Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Goat Simulator 3 eventjes gespeeld en ik moet zeggen, voor zo'n random spel te zijn, werkt het nog goed allemaal. Ooit nog de eerste Goat Simulator gespeeld en ze hebben blijkbaar toch serieus wat stappen gezet met die spelletjes. 🐐

De combat met je Titan voelt soms wat chaotisch (omdat je ook weinig tijd krijgt om elke afzonderlijke load-out onder de knie te krijgen), iéts meer variatie in vijanden had misschien ook gemogen, dat wallrunnen is zeker in het begin iets té aanwezig,...

Desalniettemin: topspel. En dat voor een game die ondertussen tien jaar oud is.
aha dus je zit niet constant in die TITAN?

vond dat wat tegen steken, en na de eerste boss fight heb ik het spel toen aan de kant geschoven. nooit meer aangeraakt sindsdien.

aha dus je zit niet constant in die TITAN?

vond dat wat tegen steken, en na de eerste boss fight heb ik het spel toen aan de kant geschoven. nooit meer aangeraakt sindsdien.
Nee, en soms kan je zelfs bewust kiezen om zij aan zij te vechten met je Titan ipv hem te mounten.

Ik vond de verhouding tussen Titan/on foot eigenlijk ideaal. Gans de tijd in die Titan had voor mij ook zeker niet gehoeven.

Laatst bewerkt:
Late to the party, maar eindelijk een PS5 pro aangeschaft (eigenlijk in afwachting van GTA6).

Heb PS Plus extra genomen, eerste game die ik heb gedownload is Dead Island 2. I know, mss niet meteen de grootste AAA titel die alles uit het systeem haalt, maar de eerste Dead Island blijft één van de leukste games die ik heb gespeeld.

Voorlopig komt deze niet in de buurt, het is wel fun, maar de omgevingen en sfeer in die eerste waren toch echt een pak beter.

Dat en ik werd in het begin kotsmisselijk, nog nooit gehad in een game, niet normaal. Blijkbaar wel een gekend probleem bij deze. Heb motion blur uitgezet, fov op maximum en sensitivity verlaagd waardoor het gelukkig over is.

Nexomon

Toffe creature collection game zoals Pokemon. Voor de 2eu die ik aan eraan heb gegeven 13u plezier aan gehad en nog bezig met de uitbreiding.
Daarna heb ik nog de 2de game klaar staan dat blijkbaar nog beter zou moeten zijn.

Wel zin gekregen in een echte pokemon game dus heb mij 2de hands Let's go Pokemon gekocht voor de oude pokemon yellow nostalgie :D

Gisteren toch maar Black Ops 7 gekocht op Steam.
2x Team Deathmatch gespeeld, wat is dat voor een ding man. Aim assist? Ik haal heel moeilijk 3 kills..
Terugbetaling dan maar..

Marvel Cosmic Invasion. De nieuwe beat em up van de mensen van Dotemu.
Vet spelleke en mooie sprites. Heb hem eerst in online coop uitgespeeld met randoms voor die specifieke trophies.

Late to the party, maar eindelijk een PS5 pro aangeschaft (eigenlijk in afwachting van GTA6).
gewaagde gok, zou ik zeggen.
wellicht tegen dan op ps7 only.

on topic: Raptor: call of the shadows (1995) heerlijke nostalgie, en op steam voor 4 euro. simpel maar tof tussendoortje

Mario Kart 8 Deluxe op Switch 1 met Booster Course Pack.

200cc races zijn pure waanzin en verslavend.

Toevallig ook aan ‘t spelen met de vriendin (nog wel geen 200cc). Zeer leuke game!

Naar aanleiding van Mario Kart ook Sonic Crossworlds aangeschaft. Valt wel op hoe hard dat spel de mosterd heeft gehaald bij Mario Kart om daar dan vervolgens een XTC-saus over te kappen. Ook hele leuk game hoor - begrijp me niet verkeerd - maar 70 euro voor een pc game had ik nog nooit eerder betaald en voor dat geld had ik dan toch ook wel iets meer content verwacht precies. Dus dat dat spel ‘overwhelming positive’ wordt bevonden op Steam verbaast mij wel enigszins.

[QUOTE="Brick Top, post: 1673630, member: Dus dat dat spel ‘overwhelming positive’ wordt bevonden op Steam verbaast mij wel enigszins.
[/QUOTE]
Geen Mario Kart op PC hé.

En Sega racers/party games hebben wel hun fanbase. De vorige 2 Sonic "Kartgames" waren ook enorm goed.

Basegame Sonic Racing Transformed vs basegame Mario Kart 8 vind ik Sonic toch ook met gemak de betere van de twee. MK8 incl dlc veranderd de zaak wel.

70euro voor een game op PC betalen is welleuh.. not done :p

[QUOTE="Brick Top, post: 1673630, member: Dus dat dat spel ‘overwhelming positive’ wordt bevonden op Steam verbaast mij wel enigszins.
Geen Mario Kart op PC hé.

En Sega racers/party games hebben wel hun fanbase. De vorige 2 Sonic "Kartgames" waren ook enorm goed.

Basegame Sonic Racing Transformed vs basegame Mario Kart 8 vind ik Sonic toch ook met gemak de betere van de twee. MK8 incl dlc veranderd de zaak wel.

70euro voor een game op PC betalen is welleuh.. not done :p
[/QUOTE]

Wat voegt die DLC dan toe dat MK toch de betere wordt van de twee?

En inderdaad… 70 euro voor een pc game is echt van de pot gerukt. 😄

Wat voegt die DLC dan toe dat MK toch de betere wordt van de twee?
Choco Mountain & Waluigi Stadium. En nog een hoop andere classic tracks.
Puur qua feel speelt ik nog altijd wel Transformed net iets liever. Maar totaalpakket van MK8Deluxe is absurd goed.

Terminator 2D NO FATE (digitaal 26.99 euro)

Ik ben nogal wat fan van zo'n 2D retro dingen en deze is alvast ook een schot in de roos. Sprites om de duimen van af te likken, goede soundtrack en prima gameplay. Meer moet dat niet zijn. Prijs in orde voor wat je krijgt.

Sonic Crossworlds Digital Deluxe (62.99 euro)

Tja, ik was al een tijdje aan het uitkijken naar deze en voor 63 euro de basegame en de DLC erbij was dat een redelijke prijs (imo). Graphics en geluid zeer goed. Maar qua content vind ik het nogal een mager beestje. Zoals een paar posts hierboven. Plezant om te spelen zonder meer dat wel. Qua moelijkheidsgraad een beetje pittiger dan Mario Kart. Zal mss te maken hebben dat ik nog niet veel upgrades heb unlockt zeker? Waar ik me wel aan stoor is dat het precies geen hol uitmaakt of je aan kop of aan de staart rijd. De AI will FU up met hun pickup items. Gisteren getest.

Terug
Bovenaan