Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Hades eens gespeeld, verrassend vind ik dit veel leuker dan Returnal. Laatstgenoemde straft u echt, terwijl Hades u wel al uw keys en gekochte wapens laat houden.

Hades eens gespeeld, verrassend vind ik dit veel leuker dan Returnal. Laatstgenoemde straft u echt, terwijl Hades u wel al uw keys en gekochte wapens laat houden.
Systeem zit gewoon anders in elkaar. Met Hades start je een run met een wapen en kan je niet veranderen, terwijl in Returnal je wapen heel de tijd kan veranderen.
En er zijn uiteraard in Returnal ook perma-items ;).
Hades is uiteraard top-tier! Met Returnal ben ik nog bezig.

Paar ongeplande games door elkaar aan het spelen momenteel.
- LocoRoco op de PSP
- The Ascent op PC via GPU
- SP story van SW Battlefront 2 eens aan het spelen op PC via GPU/EA Play

Eerste 2 echt geweldige games, super amusant. SW BF 2 ben ik precies blij dat ik hem nooit gekocht heb.
Heb de eerste game heeeel veel gespeeld en vond deze super goed, maar de tweede ligt me echt niet zo te zien.
Stak me vrijwel meteen tegen en voelde gewoon al meer van hetzelfde zonder echt een reden om meer te willen.

Valhalla en deze is echt te laaaanggggg. Het verhaal begin en einde is goed maar het midden is teveel 'gevuld' haalt niet het niveau van de 2 vorige (Origins en Odyssey)
Deze moet het meer hebben van de mooie omgeving en de next gen helpt hier natuurlijk bij :coolbrows:

Paar ongeplande games door elkaar aan het spelen momenteel.
- LocoRoco op de PSP
- The Ascent op PC via GPU
- SP story van SW Battlefront 2 eens aan het spelen op PC via GPU/EA Play

Eerste 2 echt geweldige games, super amusant. SW BF 2 ben ik precies blij dat ik hem nooit gekocht heb.
Heb de eerste game heeeel veel gespeeld en vond deze super goed, maar de tweede ligt me echt niet zo te zien.
Stak me vrijwel meteen tegen en voelde gewoon al meer van hetzelfde zonder echt een reden om meer te willen.
LocoRoco zeg, waar is den tijd.

Bezig met Far Cry 5 op PS4. Geen flauw idee waarom ik mij daar nog mee bezig houd. Wat een onnozel spel is dat eigenlijk.

Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds

Echt zalige toevoeging en zoveel verbeteringen in alles. Precies een 1,5 versie :D
Nu nog de resterende trophies behalen en dan terug naar de main quest.

Zeer benieuwd wat Forbidden West zal geven!

Voila CS GO terug verwijderd. Na eerst terug wat matchmaking te spelen en 100% van mijn games tussen Russen te zitten dacht ik het gevonden te hebben door die 'nieuwe' functie waarbij je een team kan volmaken. In de laatste game ga ik 38-10 (als DMG tussen MG & Golds weliswaar) en net als het 15-10 is kicken ze me zonder aanleiding (was 4 man premade vermoed ik). Was het duwtje in de goeie richting voor me, nu kan ik eindelijk terug leuke games spelen :D

Ik ben net met Control gestart. Een tijdje geleden gratis opgepikt in de Epic Game Store. Ik vind het alvast goed. Goeie graphics ook.

laatste game dat we gespeeld hebben was katamari damace (gamepass)
Vroeger de vorige versie ook gespeeld en er is iets therapeutisch en kalmerend om alle objecten op te rollen, tenminste als je je over de speciale muziek keuze kunt zetten tijdens het spelen.
ben benieuwd naar Hades die vandaag uitkomt.

laatste game dat we gespeeld hebben was katamari damace (gamepass)
Vroeger de vorige versie ook gespeeld en er is iets therapeutisch en kalmerend om alle objecten op te rollen, tenminste als je je over de speciale muziek keuze kunt zetten tijdens het spelen.
ben benieuwd naar Hades die vandaag uitkomt.
Naa na na na na naaaa Katamari Damaciiii

Wat een geweldige OST heeft dat spel.

Fable Anniversary

Holy nostalgia !
Controls zijn soms wat clunky zoals we in 2004 gewoon waren maar verder blijft het toch zo'n charmante game.

CS:GO weggegooid, WoW speel ik ook niet meer ... tijd over om wat games te spelen die al lang in mijn lijstje staan
- RDR2
- Dirt Rally 2

Me ook ff aan The Ascent gewaagd, maar twijfel nog of het wel wat is voor mij.

The Ascent net uitgespeeld, is best een OK game, niks te zot, wel wat veel bugs soms. Twas leuk, maar ook leuk dat gedaan was xD
Heb deze week ook eens de Story van SW BF2 gespeeld, deze vond ik echt heel zwak, de 3 DLC missies waren nog het beste.

Vanavond start ik aan Psychonauts 1 in afwachting tot den 2de die de 25ste uit komt en op GPU zal staan.

Axiom Verge 2 (Switch)

Leuke game maar naar mijn gevoel was de eerste beter. Focus ligt hier meer op verkennen van de wereld en tools gebruiken maar minder op de combat.
De meeste bazen die aanwezig zijn, kan je gewoon skippen door door te lopen of je kan doodgaan en terugkomen en je progress van schade blijft behouden, vreemde design keuze. Heb dan ook nooit een uitdaging in de combat ervaren. Hacking mechanisme is leuk maar wordt te weinig benut in het spel, je bent sterk genoeg dus hoef je er geen gebruik van te maken.

Gamplay zat goed, artwork en muziek was weer cool en het verhaal is zo vreemd als de eerste.

Op 11u tijd uitgespeeld met 97% map en 87% item completion.

Axiom Verge 2 (Switch)

Leuke game maar naar mijn gevoel was de eerste beter. Focus ligt hier meer op verkennen van de wereld en tools gebruiken maar minder op de combat.
De meeste bazen die aanwezig zijn, kan je gewoon skippen door door te lopen of je kan doodgaan en terugkomen en je progress van schade blijft behouden, vreemde design keuze. Heb dan ook nooit een uitdaging in de combat ervaren. Hacking mechanisme is leuk maar wordt te weinig benut in het spel, je bent sterk genoeg dus hoef je er geen gebruik van te maken.

Gamplay zat goed, artwork en muziek was weer cool en het verhaal is zo vreemd als de eerste.

Op 11u tijd uitgespeeld met 97% map en 87% item completion.
Oeie, ja dat klinkt inderdaad wat teleurstellend dan :s

Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds

Echt zalige toevoeging en zoveel verbeteringen in alles. Precies een 1,5 versie :D
Nu nog de resterende trophies behalen en dan terug naar de main quest.

Zeer benieuwd wat Forbidden West zal geven!
En ondertussen alle DLC trophies behaald en MQ uitgespeeld. Blijft een pareltje imo :)

Terug
Bovenaan