Amai nog niet, er zijn mij niet veel shooters bij gebleven in mijn leven, maar deze welDe eerste was sfeer van begin tot einde!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai nog niet, er zijn mij niet veel shooters bij gebleven in mijn leven, maar deze welDe eerste was sfeer van begin tot einde!

Ik ben nu 50u bezig, nog heel wat te gaan dan! Ben ook bezig met de platinum, enkel het upgraden van uw ship en het volledig vrijmaken van de map duren echt lang…*kuch*
Dit was de eerste en enige AC die ik gespeeld heb sinds de originele.
Heel hard mee geamuseerd. Het enige dat ik maar niets vond was dat alle vijanden overal mee lvl scalen - hatelijk.
Heel leuke sfeer, grappige quests. Ik had wel al lang op voorhand afgeleid wie het hoofd van de cult ging zijn.
Bende malaka's!
/EDIT: Wel een dikke 86 uur aan versleten - ook wat DLC gespeeld.
Reply op mijn eigen post. 24 uur na mijn uitspraak van gisteren hier is Carrion aangekondigd als Retail game voor Nintendo Switch!Bezig met Carrion op GPU.
Top spel, hopelijk brengen ze hier toch nog een fysieke NS release van uit in retail.
Soms heb je neit veel te zeggen over dat spel buiten, hey boys ik ben da aant spelen!Een topic zoals dit maakt de aparte topics toch compleet overbodig..? Of ligt het aan mij? Waarom niet gewoon posten in de topic van de game?
Oorspronkelijk was de titel 'welke game heb je net uitgespeeld' en niet gewoon gespeeld. Ze hebben dit verandert nadat ze twee threads bijeen hadden gesmeten en dan weer gesplitst. Dus de titel is niet 100% correct meer.Een topic zoals dit maakt de aparte topics toch compleet overbodig..? Of ligt het aan mij? Waarom niet gewoon posten in de topic van de game?
Blijkbaar is iedereen dat spel aant spelenA Plague tale: Innocence
Amai, lang geleden dat ik nog eens zo in meegesleepd werd in een game. In 2x uitgespeeld..
Werd toch nog wel pittig op het einde op enkele stukken.

Zit bij PS+ deze maand voor PS5Blijkbaar is iedereen dat spel aant spelen![]()