Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Ah, ik heb zowel Overcooked 1 & 2 als Moving Out met plezier gespeeld met mijn vrouw

Tot een bepaald punt

pic.png

Net The Last Of Us uitgespeeld. Op easy, moest ik niet te veel sluipen. Goed verhaal, ben benieuwd naar de tweede. Maar denk dat ik nu eerst iets anders ga spelen :)

MLB the Show 21, mij al aan het voorbereiden voor 22 die in april van day one op gamepass komt :clap:

Na 2,5 maand eindelijk Xenoblade Chronicles: Definitive Edition uitgespeeld 😍

Nu nog de extra story content (nieuw in de Switch versie)

Na 2,5 maand eindelijk Xenoblade Chronicles: Definitive Edition uitgespeeld 😍

Nu nog de extra story content (nieuw in de Switch versie)
Ik ben er ook aan begonnen (na het op de Wii U nooit volledig uitgespeeld te hebben). Wat ziet het er goed uit op de Switch! En ik was vergeten hoe goed die was!
Speel hem wel in combo met Octopath, dus misschien niet het beste in termen van wanneer ik hem ga uitgespeeld hebben, maar amuseer er mij keihard mee.

Ik ben er ook aan begonnen (na het op de Wii U nooit volledig uitgespeeld te hebben). Wat ziet het er goed uit op de Switch! En ik was vergeten hoe goed die was!
Speel hem wel in combo met Octopath, dus misschien niet het beste in termen van wanneer ik hem ga uitgespeeld hebben, maar amuseer er mij keihard mee.
Ik ben altijd grotere liefhebber geweest van turn-based combat boven de active time combat systemen (mijn eerste kennismaking hiermee was XII).
De overstap van vele series van turn-based naar zo een systeem heb ik nooit goed verteerd.

Maar Xenoblade Chronicles is echt een geweldig voorbeeld hoe zo een systeem wel goed kan werken en genietbaar kan zijn!

Echt tevreden dat ik deze eindelijk gespeeld heb.
Mooi verhaal ook :)

Na de platinumtrofee nu ook de 2 DLC uitgespeeld van Assassin's Creed Origins en alles volledig 100%. Eerste DLC heeft een beetje meer de Assassin's feel, en was ook wel snel uitgespeeld. De tweede is wat uitgebreider en gaat wat meer over de top. Op zich zijn ze allebei wel vrij goed, maar geen musts om te spelen vind ik als je geen tijd hebt. Maar het is wel het waard als het je aantrekt of interesseert. Op zich biedt het niet zoveel nieuws, en wat nieuw aanvoelt is gewoon hetzelfde in een ander jasje. Ben wel blij dat het gedaan is, en dat ik aan een andere game kan beginnen, en bij deze ook weer wat schijfruimte vrij op de PS.

Ik heb net nog eens League of Legends geïnstalleerd en opgestart. Na 1 match kon ik me niet meer herinneren wat ik daar vroeger zo fijn aan vond. Start > Software Verwijderen.

The Witcher 3 + 2 Expansions (PS4)

Topgame. Eens de game je vast heeft (was bij mij na White Orchard gedeelte), laat het je niet meer los. Jammer dat ik op normal gespeeld heb, game was qua combat te makkelijk waardoor oils and potions zelden nodig waren. Volgende playthrough zal op Deathmarch zijn.

92 uur over gedaan.

Nu tijd voor Elden Ring.

Laatst bewerkt:
Elden Ring :unsure: zal moeten wennen aan de combat.

Kirby and the forgotten land demo. Zag er goed uit! Benieuwd naar de reviews voor de volledige game

Assassin's Creed Valhalla

Pfff, Modern Day ending was zeer anti-climax imo. Geen idee hoe ze verder mee willen gaan, maar ik sta er alleszins niet voor te springen. Raven Clan ending was wel nice, had ergens gehoopt dat het zo zou eindigen.
Ben nu aan 157 uur en ik moet nog 1 regio uitspelen, dan nog wat kleinigheden voor de Platinum. Daarna nog de DLC's, ik zie het nog allemaal zitten :)

Als kind verzot geweest op de Streets of Rage games,

dus vandaag es Streets of Rage 4 binnen gehaald.

de nostalgie duurde welgeteld 15 minuten. het is dus constant hetzelfde, boksen of schoppen.

ja als 8 jarig kind had je niet meer nodig natuurlijk, maar nu verwacht ik toch net iets meer van m'n games..

ik vrees dat deze game z'n tijdperk gemist heeft
awel dat gevoel had ik ook. Die spellen zijn veel te beperkt in moves waardoor dat enorm repetitief is

Guardians of the galaxy via xbox gamepass. Wou het even opstarten om het al eens snel eens gezien te hebben. :unsure: Paar uur later het spel moeten afzetten omdat ik naar buiten moest.

Zelf geen grote fan van de films maar de humor klikt veel beter in de game

de ps4 versie van shadow of the colossus. nu begonnen aan the Frozen wilds dlc van horizon. Ik was vergeten dat ik die nog moest verder spelen 😝

Uncharted: The lost legacy. Voor 10 eur kon ik die niet op ps5 laten liggen 😀.
Vind het persoonlijk misschien wel de beste Unxharted uit de reeks.

Gta san Andreas.
Hellblade.
The artfull escape.
The gunk.
Aerial knights never yield.

Vieze gewoonte gekweekt van alles door elkaar beginnen te spelen .

Terug
Bovenaan