Nieuwe M5 is net voorgesteld...Stond nu ook wel op het punt om eens te gaan horen naar die nieuwe rs e tron GT, wederom een goed excuus![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe M5 is net voorgesteld...Stond nu ook wel op het punt om eens te gaan horen naar die nieuwe rs e tron GT, wederom een goed excuus![]()
Hahaha lol alsof de duivel ermee gemoeid isNieuwe M5 is net voorgesteld...

Die ziet er wel echt top uit, zeker met die actieve ophanging etc.Stond nu ook wel op het punt om eens te gaan horen naar die nieuwe rs e tron GT, wederom een goed excuus![]()
Idd ik ben zelf ook niet overtuigd. En dan 2.5 ton..Ik had informatie gevraagd bij BMW over de touring variant maar tot op heden nog niks ontvangen.
Ze zijn zeer actief dus met hun klantenprospectie
Ben wel nog niet echt overtuigd van de look (precies een i5) en het interieur van BMW is toch ook wel niet meer wat het geweest is.
Qua looks vind ik dit nu wel een heel makkelijke keuze tov de e-tron gt.Hahaha lol alsof de duivel ermee gemoeid is![]()
Ja dus de Audi, toch?Qua looks vind ik dit nu wel een heel makkelijke keuze tov de e-tron gt.

Ik vind de prijs (relatief) nog meevallen. 150k full option (behalve de carbon remmen). Dat zal niet ver boven de RS E-tron GT zitten?Idd ik ben zelf ook niet overtuigd. En dan 2.5 ton..
Wel ook wat boven mijn budget denk ik.
De touring komt pas later had ik begrepen.
Als je dan ziet dat ik rond de 136k tikte voor een i5M60 touring (ook full option).. dan toch liever een M5Ik vind de prijs (relatief) nog meevallen. 150k full option (behalve de carbon remmen). Dat zal niet ver boven de RS E-tron GT zitten?
Ja, het prijsverschil tussen de i5M60 en M5 vind ik heel klein eigenlijkAls je dan ziet dat ik rond de 136k tikte voor een i5M60 touring (ook full option).. dan toch liever een M5
Van die nieuwe RS E-tron GT performance kan ik precies nog geen configuraties maken.
Doesn't compare natuurlijk. Iemand die shopt voor een M5 wil doorgaans geen e-tron en omgekeerd lijkt meQua looks vind ik dit nu wel een heel makkelijke keuze tov de e-tron gt.

Ik vind een elektrische wagen wel fijn rijden eigenlijk. Kan niet op tegen een brullende V8 ofcourse, maar autorijden hoeft voor mij niet zo puur/rauw/… te zijn als dat voor jouw moet zijn. Het woord liefhebber is ook voor interpretatie vatbaarDoesn't compare natuurlijk. Iemand die shopt voor een M5 wil doorgaans geen e-tron en omgekeerd lijkt me
Hoe langer de elektrificatie hier uitgesteld kan worden, hoe liever.
Altijd een vreemd gebeuren als mensen zeggen dat ze autoliefhebber zijn maar dan wel met hun eigen centen (over bedrijfswagen spreek ik niet, daar is het niet van kiezen), dan een Tesla of Polestar kopen. Ik zal het nooit snappen![]()

Ik snap echt niet wat er zo moeilijk is aan smaken die verschillen. Niet iedereen heeft dezelfde smaak als jou. Er zijn zeker mensen die een e-tron gt rs en een m5 op hetzelfde moment overwegen. Vaak zijn dat ook mensen met meerdere auto’s.Doesn't compare natuurlijk. Iemand die shopt voor een M5 wil doorgaans geen e-tron en omgekeerd lijkt me
Hoe langer de elektrificatie hier uitgesteld kan worden, hoe liever.
Altijd een vreemd gebeuren als mensen zeggen dat ze autoliefhebber zijn maar dan wel met hun eigen centen (over bedrijfswagen spreek ik niet, daar is het niet van kiezen), dan een Tesla of Polestar kopen. Ik zal het nooit snappen![]()
Je ziet me toch het woord doorgaans gebruiken?Ik snap echt niet wat er zo moeilijk is aan smaken die verschillen. Niet iedereen heeft dezelfde smaak als jou. Er zijn zeker mensen die een e-tron gt rs en een m5 op hetzelfde moment overwegen. Vaak zijn dat ook mensen met meerdere auto’s.
Ik ken iemand die van een m5 als daily overgeschakeld is naar de i7 m60.
Op het porscheforum zitten ook echte porschefanaten die nu circuit rijden met model 3 performances.
En de zin daarvoor heb ik ook gelezen.Je ziet me toch het woord doorgaans gebruiken?
E-tron GT is toch een totaal ander type wagen dan een M5? Snap niet wat daar zo vreemd aan is.En de zin daarvoor heb ik ook gelezen.

Ik kan er gewoon niet tegen dat jij elke keer aan een ander moet opleggen wat het betekent wat een autoliefhebber is. Jouw visie daarop is niet de enige waarheid. Autoliefhebber is een ruim begrip.E-tron GT is toch een totaal ander type wagen dan een M5? Snap niet wat daar zo vreemd aan is.
Geen zin om hier weer in een idiote discussie te belanden maar iemand die een Jeep Wrangler wil kijkt ook niet naar een Range Rover.
Een discrete elektrische GT tegenover brullend V8 geweld. Als je beide opties overweegt, dan shop je auto's op basis van wat je mooi vindt. Heeft weinig met liefhebberij te maken toch? Is ook fine natuurlijk.
De eerste autoliefhebber die zegt, amai ik wil nu is echt nen Tesla, nog niet tegen gekomen. Iemand die voor rijbeleving gaat, koopt geen EV.
Wie fiscaal boeiend of comfortabel en stil wil reizen zonder luid motorgeweld en getril (of milieu bewust for that matter), die kopen wel een EV.
En mensen die met Porsche op circuit rijden die zeggen, ik doe het liever met nen Tesla? Lijkt me sterk maar goed. Actief in het circuit wezen, al veel mensen ontmoet en gesproken en Tesla is het laatste merk dat je hoort vallen als het gaat: daar wil ik nu is mee op circuit rijden.
De definitie van een goede circuitbak: geen gevoel in het stuur en veel gewicht right?
Snap niet goed waarom je hier weer confrontatie op zoekt maar so be it![]()
Mensen die een M5 kopen, die kijken doorgaans naar wagens zoals een E63, S63, RS5, RS6, RS7, ...Ik kan er gewoon niet tegen dat jij elke keer aan een ander moet opleggen wat het betekent wat een autoliefhebber is. Jouw visie daarop is niet de enige waarheid. Autoliefhebber is een ruim begrip.
En over dat laatste, die mensen vind je effectief op porscheforum.nl