Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Eindelijk aan Far Cry 6 begonnen
Deze staat als volgende op mijn lijst :D

Heb net AC Valhalla: Siege of Paris 100% behaald. De eerste DLC heb ik ook al 100%. Denk dat ik mss nog een beetje zal spelen om die Armory vd laatste update te bouwen en dan zal ik AC Valhalla volledig afsluiten. Dawn of Ragnarok is toch geen belangrijke DLC, dus deze zal ik links laten liggen.

De volgende AC is Unity, maar eerst een ander spel (FC6) tussenin ;)

Ik ben helemaal verslaafd geworden aan Elden Ring. Heb hier op het forum een link gevonden naar een progression map i.f.v. uw huidige level. Nothing can stop me now :unsure:

Lost in Random

Beste spel dat ik in lange tijd gespeeld heb. Kwam blijkbaar vorig jaar uit maar heb dat gemist, staat nu op GamePass. Zeer charmant met een originele setting, interessante personages en een intrigerend verhaal. Ook de combat vind ik zeker geslaagd. Doet me een beetje denken aan Alice Madness Returns.

1527725-lost-in-random-test-amp_main_media_schema-2.png

Lost in Random

Beste spel dat ik in lange tijd gespeeld heb. Kwam blijkbaar vorig jaar uit maar heb dat gemist, staat nu op GamePass. Zeer charmant met een originele setting, interessante personages en een intrigerend verhaal. Ook de combat vind ik zeker geslaagd. Doet me een beetje denken aan Alice Madness Returns.

1527725-lost-in-random-test-amp_main_media_schema-2.png

Amai ik ben toevallig ook aan deze begonnen gisteren. De combat is idd wel leuk gedaan.

Helaas gestopt met Kingdom Come Deliverance op PS4. Misschien dat ik die ooit nog eens een kans geef op PC.
De grens tussen fun en frustratie was te dun voor mij in deze game.

Zo, na 211 uur heb ik AC Valhalla 'volledig' uitgespeeld (Platinum, Ireland & Francia DLC 100% en ook nog de Crossover Story).

Hierbij sluit ik de RPG-era van AC volledig af (Origins en Odyssey ook Platinum en DLCs 100%), tis genoeg geweest, haha :D

Terug begonnen aan Red Dead Redemption 2 na zowat twee jaar pauze en 50% van de main story. Gestopt indertijd omdat de mogelijkheden en de wereld me wat overwhelmed hadden, maar geen spijt van.

Was begonnen aan Cyberpunk 2077 maar dat boeide me echt niet, en jongens toch, wat een verschil in kwaliteit.

Dying Light 2 uitgespeeld. Gameplay vond ik top, zeker de parkour. Spijtig dat het verhaal en de missies zo saai waren... Al bij al hierdoor voor mij een middelmatige game en minder dan deel 1.

Zo, na 211 uur heb ik AC Valhalla 'volledig' uitgespeeld (Platinum, Ireland & Francia DLC 100% en ook nog de Crossover Story).

Hierbij sluit ik de RPG-era van AC volledig af (Origins en Odyssey ook Platinum en DLCs 100%), tis genoeg geweest, haha :D
So... Ik wilde nog de crossover story spelen van Odyssey, dus deze terug gedownload terwijl ik Valhalla aan het afronden was. Canon main character is Kassandra en ik heb 173uur als Alexios gespeeld... Kwestie van het wat logisch te maken heb ik een new game begonnen als Kassandra 🙈

Zal zien tot het moment ik die crossover story kan spelen :p

Bezig met Sniper Elite 5. Mijn eerste game uit deze franchise. Prachtige levels! Enkel de gameplay voelt soms wat houterig aan. Maar al bij al een zeer leuke game imo.

Na Elden Ring had ik een periode dat ik niet goed wist wat ik wou spelen. Tijdje GTA5 gespeeld, daarna Detroit Become Human begonnen. Dat heeft een interessante setting maar is misschien niet genoeg “spel” voor mij momenteel. Ga het zeker uitspelen maar het is niet iets wat ik langere tijd aan een stuk kan doen.

Daarom nu even wat meer op mijn Switch aan’t spelen: OlliOlli Switch Stance om me soms gewoon 10 minuten mee bezig te houden maar vooral The Legend of Zelda: A Link To The Past. Ik heb eigenlijk enkel lang geleden Ocarina of Time en Link’s Awakening uit de reeks gespeeld, dus wou ik een van de vroegste classics eens proberen. Bevalt me goed! Eigenlijk nog niet super verouderd, de 2D sprite look is nog vrij charmant.

Net assassin's creed rogue uitgespeeld. Ik vond het persoonlijker beter dan black flag. Behapbaarder verhaal, leukere main missions en dezelfde gameplay.

Nu beginnen we aan Unity

Elden Ring de klok rond :crazy: Nooit gedacht dat ik zo verslaafd zou geraken aan een Souls-like game. Uren heb ik al rondgedwaald, gewoon de wereld verkennen, dungeons ontdekken, een draak zien en snel rechtsomkeer maken... Prachtig.

Terug
Bovenaan