was het ook een verademing om gewoon in de wereld gedropt te worden zonder al te veel uitleg, waarbij je alles maar gewoon moet uitzoeken. De laatste jaren iets te veel open wereldspellen gespeeld waar je maar gewoon van het ene icoontje naar het andere moet hollen. Ik heb nog niet zoveel survivalspellen gespeeld dus het craften was nog relatief nieuw voor mij en voelde niet al te vaak aan als een grind. Helpt dat de wereld niet zo heel groot is en dat de setting vrij interessant is, met toch wel veel sfeer en variatie onder water.

Recent herbegonnen met de campaign van Starcraft II
Wings of Liberty en Heart of the Swarm direct bij release uitgespeeld.

Toen Legacy of the Void uitkwam had ik computerproblemen waarbij het spel voortdurend crashte.
Heb het toen maar aan kant laten liggen maar nu wil ik alles terug uitspelen om het hele verhaal mee te hebben.
Momenteel al halverwege de HOTS campaign.

Ik vond Miles Morales (ondanks de lengte) ook veel beter dan het origineel. De sfeer die de sneeuw en feestverlichting gaven, de muziek die heel hard aanwezig was, VENOM powers in combat, … Kon me ook veel meer inleven in het verhaal voor de 1 of andere reden. Misschien door Into the Spiderverse gezien te hebben, ben toen echt wel gaan houden van Miles zijn personage en van de Prowler.
Jup, het begon iets lastiger vond ik, maar was er op het einde wel helemaal in mee en het had me beter vast dan de OG. Volgens mij ook gewoon mede door dat hij korter is en er veel minder filler is op vlak van side activiteiten en missions. Kwa gameplay zelf schelen ze niet veel, gfx laat ik even buiten kwestie, maar de flow en pacing was hier veel beter en het was niet langer da nodig. Dikke aanrader voor degene de de eerste goed vonden.

Ik speel tegenwoordig ook wat Doom. Ik heb Doom 1 uitgespeeld en zit nu aan map 17 geloof ik van Doom 2. 't Is op 't gemak en ik laat graag zo veel mogelijk monsters infighten. Wat me wel opvalt is dat ik als kleine rakker Doom speelde met enkel keyboard en met cheats. Nu speel ik dus muis en keyboard, en ik vind ultra-violence eigenlijk te gemakkelijk soms.

Ik ben nu toch al een tijdje met Red Dead Redemption 2 bezig en ik snap de hype niet zo (+16h). Mooi is het wel, maar het gaat zooooo traag. En direct overal bountys van 80-300 dollar terwijl ge voor een paard (zonder papieren) maar 5 dollar of zo krijgt en ook voor hetgeen ge jaagt is er amper een cent te verdienen. Zelfs geld cashen gaat dus heel traag. (zekers als je tijdens een missie nog eens sterft want dan verlies je zelf geld).

Ik ben nu toch al een tijdje met Red Dead Redemption 2 bezig en ik snap de hype niet zo (+16h). Mooi is het wel, maar het gaat zooooo traag. En direct overal bountys van 80-300 dollar terwijl ge voor een paard (zonder papieren) maar 5 dollar of zo krijgt en ook voor hetgeen ge jaagt is er amper een cent te verdienen. Zelfs geld cashen gaat dus heel traag. (zekers als je tijdens een missie nog eens sterft want dan verlies je zelf geld).
RDR2 reward je zeer slecht om de bad guy uit te hangen. Aan de andere kant vond ik persoonlijk wel niet dat het personage leunde naar een bad guy en heb dit dus ook bijna nooit gedaan tenzij de story het anders wou.. kzou zeggen kuddos, want ik was ook niet de grootste RDR2 fan, maar vond hem wel nog steeds steen goed. Eertste helft van het spel vond ik persoonlijk beter dan het 2de. Also, geld tekort heb ik nooit gehad, ik voelde me steeds veel te rijk, wat het verhaal helemaal niet ten goede deed. Kwa financiele balance zat het behoorlijk slecht in het spel, één van de enige min punten wel :)

Terug
Bovenaan