Welke wagen heb jij? Post your pics!

Aangezien die onvindbaar was in België denk ik niet dat hij veel prijzen kon vergelijken :p

Aangezien die onvindbaar was in België denk ik niet dat hij veel prijzen kon vergelijken :p

Hier was het tweedehands aanbod inderdaad nul dus moeilijk te zeggen. Het oude model heb ik wel zien passeren en als ik dat dan vergeleek met Mobile.de, dan lagen de prijzen in België toch een stuk hoger.

Moet er wel bij zeggen dat ik het GEVOEL heb dat de vraagprijzen op mobile.de dichter aanleunen bij de realiteit dan die van autoscout en zeker 2dehands.be. Daar houdt men precies meer rekening met opkopers die toch duizenden euro’s onder de vraagprijs gaan bieden.

Nogmaals; louter een gevoel.

Eerste rondrit van het jaar zit er op.

Wat is het toch zalig om terug met wat leuks rond te rijden!

Haha zalig, Benoit daar ook met zijn GT3RS. Geweldige kerel dat.

Vette kleur op die M3 Touring wel.

Mooi mooi! Meeste deelnemers zijn ook geen sukkelaars zo te zien...
Die Ferrari 296 GTS 😍
En die groene Giulia is ook wel wijs!

Ja die Giulia is top. Is die van Dennis Noten die fotograaf. Die kan ook wel deftig aan een stuur draaien. Toffe kerel.

Zo een 296, leuk om naar te kijken maar toch ook gewoon boring as shit. Veredelde Tesla. Snel maar weinig sensatie. (unpopular opinion, ik weet het :unsure: )

Zo een 296, leuk om naar te kijken maar toch ook gewoon boring as shit. Veredelde Tesla. Snel maar weinig sensatie. (unpopular opinion, ik weet het :unsure: )
Geen idee, nooit mee gereden (en zal er wellicht nooit van komen ook). Waarschijnlijk pas ik daar zelfs niet eens in met mijn bijna 2m.
Maar mooi is ie wel!

Haha zalig, Benoit daar ook met zijn GT3RS. Geweldige kerel dat.

Vette kleur op die M3 Touring wel.

Ja die Giulia is top. Is die van Dennis Noten die fotograaf. Die kan ook wel deftig aan een stuur draaien. Toffe kerel.

Maar... kijk naar de hele Ferrari line-up momenteel, en het is met voorsprong degene die ik zou kiezen.

Hier was het tweedehands aanbod inderdaad nul dus moeilijk te zeggen. Het oude model heb ik wel zien passeren en als ik dat dan vergeleek met Mobile.de, dan lagen de prijzen in België toch een stuk hoger.

Moet er wel bij zeggen dat ik het GEVOEL heb dat de vraagprijzen op mobile.de dichter aanleunen bij de realiteit dan die van autoscout en zeker 2dehands.be. Daar houdt men precies meer rekening met opkopers die toch duizenden euro’s onder de vraagprijs gaan bieden.

Nogmaals; louter een gevoel.

Dus gewoon vraagprijs op mobile geven of ook nog af bieden?

De volgende toch mss ook uit de halen.

Dus gewoon vraagprijs op mobile geven of ook nog af bieden?

De volgende toch mss ook uit de halen.

Ik heb dat via zo’n firmaatje geregeld die niks anders doen dan auto’s importeren. Heeft er nog 750eur afgekregen.

Maar ook gewoon het aanbod is zo veel groter waardoor je wat kieskeuriger kan zijn qua kleur, opties,…

Sowieso het bekijken waard imo.

Laatst bewerkt:
Ik heb dat via zo’n firmaatje geregeld die niks anders doen dan auto’s importeren. Heeft er nog 750eur afgekregen.

Maar ook gewoon het aanbod is zo veel groter waardoor je wat kieskeuriger kan zijn qua kleur, opties,…

Sowieso het bekijken waard imo.

Wil je mij de firma eens PMen ik kijk er ook naar uit om het zo te doen

In welke richting qua prijs moet je dan denken?
Gaan jullie effectief kijken/proefrijden of is dat kopen op basis van foto's?

Jaren geleden nieuwe wagen in Polen gekocht, transport laten uitvoeren en BTW zelf gaan betalen bij de douane.

In welke richting qua prijs moet je dan denken?
Gaan jullie effectief kijken/proefrijden of is dat kopen op basis van foto's?

Jaren geleden nieuwe wagen in Polen gekocht, transport laten uitvoeren en BTW zelf gaan betalen bij de douane.
Hun prijs is afhankelijk van waar de auto staat. Maar ik dacht dat je rond 1000€ moeten tellen.

De fee was toen 1495€ excl btw, maar verschilt uiteraard van geval tot geval
Er is ook een verschil als je hen eerst alles laat betalen, of dat jij het bedrag al overmaakt voor ze de wagen kopen

Heb mijn Audi (vorige wagen) ook via Leeco laten importeren vanuit Duitsland. Alles vlot verlopen. Zij hebben alles afgehandeld en hebben die voor mijn deur komen afzetten.

Heb mijn Audi (vorige wagen) ook via Leeco laten importeren vanuit Duitsland. Alles vlot verlopen. Zij hebben alles afgehandeld en hebben die voor mijn deur komen afzetten.
Hoeveel budget moet je daarvoor rekenen eigenlijk?
Al een paar keer een auto geïmporteerd vanuit Duitsland, er om gaan is een plezant avontuur op zich, maar met 1 toch een rompslomp geweest om te importeren.

Edit: blijkbaar paar posts boven u die prijzen vermelden. :unsure:

Auto gekocht op pc dan, nooit irl gezien?
Lijkt me moeilijk.
Klopt. Had ook 14 dagen herroepingsrecht en 1 jaar Europese garantie. Plus wagen kwam van een officiële dealer. Dus kon weinig fout gaan.

Al een paar keer een auto geïmporteerd vanuit Duitsland, er om gaan is een plezant avontuur op zich, maar met 1 toch een rompslomp geweest om te importeren.

Was toen €1 per km gerekend met een maximumprijs van €1400 ongeveer.

Wagen stond in München, dus was wel een serieuze trip om dan met een auto terug te rijden dat je niet kent en dan 3 keer tanken.

Zin om binnen paar jaar mee te gaan? 😎

Terug
Bovenaan