Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zegt hier iets over een schuldige aanwijzen? Ik zeg gewoon dat daden en keuzes gevolgen hebben.Ah tis de fout van Trump dat Kirk is neergeschoten, ok.
Dit toch. Een beetje gaan doen alsof het geen extreem polariserend figuur betreft maar een random "onschuldige vader"...
Het enige dat Charlie Kirk doet is debatten houden met mensen die een andere mening hebben en als je hem wat volgt zie je dat hij dat altijd met wederzijds respect doet.
Geef één voorbeeld waar Charlie Kirk racistisch is.
Een jonge vader is zonder reden vermoord maar we moeten hier niet verontwaardigd over zijn. Hoe ben jij zo geworden?
If I see a Black pilot, I’m gonna be like, ‘boy, I hope he is qualified.
Het valt me (opnieuw) op dat degenen die hier anderen altijd zitten te verwijten intolerant te zijn en zich vaak als moraal ridder voordoen er weinig graten inzien dat politieke figuren neergeschoten worden.
Duly noted.
Meningen kunnen nu eenmaal polariserend zijn. Daarmee verlies je niet uw onschuld.
Altijd heeft Charlie Kirk opgeroepen meningen te respecteren en nooit over te gaan tot geweld.
Onwaarschijnlijk die reacties hier.
Dit toch. Een beetje gaan doen alsof het geen extreem polariserend figuur betreft maar een random "onschuldige vader"...
Ah is dat de maatstaf in de maatschappij?
Iemand extreem polariserend vinden en "ach, het is geen schooljuffrouw die is neergeschoten".
Genoeg "racist", "nazi",... roepen dan maar, zeker?
Kijk daar zit het volgens mij mis.
Als morgen god weet welk links symbool neergeschoten wordt, hoe polariserend ik die ook vind, zal ik NOOIT op deze manier reageren.
En ik mag oprecht hopen dat ik dat ook NOOIT moet meemaken.
Akkoord maar langs de andere kant is het wel triest dat dat moet gebeuren. Imo kunnen we gewoon niet toejuichen dat men mensen met bepaalde meningen zo gaat bekampen. Ik vind het bijzonder triest dat men op het punt gekomen is dat men geweld als legitiem middel ziet om elkaar (s mening) te bekampen.hij wordt gewoon aan de moraal getoetst die hij zelf verkondigde. Die talloze kinderen die jaarlijks worden doodgeschoten vond hij een gerechtvaardigde 'kost'. Nu heeft hij zelf ondervonden wat de gevolgen zijn van zijn 'leer'. Hij valt nu zelf onder die gerechtvaardigde kost.
VOLGENS ZIJN LEER.
Dat maakt het nog altijd erg, maar hijzelf was harteloos naar andere slachtoffers. Dat waren godverdomme kinderen toen hij die uitspraak deed. Ik hoop dat degene die nu staan te roeptoeteren 'het was een vader' toen even hard tegen hun scherm hebben staan roepen 'maar dat waren kinderen'.
En neen, ik ben niet pro neerschieten mensen. Ik ben er vierkant tegen. En dit had niet mogen gebeuren, maar hij predikte zelf dat dit er nu eenmaal bij hoort, net zoals hij ook had kunnen overreden worden. Pech gehad dan. Dit is het Amerika dat hij wou.
If I see a Black pilot, I’m gonna be like, ‘boy, I hope he is qualified.
Ik heb hier eerlijk gezegd nog maar weinig zo'n reacties gelezen. En al zeker niet van de de users die doorgaans moraal ridder worden bestempeld.Het valt me (opnieuw) op dat degenen die hier anderen altijd zitten te verwijten intolerant te zijn en zich vaak als moraal ridder voordoen er weinig graten inzien dat politieke figuren neergeschoten worden.
Duly noted.
is toch ook wat ik zeg.Akkoord maar langs de andere kant is het wel triest dat dat moet gebeuren. Imo kunnen we gewoon niet toejuichen dat men mensen met bepaalde meningen zo gaat bekampen. Ik vind het bijzonder triest dat men op het punt gekomen is dat men geweld als legitiem middel ziet om elkaar (s mening) te bekampen.
Niet onnozel doen.
Trump heeft zelf die deur opengetrapt door live op tv te lachen met de moordaanslag op Pelosi. Trump heeft de grenzen en normen doen vervagen. En nu moet er aan de andere kant van het spectrum huilie huilie gedaan worden en ingetogen en respectvol gereageerd worden op een van de meest polariserende figuren van het MAGA-kamp, die geen enkel probleem had met school shootings en honderden dode schoolkinderen over de jaren heen.
Uiterst hypocriete reacties. Dit is de wereld die Trump en Kirk gecreeerd hebben, deal with it.
Wel kijk, wij kijken ondertussen toe hoe de VS de grootste humanitaire hulporganisatie ter wereld ontmantelt met potentieel meerdere miljoenen extra doden als gevolg, hoe ze een buitenlandse regering blijven ondersteunen die een (quasi?)genocide pleegt binnen de eigen landsgrenzen, en die in eigen land de rechtstaat langs alle kanten aanvallen om een soort christelijk-nationalistische staat te installeren, daar reageer ik dan weer niet juichend op. Ergens zit daar voor mij een grens in waar ik niet meer rouw voor de dood van de mensen die zo'n dingen mogelijk maken (en daar reken ik meneer Kirk onder).Ah is dat de maatstaf in de maatschappij?
Iemand extreem polariserend vinden en "ach, het is geen schooljuffrouw die is neergeschoten".
Genoeg "racist", "nazi",... roepen dan maar, zeker?
Kijk daar zit het volgens mij mis.
Als morgen god weet welk links symbool neergeschoten wordt, hoe polariserend ik die ook vind, zal ik NOOIT op deze manier reageren.
En ik mag oprecht hopen dat ik dat ook NOOIT moet meemaken.
is toch ook wat ik zeg.
Ik ben er tegen dat geweld een deel van de samenleving wordt. Maar wat er nu gebeurd is, is wel het Amerika dat hij verkondigde, het Amerika dat hij wou. Jan en alleman een wapen en dat er dan onschuldige mensen sterven is bijzaak. Dat is wat er juist triest aan is.
WTF is er mis met u maat? Toon mij het bewijs dat Charlie Kirk zelfs maar heeft doen blijken dat hij geen probleem heeft met school shootings of dode kinderen, leugenaar.