Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Horizon forbidden west uitgespeeld. Topspel. Verhaal is zalig. De wereld zit zoveel detail in en is immens. Zeer goed spel

Eerste keer een game van Imperator Rome uitgespeeld, met SPQR natuurlijk. Geen mare nostrum gehaald of Gallië volledig veroverd, maar toch wel verdienstelijk rijkje opgebouwd. Misschien nu eens met een van de diadochen proberen.

Net Far Cry 5 uitgespeeld op PS4 Pro.

Ondanks wat glitches hier en daar en kleine irritaties (voor quasi alle interactie vierkantje gebruiken zorgt soms voor ongewilde acties) toch een topper.

Was aan het twijfelen om meteen Far Cry 6 te beginnen, staat aan 35€ in de store, maar wou toch eens wat anders. Cyberpunk 2077 stond aan 25€, hopelijk is het nu redelijk te spelen op de pro.

The Fallen Order, het eerste uur vond ik echt niet fijn omdat ik dat type combat nooit vaak gespeeld heb maar het begint te groeien. Zodra je dat blocken wat door hebt gaat het vanzelf.

Enige wat ik nog steeds minder vind is navigatie, een permanent mapje in een hoekje ofzo had handig geweest!

Fenyx Rising, best een amusant spel maar lijdt toch aan de typische Ubisoft kwaaltjes zoals teveel repetitieve content.

Quake II Ground Zero nu toch maar eens uitspelen.
Voila is uit, vond The Reckoning beter.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag met enthousiasme begonnen aan The Ascent op PS met drie vrienden. Onspeelbaar. PS4-versie omdat er één vriend nog de PS4 heeft en de ander drie de PS5. Dus geen crossplay onderling, da's al een slecht begin. Constant crashes, echt een ramp. 3 uur zitten vloeken, rechtstreeks de vuilbak in. Nogtans goeie reviews op PC. Echt een schande.

Laatst bewerkt:
Vandaag met enthousiasme begonnen aan The Ascent op PS met drie vrienden. Onspeelbaar. PS4-versie omdat er één vriend nog de PS4 heeft en de ander drie de PS5. Dus geen crossplay onderling, da's al een slecht begin. Constant crashes, echt een ramp. 3 uur zitten vloeken, rechtstreeks de vuilbak in. Nogtans goeie reviews op PC. Echt een schande.

Jup, de PS versie is echt maar pover. Enorm veel technische issues en co-op is zo goed als onspeelbaar. Jammer want de Xbox en pc versie waren stukken beter.

Ghost of Tsushima uitgespeeld, visueel een prachtige open world en ik ben een grote fan van de HUD implementatie. Jammer genoeg is al de rest zeer middelmatig.

Uncharted 4 begonnen. Na een 5tal chapters en het zoveelste filmpje maar gelaten voor wat het is. Denk dat ik echt geen affiniteit meer heb voor de "AAA" cinematische productie. Zot mooie productie wel.

XCOM 2 nog maar eens opgestart maar nu voor de makkelijkste difficulty gekozen, hopelijk kom ik nu eens ver, ik vind het een fantastisch spel maar na een tijdje wordt het telkens onverbiddelijk moeilijk

Uncharted 4 begonnen. Na een 5tal chapters en het zoveelste filmpje maar gelaten voor wat het is. Denk dat ik echt geen affiniteit meer heb voor de "AAA" cinematische productie. Zot mooie productie wel.
Om de een of andere reden heb ik hier de trofee voor te speedrunnen gehaald. Dus heb ik rond de 5u gedaan over mijn tweede playthrough. De eerste playthrough duurde rond de 16u.

Dat zegt veel. (Vond het wel nog altijd een goed spel!)

Terug
Bovenaan