Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Systeem zit gewoon anders in elkaar. Met Hades start je een run met een wapen en kan je niet veranderen, terwijl in Returnal je wapen heel de tijd kan veranderen.Hades eens gespeeld, verrassend vind ik dit veel leuker dan Returnal. Laatstgenoemde straft u echt, terwijl Hades u wel al uw keys en gekochte wapens laat houden.
.
LocoRoco zeg, waar is den tijd.Paar ongeplande games door elkaar aan het spelen momenteel.
- LocoRoco op de PSP
- The Ascent op PC via GPU
- SP story van SW Battlefront 2 eens aan het spelen op PC via GPU/EA Play
Eerste 2 echt geweldige games, super amusant. SW BF 2 ben ik precies blij dat ik hem nooit gekocht heb.
Heb de eerste game heeeel veel gespeeld en vond deze super goed, maar de tweede ligt me echt niet zo te zien.
Stak me vrijwel meteen tegen en voelde gewoon al meer van hetzelfde zonder echt een reden om meer te willen.
Ik kan u zeggen het is een tijdloos spel dat nu nog steeds werkt.LocoRoco zeg, waar is den tijd.

Same. Ook heel knap sound design imo!Ik ben net met Control gestart. Een tijdje geleden gratis opgepikt in de Epic Game Store. Ik vind het alvast goed. Goeie graphics ook.
Ja idd! Heel de sfeer is heel goed neergezet. Ik heb ook net het eerste punt terug 'normaal' gemaakt en vond de hele animatie daarrond ook heel cool.Same. Ook heel knap sound design imo!
Naa na na na na naaaa Katamari Damaciiiilaatste game dat we gespeeld hebben was katamari damace (gamepass)
Vroeger de vorige versie ook gespeeld en er is iets therapeutisch en kalmerend om alle objecten op te rollen, tenminste als je je over de speciale muziek keuze kunt zetten tijdens het spelen.
ben benieuwd naar Hades die vandaag uitkomt.
Oeie, ja dat klinkt inderdaad wat teleurstellend danAxiom Verge 2 (Switch)
Leuke game maar naar mijn gevoel was de eerste beter. Focus ligt hier meer op verkennen van de wereld en tools gebruiken maar minder op de combat.
De meeste bazen die aanwezig zijn, kan je gewoon skippen door door te lopen of je kan doodgaan en terugkomen en je progress van schade blijft behouden, vreemde design keuze. Heb dan ook nooit een uitdaging in de combat ervaren. Hacking mechanisme is leuk maar wordt te weinig benut in het spel, je bent sterk genoeg dus hoef je er geen gebruik van te maken.
Gamplay zat goed, artwork en muziek was weer cool en het verhaal is zo vreemd als de eerste.
Op 11u tijd uitgespeeld met 97% map en 87% item completion.

En ondertussen alle DLC trophies behaald en MQ uitgespeeld. Blijft een pareltje imoHorizon Zero Dawn: The Frozen Wilds
Echt zalige toevoeging en zoveel verbeteringen in alles. Precies een 1,5 versie
Nu nog de resterende trophies behalen en dan terug naar de main quest.
Zeer benieuwd wat Forbidden West zal geven!