Aan Octopath ga je wel wat langer zittenGoh, is meestal 's avonds laat dat ik af en toe wat probeer te spelen. (en het dan vaak te laat maak).
Kirby, Mario RPG ook easy wins... relatief korte games![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan Octopath ga je wel wat langer zittenGoh, is meestal 's avonds laat dat ik af en toe wat probeer te spelen. (en het dan vaak te laat maak).
Kirby, Mario RPG ook easy wins... relatief korte games![]()

Een van mijn lievelingsgames van de oorspronkelijke Xbox, samen met scarface. Jammer dat deze nooit echt een vervolg heeft gekregenFreedom Fighters.
Dat is toch , qua gameplay, een ongelofelijk leuke game hoor. Spijtig dat het er zo gedateerd uit ziet, nuja game is van 2003..... wist ik niet meer.
Vroeger erg mee geamuseerd, want deze russische dreiging game is realistischer dan ooit.
Ooit heb ik het uitgespeeld, ik hoop dat ik er nu ook toe geraak.
idd deze 2, en the godfather.Een van mijn lievelingsgames van de oorspronkelijke Xbox, samen met scarface. Jammer dat deze nooit echt een vervolg heeft gekregen

Scarface en Godfather zijn licentiebeestjes. Word dus eerst hard over onderhandeld moesten de remakes ooit gebeuren, want veel partijen willen hun deel van de koek.idd deze 2, en the godfather.
Waarom nog steeds geen remake van die 3 games?
Spellen die amper 5 jaar oud zijn krijgen wel een HD remake vaak![]()
Wat is er dan mis mee? Kijk er wel naar uit maar wachten op de pc versie hier.Nog eens een snelle replay begonnen van Metal Gear Rising. Na Stellar Blade dat halfweg al in mekaar stuikt onder "by the books design" is het toch weer een blij weerzien van deze absurd geschifte game.
Lijkt als een game gemaakt met hopen losstaande teams. Beetje schizo feel. Combat is breed en goed.. maar heb je mits je kan lezen, enorm snel onder de knie en dus niet super veel uitdaging.Wat is er dan mis mee? Kijk er wel naar uit maar wachten op de pc versie hier.

Ik dacht da'k alleen was, merci.Lijkt als een game gemaakt met hopen losstaande teams. Beetje schizo feel. Combat is breed en goed.. maar heb je mits je kan lezen, enorm snel onder de knie en dus niet super veel uitdaging.
Leveldesign begint leuk, maar vervalt snel, iets waar ik echt enorm van afknap.
Begint met skippable cutscenes, maar dan moet je plots hele scenes bekijken..
Panty shots en coole cutscenes kunnen maar zoveel dragen.
Ik zou wachten tot het eens op gamepass passeert.. of goedkoper is. Tenzij je na Gaiden graag een wat "chillere" game wilt met pantyshots en hopen k-pop![]()
) vroeger veel heb gespeeld.
Zo'n tussenstukje moeten kopen om die met de PSVR2 te kunnen spelen?Half life 2 episode 1 & 2
Veel aangenamer om te spelen dan half life 2 zelf. Half life 1 blijft wel de betere game.
Nog een paar weken wachten tot mijn ogen verder genezen zijn en dan beginnen aan Alyx met de PSVR2
Ja, heb de adapter.Zo'n tussenstukje moeten kopen om die met de PSVR2 te kunnen spelen?
Allemaal te hectisch en snel! In korte sessies (van 10 minuten) ging het wel nog en vond ik het nog wel tof.