Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

*kuch* :unsure:

Dit was de eerste en enige AC die ik gespeeld heb sinds de originele.
Heel hard mee geamuseerd. Het enige dat ik maar niets vond was dat alle vijanden overal mee lvl scalen - hatelijk.

Heel leuke sfeer, grappige quests. Ik had wel al lang op voorhand afgeleid wie het hoofd van de cult ging zijn.
Bende malaka's!

/EDIT: Wel een dikke 86 uur aan versleten - ook wat DLC gespeeld.
Ik ben nu 50u bezig, nog heel wat te gaan dan! Ben ook bezig met de platinum, enkel het upgraden van uw ship en het volledig vrijmaken van de map duren echt lang…

Op dat levelsysteem moeten ze echt iets vinden. Per ongeluk een wolf die 2 levels hoger is tegen komen en vies slaag krijgen, terwijl je al 100 wolven gedood hebt, is nogal lame.

Bezig met Carrion op GPU.

Top spel, hopelijk brengen ze hier toch nog een fysieke NS release van uit in retail.
Reply op mijn eigen post. 24 uur na mijn uitspraak van gisteren hier is Carrion aangekondigd als Retail game voor Nintendo Switch!

Thx Lord!

Plagues tale uitgespeeld. In het begin vond ik het maar zo zo maar na een paar chapters volledig verkocht. Top spel met een top verhaal

Black Mesa uitgespeeld.
Ik was bijna vergeten hoe goed Half Life was (ook omdat ik destijds nog vrij jong was toen het uit kwam), maar dankzij deze geslaagde remake, heb ik deze fantastische ervaring opnieuw kunnen beleven. Xen zag er prachtig uit met deze verbeterde graphics. De AI van enkele vijanden in Xen was wel een beetje vreemd, maar voor de rest een topspel.

Net nog eens Portal uitgespeeld. Niks bijzonder aan, maar was wel weer even leuk. Binnenkort Portal 2 nog maar eens draaien.

Een topic zoals dit maakt de aparte topics toch compleet overbodig..? Of ligt het aan mij? Waarom niet gewoon posten in de topic van de game?

Een topic zoals dit maakt de aparte topics toch compleet overbodig..? Of ligt het aan mij? Waarom niet gewoon posten in de topic van de game?
Oorspronkelijk was de titel 'welke game heb je net uitgespeeld' en niet gewoon gespeeld. Ze hebben dit verandert nadat ze twee threads bijeen hadden gesmeten en dan weer gesplitst. Dus de titel is niet 100% correct meer.
Maar de meesten weten wel dat het om het uitspelen gaat. En dat is wel fijn als ge dat gewoon in een algemeen draadje kunt zeggen.

Ik volg bvb deze thread, maar niet threads van de specifieke games (tenzij ik die toevallig aan het spelen ben). Dus voor mij alleszins heeft deze thread zijn nut.

Final Fantasy 7 Remake
Dik in orde. Hopelijk binnenkort wat nieuws over deel 2

Nu verder met Yakuza 0 en met A plague tale: innocence beginnen.

Plague tale uitgespeeld. Topspel. Eerste chapters dacht ik van bwa maar na een tijd wordt dat echt wel heel goed
Lego star wars the force awakens. Ik speel super graag die lego games. Altijd goeie humor en als je de film gezien hebt is het nog beter

Laatste game die ik heb gespeeld is Gears of War Ultimate Edition via Xbox Game pass. ik wou deze ga graag eens spelen en door de game pass heb ik dus de mogelijkheid. Tot nu toe vind ik he wel leuk.

The last of us 2 uitgespeeld.
Den 1 was 1000x beter.
Daar werd ik in het verhaal gezogen, terwijl het me hier niet zoveel kon boeien.

Om van het einde nog maar te zwijgen ...

De 1 heb ik 4-5x herspeeld, ik vrees dat het bij deze maximum 2x zal worden.

A Plague tale: Innocence

Amai, lang geleden dat ik nog eens zo in meegesleepd werd in een game. In 2x uitgespeeld. :crazy: .
Werd toch nog wel pittig op het einde op enkele stukken.

A Plague tale: Innocence

Amai, lang geleden dat ik nog eens zo in meegesleepd werd in een game. In 2x uitgespeeld. :crazy: .
Werd toch nog wel pittig op het einde op enkele stukken.
Blijkbaar is iedereen dat spel aant spelen 😀
Dankzij gamepass ben ik er ook eens aan begonnen. En tot nu toe is het wel best ok

Gisteren Carrion uitgespeeld, vond persoonlijk het begin beter dan het einde, werd wat teveel van het goeie.
Overall wel een toffe game en makkelijke 100% achievement list ook. Mijn score zou ongeveer 7/10 zijn.

Forza 4. Deftig racegame, maar op den duur last van het Skyrim-virus. Het is overal wat 'te'. Ik ben ook gestopt met Skyrim omdat het te immens was en het overzicht verdween. Ben zo type persoon dat elk verhaallijn wil ontdekken en dat gaat niet met weinig gametijd. Waar je in het begin nog met de glimlach aan het bonusrad kunt draaien (en maar duimen voor een nieuwe auto), is het nu eerder een karwei: hopla, weer een nieuwe auto (nog 43322 auto's en jasjes over om te verzamelen).

Terug
Bovenaan