Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Pokémon Legends Arceus (NS)

Mijn eerste game op de Nintendo Switch. Zalige console zeg :love: en zo een verfrissing om Pokémon te spelen! Ik geniet ervan om zo vrij rond te lopen en Pokémon te vangen tijdens het ontdekken.
Het duurde wel efkes tegen dak doorhad dat het verhaal zich in het verleden afspeelde 😅

Was eens door de beginpagina's van deze thread aan het scrollen en kwam een paar maal Horace tegen.
Ben nog maar drietal uurtjes ver (eind chapter 4), maar euhm...die difficulty is wel toch vanaf begin een slap in the face :)
Het lijkt een 'braaf' indie spel, maar de platforming in deze game is wel redelijk pittig te bestempelen.

Dit gezegd zijnde, neemt het verhaal je wel vanaf het begin mee en ben je (wat mij betreft) benieuwd hoe het verder gaat. Heb gezien dat er 22 chapters zijn, dus als die moeilijkheidsgraad blijft stijgen, weet ik niet of ik het einde haal haha ;)

Ninja gaiden gaiden black 2. Als je wat soulslikes gewoon bent is het toch effe aanpassen qua gameplay. Indertijd nog op de 360 gespeeld maar nooit tot het einde geraakt. Was toen wel al veel gemakkelijker dan de eerste. Die was demon souls/dark souls lang voordat die uitkwamen qua moeilijkheidsgraad

Ninja gaiden gaiden black 2. Als je wat soulslikes gewoon bent is het toch effe aanpassen qua gameplay. Indertijd nog op de 360 gespeeld maar nooit tot het einde geraakt. Was toen wel al veel gemakkelijker dan de eerste. Die was demon souls/dark souls lang voordat die uitkwamen qua moeilijkheidsgraad
Ja ben ook wel curieus, is een eeuwigheid geleden dat ik dat gespeeld heb

OG Ninja Gaiden Xbox blijft één van mijn ragequits die'k nu wel eens wil herbekijken. Die kak-camera en 2 of 3 horsemen of the apocalypse waren hier in de begin chapters er al teveel aan.. :p

Was eens door de beginpagina's van deze thread aan het scrollen en kwam een paar maal Horace tegen.
Ben nog maar drietal uurtjes ver (eind chapter 4), maar euhm...die difficulty is wel toch vanaf begin een slap in the face :)
Het lijkt een 'braaf' indie spel, maar de platforming in deze game is wel redelijk pittig te bestempelen.

Dit gezegd zijnde, neemt het verhaal je wel vanaf het begin mee en ben je (wat mij betreft) benieuwd hoe het verder gaat. Heb gezien dat er 22 chapters zijn, dus als die moeilijkheidsgraad blijft stijgen, weet ik niet of ik het einde haal haha ;)

Ha, Horace dat is lang geleden. Naar het einde toe wordt het inderdaad nog moeilijker maar nog steeds doenbaar. Ik vond dit een aangename verrassing voor wat die maar gekost heeft. Als ik me niet vergis was de muziek ook goed en was het een mix van verschillende genres gameplay.

On topic: nog steeds bezig met Kingdom Come Deliverance - Ik zit nu in het klooster :)

OG Ninja Gaiden Xbox blijft één van mijn ragequits die'k nu wel eens wil herbekijken. Die kak-camera en 2 of 3 horsemen of the apocalypse waren hier in de begin chapters er al teveel aan.. :p
you small kids all don't know the real struggle

back in the days when i was 9. Serious rage shit :)

Ha, Horace dat is lang geleden. Naar het einde toe wordt het inderdaad nog moeilijker maar nog steeds doenbaar. Ik vond dit een aangename verrassing voor wat die maar gekost heeft. Als ik me niet vergis was de muziek ook goed en was het een mix van verschillende genres gameplay.

On topic: nog steeds bezig met Kingdom Come Deliverance - Ik zit nu in het klooster :)

Aangename verrassing indeed, maar goh dacht tbh dat ik op einde van chapter 4 zat, ma dan is daar weer zo'n micro jump kamer. Soit ik ben invested en amuseer mij er wel dik mee.

De camera is alvast nog altijd kak hoor😂

Gisteren bij de eerste echte baas gekomen en denk dat ik mij een ''ninja gaiden 2 for beginners" youtube filmke ga moeten kijken.

Van ps+ Saints row die reboot. ik amuseer me er wel mee gewoon beetje verstand op nul, missies zijn gewoon te makkelijk.
De besturing is heel arcade

Het missie backlog spelen dit jaar en geen nieuwe games te kopen mss wel 2dehands

Zalige game, paar dagen geleden replay gestart van Ninja Gaiden Black, momenteel in sale in de Xbox shop voor de eerste keer ooit, aan €5! Blijft echt wel een topper, wel idd niet zo gemakkelijk en op de platforming stukjes vloek ik regelmatig wel eens :p.

Stellar Blade begonnen.
Leuke opening, en best wel pittig voor mij op normal mode.
Ik ben er ook mee bezig. Ondertussen zitten er al een uur of 30 op en I love it!
Ik speel wel op Story Mode, vooral omdat ik op voorhand wist dat de game vrij pittig is en zo is het voor mij nog te doen.

Sea of Stars “uitgespeeld”. Nu eens kijken wat ik nog allemaal moet doen voor true ending te halen.

Zalig spel. Ben sowieso een sucker voor turn based combat, maar dit in combinatie met de visuals en de catchy soundtrack maakt dit voor mij echt een topper.

Ik ben er ook mee bezig. Ondertussen zitten er al een uur of 30 op en I love it!
Ik speel wel op Story Mode, vooral omdat ik op voorhand wist dat de game vrij pittig is en zo is het voor mij nog te doen.
Awel ik moet er al van terugkomen qua moeilijkheidsgraad. Echt een spel dat u zelf qua tools laat kiezen hoe hard je het wilt.
En als je graag een beetje exploreert kom je al snel genoeg bonussen tegen dat normal echt wel "normal" is. Het platformen is het enige dat hier wat finesse mist, maar ik vind het eigenlijk gewoon al leuk dat het er in zit. Hier nog wel maar een 10tal uurtjes ver.

Kingdom Come Deliverance

Uitgespeeld. Topper van een game. Heel lang geleden dat een verhaal me zo kon boeien. Ondanks de valse start paar jaar geleden ben ik blij dat ik deze een tweede kans heb gegeven. Behoort nu meteen tot mijn favoriete games. Dinsdag starten met deel 2! :love2:

It Takes Two uitgespeeld met de dochter. Toch wel de beste co-op game die ik al speelde en ideaal ook voor de occasionale gamer met een mix aan verschillende gameplay elementen en stijlen en vol knipogen naar andere games en films. Enkel het einde voelde een beetje rushed. Nu gaan we nog samen trophy hunten zodat ze haar eerste Platinum heeft.

Terug
Bovenaan