Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Armored Core 6 uitgespeeld. Toffe game, leuke mechbuilds. Nooit echt moeite gehad met fights... Denk dat ik maar amper 2 missies opnieuw heb moeten spelen om mijn build wat aan te passen. Mocht ik veel tijd hebben en minder games zou ik deze wellicht platten maar tegenwoordig probeer ik gewoon mijn lijstje van games zoveel mogelijk game gewoon uitspelen.. Spendeer niet teveel tijd meer aan games dan vroeger..

Gungrave G.O.R.E. Daarvoor gespeeld maar bah.. niet mijn ding goed dat die in PS+ Extra zat maar anders geen game voor mij. Vind het gewoon saai en niet leuk..

En nu bezig met Warhammer 40K Space Marine 2

Portal: Companion Collection

Ik had vooral zin om eens wat korte games uit te spelen en deze stelden zeker niet teleur.
Ik vond Portal 1 al top. Om daarna Portal 2 direct te kunnen ervaren was een aangename verrassing.
Ik had geen idee dat men zoveel meer had gedaan met het concept, verhaal en de setting.

COD: MW2 , maar dan niet de remake of de versie van paar jaar terug.

de remake kost verdorie 25 euro nog. voor een game van 15 jaar oud ?!

Dus dan maar op PC gespeeld, de eerste versie dus. buiten het NO RUSSIAN level, compleet vergeten.

heerlijke game uiteraard, maar was wel vergeten hoe gedateerd het er ondertussen toch al uit ziet. Maar dat is bij alle games van jaren oud. (zoals Far Cry 1 ), je herinnert dit als baanbrekend mooi, maar nu... :baard:

Persona 3: Top game imo, juist wat trage pacing halverwege maar terug beter naar het einde toe.
Zelda echoes of wisdom: toffe game met leuke mechanics door alles te kunnen kopiëren.

Black Ops 6 campaign
Tof om erdoor te gaan. Speelt zoals een actiefilm met af en toe wat meer spooky toestanden.

Begonnen aan Factorio... ik voel een nieuwe verslaving komen.

Telltale’s The Walking Dead (+ 400 days DLC)
Mogelijks het spel dat al het langste in mijn Steam library staat, maar blijkbaar nooit verder gespeeld dan episode 1. Wat een game zeg! Bijna moeten wenen als volwassen man op het einde.
400 days DLC aan € 1,24 ineens gekocht. Was niet veel, gaf wel wat extra’s aan het universum, maar was er nu ook niet echt wild over.
Op naar Season 2!

Dishonered definitive edition: geweldige immersive sim. Redelijk wat stealth gedaan maar soms ook geen zin in gehad en dan maar voor de chaos gegaan. :D

Eindelijk Hellblade sensua s sacrifice eens uitgespeeld. Ooit aan begonnen, maar geraakte er toen niet in. Audiovisueel is echt top en aanrader om eens te spelen met headset. Binnekort aan deel 2 beginnen met gamepass.

Dragon Quest 3 HD-2D remake.

10 uur ver en ik ben extreem verheugd elke keer dat ik aan het spelen ben. De artstyle is prachtig: pixelart geeft elk personage, monster en stadje zo een levendige en gezellige stijl.

Elke keer ge een nieuw stadje verkent, is het genieten van de symfonische soundtrack en de kleine verhaaltjes die uitspelen.

Combat is exact zoals ik het Il: traditioneel turn based met enkele moderne QoL verbeteringen zoals Fast forward en tactics die je kan instellen.

De game is wel ook even grindy zoals ik gewoon ben, maar jobs grinden met een podcastje op is een leuke manier om niet underleveld te geraken.

Voor degenen die niet voor de grind te vinden zijn is er ook een easy mode, maar hierin kan je letterlijk niet sterven, dus misschien wat teveel van het goede...

Shadow of war met zijn 2 DLC's uitgespeeld. Hier eindelijk eens aan verder gedaan. Best plezant voor de LOTR fans. In mijn ogen was de voorgaande een AC LOTR, maar dit vondk nu veel minder. Het stealth spelen vond ik zo goed als onbestaande, omdat er direct hopen enemies op je afkomen. De 2 DLC's vond ik eens leuk om door te gaan maar niks speciaals.

Black Mesa.

sinds half life in 1998 had ik die campaign nie meer gespeeld. dus nu terug begonnen uit nostalgie.

is wel fijn, die flashbacks, maar ik vind het aiming systeem (niet kunnen inzoemen) toch belachelijk. vanuit de heup schieten.... ffs

Het is nostalgiemaand voor mij: ik had gezien dat de NDS/GBA castlevania spellen op de PS5 zijn uitgekomen. Dus mij geamuseerd met Dawn of Sorrow, Portrait of Ruin & Order of Ecclesia.

Dead Island 2

Tof spel om eens een uurtje hier en daar te spelen. Langer dan dat en dan begon de gameplay loop mij wel te vervelen.
Grafisch wel top om zo zombies neer te meppen :p

Terug
Bovenaan