Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Sleeping dogs, nu voor het eerst op PS4,

al 2 keer uitgespeeld op steam (PC ) , maar wat een visueel coole game en leuk verhaal is dit toch.

Ik word de campaign precies maar niet moe.

Uncharted 4 begonnen. Na een 5tal chapters en het zoveelste filmpje maar gelaten voor wat het is. Denk dat ik echt geen affiniteit meer heb voor de "AAA" cinematische productie. Zot mooie productie wel.
Ik ben nooit fan geweest van dit type game. Zot mooie productie inderdaad, maar ik snap nooit dat zoveel mensen willen "non-gamen" als ze een game opstarten.

A Plague Tale: Innocence
Topgame! Meer is er niet aan te vertellen. Sfeer zit heel goed, verhaal is in orde en gameplay ook (aim misschien een beetje stroef). En de ratten zijn een zalige “villain” en de mechanic is heel goed gevonden! Alleen maar superlatieven voor deze game. Klaar voor de sequel.

Tiny Tina's Wonderlands (PS5). De main quests zijn uitgespeeld. Ik heb me zo geamuseerd dat ik ook alle side quests ga proberen uitspelen.

Echo op ps4
Stealth game waarbij de vijand moves leert van de speler.
Vb open je vaak deuren dan leert de vijand dit en kan het ook deuren openen om zo op meerdere plaatsen te patrouilleren.

Ni No Kuni de remastered versie. Eindelijk uitgespeeld nadat ik het 2/3 keer begon te spelen en liet liggen. (indertijd op ps3 uitgespeeld)

Heeft toch veel van zijn charme verloren. Visueel is het nog steeds een mooie game, maar dezelfde gameplay gebreken zijn nog altijd even erg:

-> grinden/het evolutie-systeem van de familiars is zo traag met xp uit te delen. Grinden is in essentie verplicht omdat...
-> Uw party AI is echt gat-achterlijk en tenzij ze met hun familiar overleveld zijn zullen ze met hun gebrek aan tactiek uw boss-fights keer op keer om zeep helpen
-> Quasi alle bosses hebben aanvallen die u makkelijk kunnen oneshotten en blocken is nodeloos complex. Ga terug naar uw character(of blijf op een van de weinige familiars met een block option), draai u wieltje naar uw block en dan pas blockt ge.... Gewoon het feit dat er geen toegewijde block-knop is, zal meestal uw dood betekenen in de moeilijke fights.
-> Engelse voice-acting is voor vele personages echt cliché shitty kinder-voice-acting.

Ik koester nog altijd een beetje affectie/nostalgie voor de game, maar ik kan me niet herinneren dat reviewers ooit die irritante hekelpunten opmerkten.

Beginnen aan: ‘Enslaved: odyssey to the west’.
Beetje laat mss, maar blijkbaar heb ik deze game totaal gemist.
Per toeval ontdekt op YT en gezien het van ninja theory was.
En tot nu toe bevalt het me ten zeerste.
Beetje een mix tss uncharted en Horizon

Heb hier wel van genoten. Was toen een beetje een hype om met een companion op pad te gaan. Zie ook: Majin and the Forsaken Kingdom!

Coole game in mijn geheugen. Voice-acting is echt goed gedaan en trekt u goed in het verhaal/personages. Combat was misschien een beetje simpel en performance op ps3 barrak, maar een fijne game desalniettemin!

Coole game in mijn geheugen. Voice-acting is echt goed gedaan en trekt u goed in het verhaal/personages. Combat was misschien een beetje simpel en performance op ps3 barrak, maar een fijne game desalniettemin!
Tis op de series x dat het nu bolt.
Hopelijk geen issues dan

The forgotten city op GP eens gedownload voor te testen, ben blijkbaar al bijna 5 uur non stop aan het spelen.

Deze enkele dagen geleden uitgespeeld op 2 dagen tijd ,pareltje.
Nu bezig aan rogue legacy 2. En zojuist sniper elite 5 afgehaald en de eerste missie gespeeld, deze franchise nooit echt getest maar tot nu toe kan het mij wel bekoren.

Slay the Spire A18.. fuckin hell dat is toch wel effe een nieuwe muur. Act 1 is nu soms wel eens pittig :p

FF7 remake. Zit in de laatste fight tegen Sephirot, maar ik ga er echt mee moeten kappen. Al dagen probeer ik dat laatste hoofdstuk te finishen maar de laatste fase nekt me steeds. Heb al wat filmpjes op YT bekeken etc, sommige tips helpen wel, maar ik krijg zijn HP-bar amper onder de helft. Wsl underleveled etc. Ik heb het er alleszins compleet mee gehad.

De ene bossfight na de andere de laatste chapters begonnen me al zodanig tegen te steken dat ik er gwn wou doorrushen. 't Is m'n ding niet en ik vreesde daar al voor toen ik ermee begon. Nu probeer ik het dik tegen m'n zin te finishen, maar da's blijkbaar onmogelijk.
/rant.

Edit: En nu juist is 't toch gelukt... Never doing that again :unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan