Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aha dus je zit niet constant in die TITAN?De combat met je Titan voelt soms wat chaotisch (omdat je ook weinig tijd krijgt om elke afzonderlijke load-out onder de knie te krijgen), iéts meer variatie in vijanden had misschien ook gemogen, dat wallrunnen is zeker in het begin iets té aanwezig,...
Desalniettemin: topspel. En dat voor een game die ondertussen tien jaar oud is.
Nee, en soms kan je zelfs bewust kiezen om zij aan zij te vechten met je Titan ipv hem te mounten.aha dus je zit niet constant in die TITAN?
vond dat wat tegen steken, en na de eerste boss fight heb ik het spel toen aan de kant geschoven. nooit meer aangeraakt sindsdien.

gewaagde gok, zou ik zeggen.Late to the party, maar eindelijk een PS5 pro aangeschaft (eigenlijk in afwachting van GTA6).
Mario Kart 8 Deluxe op Switch 1 met Booster Course Pack.
200cc races zijn pure waanzin en verslavend.

Geen Mario Kart op PC hé.[QUOTE="Brick Top, post: 1673630, member: Dus dat dat spel ‘overwhelming positive’ wordt bevonden op Steam verbaast mij wel enigszins.

Choco Mountain & Waluigi Stadium. En nog een hoop andere classic tracks.Wat voegt die DLC dan toe dat MK toch de betere wordt van de twee?
Die spellen zijn echt een ervaring. Ongelofelijke sfeer en gameplayLast of us 2, late to the party, maar man, dit is oprecht één van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb.