Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er ook aan begonnen (na het op de Wii U nooit volledig uitgespeeld te hebben). Wat ziet het er goed uit op de Switch! En ik was vergeten hoe goed die was!Na 2,5 maand eindelijk Xenoblade Chronicles: Definitive Edition uitgespeeld
Nu nog de extra story content (nieuw in de Switch versie)
Ik ben altijd grotere liefhebber geweest van turn-based combat boven de active time combat systemen (mijn eerste kennismaking hiermee was XII).Ik ben er ook aan begonnen (na het op de Wii U nooit volledig uitgespeeld te hebben). Wat ziet het er goed uit op de Switch! En ik was vergeten hoe goed die was!
Speel hem wel in combo met Octopath, dus misschien niet het beste in termen van wanneer ik hem ga uitgespeeld hebben, maar amuseer er mij keihard mee.

awel dat gevoel had ik ook. Die spellen zijn veel te beperkt in moves waardoor dat enorm repetitief isAls kind verzot geweest op de Streets of Rage games,
dus vandaag es Streets of Rage 4 binnen gehaald.
de nostalgie duurde welgeteld 15 minuten. het is dus constant hetzelfde, boksen of schoppen.
ja als 8 jarig kind had je niet meer nodig natuurlijk, maar nu verwacht ik toch net iets meer van m'n games..
ik vrees dat deze game z'n tijdperk gemist heeft