Welke wagen heb jij? Post your pics!

Speciale dag gehad gisteren. Poging tot diefstal van de Range Rover hier op de oprit.
30 minuten mee bezig geweest, in de wagen geraakt maar hem niet gestart gekregen.

Gat gezaagd in de koffer voor met klemmen de canbus kabels te kunnen koppelen aan een computer. Dan met transponder kloner geprobeerd voor te starten. Voos :) Weer al dat gezeik voor garage etc.

Whats-App-Image-2026-02-10-at-16-00-02.jpg

Dit soort zaken is vaak op bestelling dus de kans dat die terugkomen is zeer reëel.
Toch is informeren om van die elektrische palen te plaatsen dat ze er niet mee van de oprit geraken.

Op dat vlak blijven Range Rovers toch echt absolute shitboxen. 10 jaar geleden al zo makkelijk te stelen, duidelijk nog niets veranderd daar. Schandalig voor zo een duur ding.
Heb je een poort voor op je oprit te geraken?

Laatst bewerkt:
Mentaal doet me dat niks. Meer woede dan iets anders. Huis hangt vol camera's dus de arrogantie bij die mannen is ongelofelijk.

Range Rover Sports worden nogal vaak gestolen. Zijn ook al jaren, zoals redelijk geweten is, vrij makkelijk te stelen ook.
Mijn vennoot ook gewoon is wakker geworden, Range Rover van de oprit verdwenen en verzekering wou geen nieuwe Range Rover meer verzekeren voor hem wegens ''ze gaan die toch gewoon opnieuw stelen''.

Zegt toch ook al veel :)

Mijn vennoot - Range Rover van de oprit verdwenen en verzekering wou geen nieuwe Range Rover meer verzekeren voor hem wegens ''ze gaan die toch gewoon opnieuw stelen''.

Dus eigenlijk weet je al wie de dader is?

Anyway ik had toch eerder voor de GT3 gegaan

Mentaal doet me dat niks. Meer woede dan iets anders. Huis hangt vol camera's dus de arrogantie bij die mannen is ongelofelijk.

Range Rover Sports worden nogal vaak gestolen. Zijn ook al jaren, zoals redelijk geweten is, vrij makkelijk te stelen ook.
Mijn vennoot ook gewoon is wakker geworden, Range Rover van de oprit verdwenen en verzekering wou geen nieuwe Range Rover meer verzekeren voor hem wegens ''ze gaan die toch gewoon opnieuw stelen''.

Zegt toch ook al veel :)
Ik had gehoopt dat ze met de laatste generatie toch eens deftige beveiliging opgezet hadden. Want de vorige generatie is een absolute ramp op dat vlak.

IMG-7773.jpg

Grappige selfie vandaag. Maximum exploit!

Eerst boze blikken tot ze men dochtertje van 2,5 eruit zagen waggelen. Dan bleef het bij wat intern gemompel.

Laatst bewerkt:
Heb een Golf R variant gekocht! Sinds gisteren in het land en man van import brengt vandaag alles in orde qua keuring, douane etc. Dus hopelijk volgende week mee op de baan. :tongue:

Heb nog geen goede foto van de mijne maar 't is eigenlijk exact dezelfde als deze:

vw-golf-r-variant-02.jpg

Heb een Golf R variant gekocht! Sinds gisteren in het land en man van import brengt vandaag alles in orde qua keuring, douane etc. Dus hopelijk volgende week mee op de baan. :tongue:

Heb nog geen goede foto van de mijne maar 't is eigenlijk exact dezelfde als deze:

vw-golf-r-variant-02.jpg
Duitsland?

Terug
Bovenaan