Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Slay the Spire A18.. fuckin hell dat is toch wel effe een nieuwe muur. Act 1 is nu soms wel eens pittig :p
Bij deze willen mijn vrouw en ik u bedanken om mijn verslaving nieuw leven in te blazen :unsure:.

Dat terzijde: aan A18 zit ik wel nog lang niet :o. Hoogste is bij mij Defect op A6.

Spiderman Miles Morales uitgespeeld. Dik in orde :niceone:

Tetris Effect: Connected... tjah, tetris is en blijft geweldig, en in deze versie met mooi geluid en visueel spetterende achtergronden :love: Meteen 2u aan een stuk tetris zitten spelen. :lol:

De laatste maanden uitgespeeld:

Pokémon Brilliant Diamond
Pokémon Arceus
Ratchet and Clank: A Rift Apart
Life is Strange: True Colors
Keena: Bridge of Spirits

Nu wat Bugsnax en daarna twijfel ik tussen God of War, andere PS-exclusives (Spiderman, Ghost of Tsushima,...) of verder te gaan met Yakuza 3 - de backlog is zeer groot en uitgebreid

Life is Strange: True Collors beginnen spelen eindelijk. Episode 1 gisteren uitgespeeld en dit is toch veeel beter dan wat LiS2 was amai.

Diablo Immortal... kon blijkbaar al een dag vroeger op mobile installeren. Meteen een necromancer en een barbarian gemaakt. Zo ver zo goed maar schrik voor de cash shop. :sop:

Diablo Immortal... kon blijkbaar al een dag vroeger op mobile installeren. Meteen een necromancer en een barbarian gemaakt. Zo ver zo goed maar schrik voor de cash shop. :sop:
Idem, ook begonnen met een barbarian. Ga het gewoon spelen voor de story en dan stoppen, ik denk dat de cash shop vooral op het end game zal gericht zijn.

Wreckfest eens getest. Wtf hoe leuk is dit? Waarom ontdek ik dit spel nu pas :eek:
Kan niet wachten om dit coop te spelen.
Zalig spel inderdaad! Heb je het op de ps5? Met die haptic feedback op de controllers is het nog net wat extra zaliger. :laugh:
Heb veel nostalgie naar de Carmageddon games van vroeger en Wreckfest vulde die leegte wel redelijk.

Zalig spel inderdaad! Heb je het op de ps5? Met die haptic feedback op de controllers is het nog net wat extra zaliger. :laugh:
Heb veel nostalgie naar de Carmageddon games van vroeger en Wreckfest vulde die leegte wel redelijk.
Ik heb het nu op pc via GP maar heb ook xbox series x. Deel vrienden wel enkel pc en ene heeft xbox en ik lees dat er geen crossplay is :(

Carmageddon idd zalige games vroeger :p

Wreckfest coop/mp ondertussen getest en goedgekeurd, deze gaat nog lang geinstalleerd blijven staan denk ik :)

Laatst bewerkt:
Chinatown Detective Agency. Doet een beetje denken aan Carmen San Diego. Beetje te lineair naar mijn goesting maar wel amusant voor enkele uren speelplezier. Wel teveel bugs momenteel.

ik heb die nog via Kickstarter of wat was het gebackt.
Wreckfest heb ik ook, maar nooit echt gespeeld.

Opnieuw beginnen met Red Dead Redemption 2, laatste keer was juli 2020. Nu al verder dan ik ooit zat, speel het nu easy going terwijl de vrouw meekijkt. Topspel als je tijd neemt!

Ook begonnen met Kingdom Come Deliverance. Deze speel ik als de vrouw slaapt, want ik moet wachten voor het verhaal van RDR2 :D Speciale game, zit nog maar een paar uur ver maar mijn interesse is gewekt, het is wel redelijk stroef qua gameplay en heeft een redelijk hoge leercurve.

Elden Ring... Ik zeefde met gemak door Margit, maar nu blijf ik maar dutsen in het kasteel. Wat een doolhof.

Mass Effect 2 (Legendary Edition)
Was voor de Legendary Edition eigenlijk de enige die ik had uitgespeeld van de reeks. ME1 had ik nooit gespeeld (ondertussen wel, zalige game) en ME3 nooit lang gespeeld.
Dit blijft een dijk van een game en de laatste missie en het einde zijn zo epic! Waar ge in ME1 eigenlijk nog tegen een persoon vocht voornamelijk (Saren), zijt ge in ME2 echt wel de underdog en zo voelt het ook het hele spel lang aan.
Ging oorspronkelijk eerst iets anders spelen alvorens ME3 te starten, maar ben er nu volledig ingezogen dat ik gewoon ga verderdoen.

Real RTCW, mod voor RTCW, dikke aanrader. Veel SP mods te vinden ook.
Net aangekomen in de mijnen dicht tegen Castle Wolfenstein.

Terug
Bovenaan