Timberwinter
Well-known member
Het is al zover: ik ben verslaafd aan Slay the Spire 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is uit die reeks dat de mosterd ook wel van TLOU werd gehaald. Maar inderdaad erg goede game. Tof dat je ze gespeeld hebt!Uncharted 2: Among Thieves Remastered
Daar waar ik deel 1 teleurstellend vond, snap ik de 'hype' volledig na dit deel 2 te hebben gespeeld. Blockbuster ervaring in een game. Enorm impressive dat deze van 2009 dateert.
Hier ook aantal maanden mee zoet geweest, in totaal rond de 90 uur.Mass Effect Legendary eindelijk uitgespeeld. Was hier al ergens in juni aan begonnen. Was de derde of de vierde keer dat ik de volledige trilogie uitspeelde en ik blijf ervan genieten. Er zijn maar een paar trilogieën waarnaar ik kan blijven teruggrijpen en telkens evenveel plezier beleef (dit, samen met Bioshock en Dead Space). De world building van Mass Effect is echt ongeëvenaard.
Ik twijfel nu om Andromeda een tweede keer te spelen, maar die boeide mij eigenlijk helemaal niet storywise...

Ook recent uitgespeeld. Nu aan mijn andere favoriete Bioware rpg trilogy bezig: Dragon Age! (ondertussen al aan Dragon Age 2)Mass Effect Legendary eindelijk uitgespeeld. Was hier al ergens in juni aan begonnen. Was de derde of de vierde keer dat ik de volledige trilogie uitspeelde en ik blijf ervan genieten. Er zijn maar een paar trilogieën waarnaar ik kan blijven teruggrijpen en telkens evenveel plezier beleef (dit, samen met Bioshock en Dead Space). De world building van Mass Effect is echt ongeëvenaard.
Hier de eerste origineel nooit gespeeld. Ik raakte indertijd gewoonweg niet door de beginmissie omdat ik niet kon schakelen tijdens het rijdenMafia: Definitive Edition (via PS Now).
Ik denk dat ik nog nooit zo’n mixed feelings heb gehad over een game die ik heb uitgespeeld, maar Mafia heeft het hard gespeeld.
Ik ben gebleven voor de fantastische story, character building, setting, mocap, voice acting, missies, … Dit was echt wel een sterk staaltje, toch 1 van de betere dingen die ik gespeeld heb.
De zaken waar ik me aan gefrustreerd heb: car en gun handling (en dat is jammer genoeg de core gameplay), hand-to-hand combat is weinig responsive, loading times zijn belachelijk lang wanneer je sterft (gespeeld op PS5). Door dit laatste heb ik halverwege de game uiteindelijk op easy gezet en door de slecht car handling ben ik heel snel begonnen met “skip drive”.
Al bij al heel blij dat ik deze gespeeld heb (ik heb het wel voor 1930’s America), zeker ook het einde is met de story en character building wel emotioneel. Heb genoten van het verhaal, heb me vaak gefrustreerd in de gameplay. Goed dat ik het via PS Now heb kunnen spelen.
EDIT: wat vonden jullie van 2 en 3 tov de eerste?
Ok, klinkt veelbelovend! En heb je een idee of het veel scheelt tussen de originele en de Definitive Edition? Want op PS Now staan 1 en 3 in Definitive, maar 2 voor een mysterieuze reden alleen in de originele versie.Maffia 2 uitgespeeld en het verhaal en de sfeer waren top notch!
Zelden zo een emotionele klap gekregen als op het einde van dat spel. Werd er echt kwaad van omdat ik er zo in meeleefde.
Den 1 is den besten IMO, Before the storm is cv, den 2 vond ik persoonlijk heel slecht.Life is Strange net uitgespeeld en ik vond het wel een toppertje. Zijn de vervolgen even goed?