Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij deze willen mijn vrouw en ik u bedanken om mijn verslaving nieuw leven in te blazenSlay the Spire A18.. fuckin hell dat is toch wel effe een nieuwe muur. Act 1 is nu soms wel eens pittig![]()
.
. Hoogste is bij mij Defect op A6.Idem, ook begonnen met een barbarian. Ga het gewoon spelen voor de story en dan stoppen, ik denk dat de cash shop vooral op het end game zal gericht zijn.Diablo Immortal... kon blijkbaar al een dag vroeger op mobile installeren. Meteen een necromancer en een barbarian gemaakt. Zo ver zo goed maar schrik voor de cash shop.![]()
Online ook heel plezant, pure chaos.Wreckfest eens getest. Wtf hoe leuk is dit? Waarom ontdek ik dit spel nu pas
Kan niet wachten om dit coop te spelen.
Zalig spel inderdaad! Heb je het op de ps5? Met die haptic feedback op de controllers is het nog net wat extra zaliger.Wreckfest eens getest. Wtf hoe leuk is dit? Waarom ontdek ik dit spel nu pas
Kan niet wachten om dit coop te spelen.

Ik heb het nu op pc via GP maar heb ook xbox series x. Deel vrienden wel enkel pc en ene heeft xbox en ik lees dat er geen crossplay isZalig spel inderdaad! Heb je het op de ps5? Met die haptic feedback op de controllers is het nog net wat extra zaliger.
Heb veel nostalgie naar de Carmageddon games van vroeger en Wreckfest vulde die leegte wel redelijk.

Zalig spel inderdaad! Heb je het op de ps5? Met die haptic feedback op de controllers is het nog net wat extra zaliger.
Heb veel nostalgie naar de Carmageddon games van vroeger en Wreckfest vulde die leegte wel redelijk.
Speciale game, zit nog maar een paar uur ver maar mijn interesse is gewekt, het is wel redelijk stroef qua gameplay en heeft een redelijk hoge leercurve.