CerumenCrevice
Well-known member
iemand die mij kan zeggen of dit systeem goed te doen is om een paar jaar games zoals Titan Quest 2, PoE2 etc te kunnen spelen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Systeem is niet echt gebalanceerd. X870 bord van €400 verkiezen boven een betere GPU is een slechte keuze.iemand die mij kan zeggen of dit systeem goed te doen is om een paar jaar games zoals Titan Quest 2, PoE2 etc te kunnen spelen?
dat moederbord was het eerste dat ik had aangeduid, dat is een beetje overkill inderdaadSysteem is niet echt gebalanceerd. X870 bord van €400 verkiezen boven een betere GPU is een slechte keuze.
Beter een 9700X, B850 bord en een 5070Ti kiezen. AIO zou ik ook vervangen door een 360mm versie.
Of een systeem met een 9070XT en dan bespaar je nog een goeie €100.
Die 9700X CPU is nog altijd de beste allrounder voor die prijs. 7800X3D kan ook zeker, maar kost een goeie €80 meer.
Voor de gewone gebruiker/gamer is dat inderdaad overkill.dat moederbord was het eerste dat ik had aangeduid, dat is een beetje overkill inderdaad
met die laatste link, met de 9700 CPU in; daar ga ik volgens mij mee verder. de PC case heb ik al kado gekregen, jammer dat het main memory zo duur is tegenwoordig, Marja beter nu dan nooit.
.Zeker, RAM is het gemakkelijkste. SSD's zijn soms wat moeilijker (als je er geen ervaring in hebt), omdat de GPU er uit moet en die cover (heatsink) er af gehaald moet worden. Wat op zich niet geheel moeilijk is.Geheugen en opslag naderhand bijsteken is vrij gemakkelijk, nee?
Met 32gb en 1tb kom ik wel toe voorlopig, en gezien de prijzen. Daarmee.Zeker, RAM is het gemakkelijkste. SSD's zijn soms wat moeilijker (als je er geen ervaring in hebt), omdat de GPU er uit moet en die cover (heatsink) er af gehaald moet worden. Wat op zich niet geheel moeilijk is.
Hou er wel rekening mee dat AM5 lastig kan doen, qua snelheid van de RAM sticks, als je meer dan 2 RAM sloten bezet.
32GB is zeker voldoende. Zit al jaren op 32GB en ben er nog nooit over gegaan, zeker niet op gebied van gaming.Met 32gb en 1tb kom ik wel toe voorlopig, en gezien de prijzen. Daarmee.
Installatie zal wel lukken, vernoed ik. Zal niet moeilijker zijn dan een interne versterker vervangen.
Merci!
, 350€ is nog een goeie deal vandaag voor 32GB 6000Mhz ram, spijtig genoeg ...morgen komt ie normaal aan@CerumenCrevice die ram is out of stock.
Server Busy
www.amazon.com.be
Tenzij je al de laatste set kocht, 350€ is nog een goeie deal vandaag voor 32GB 6000Mhz ram, spijtig genoeg ...
Opletten zo op Amazon, lijkt altijd beste deal in prijs gidsen, maar dan zijn die sets meestal out of stock
64GB ram is eerder al iets voor workstations, development en veel VM's draaien etc.
Het zal al snel 400€ zijn voor 2x16GB 6000Mhz ram als er stock is van crucial, kingston of corsair ...
ps. zelfde cpu en mobo gekocht, tzal wel vliegen gezien mijn pc 13 jaar oud is op dat vlak
, ik heb de set nog net voor die prijs kunnen kopen.Mja, 120€ voor 1TB of 160 voor 2TB. Dat leek mij nog wel een goed idee dat je niet direct een NVME moet toevoegen.Met 32gb en 1tb kom ik wel toe voorlopig, en gezien de prijzen. Daarmee.
Installatie zal wel lukken, vernoed ik. Zal niet moeilijker zijn dan een interne versterker vervangen.
Merci!
.absoluut ik ben nog aan het twijfelen, de PC gaat voor niks anders gebruikt worden dan games.Mja, 120€ voor 1TB of 160 voor 2TB. Dat leek mij nog wel een goed idee dat je niet direct een NVME moet toevoegen.
Maar jij beslist natuurlijk.
Enig budget en eisen voor die Ultrawide?absoluut ik ben nog aan het twijfelen, de PC gaat voor niks anders gebruikt worden dan games.
de Mac mini blijft de PC voor andere zaken (admin, muziek, internet browsing etc)
de NAS is voor de film en serie cataloog
maarja 40 euro extra voor een terabyte extra is eigenlijk best goede deal en spaart mij potentieel frustraties
suggesties voor een ultra wide screen? momenteel heb ik 2 27 inch schermen naast elkaar staan, 1 grotere/bredere lijkt me toffer.
Euh, 700 euro?Enig budget en eisen voor die Ultrawide?
Zou dan sowieso een OLED kiezen. Zeker als je die toch enkel voor gaming gaat gebruiken is dan een no-brainer.Euh, 700 euro?
Ik prefereer colour accuracy over refresh rate en resolutie.
Alle drivers correct geïnstalleerd? Gebruik je de audio jack vooraan of usb? Achteraan al geprobeerd?het ding steekt ineen en werkt best goed, zeker grafisch in orde.
audio is wel een probleem, alles kraakt continu.
Geprobeerd met een usb audio interface en hdmi naar een AVR, alles kraakt hevig.
Wat zouden de oorzaken kunnen zijn? Ergens een kabel niet goed gestoken?