Aanslag op Charlie Kirk

Gelukkig was er Trump om haar half onder de bus te flikkeren. En toch eventjes er op te wijzen dat hij niet zo'n pussy is. TENENKROMMEND. Op de begrafenisshow van iemand die door een loonie is afgeknald staan toeteren 'I hate' :rolleyes:
Stephen Miller was anders ook best gestoord...

our legacy hails back to Athens, to Rome. Pipo. USA bestaat sinds 1776, pipo. Jullie legacy zijn een hoop indianen.

Nog 3 jaar en hopelijk zijn we van die bende fratsenmakers af.

Vanaf morgen terug Kimmel op de buis. Dat wordt nog spannend. Iemand gaat daar toch zeer bleekjes uitkomen. Ik kan me niet inbeelden dat Kimmel nu ineens braafjes Trump gaat vermijden (anders is dit toch een publieke vernedering voor Kimmel). Dus als hij weer Trump belachelijk kan/mag maken, is dat toch een enorm affront voor Carr en Trump. En het zou ook betekenen dat Disney/ABC geen schrik (meer) hebben van het FCC.
Had gisteren al een clip gezien waarin gezegd werd dat Carr’s publieke dreigementen wel eens in zijn gezicht zouden kunnen ontploffen omdat ze in een eventuele rechtzaak van eender welk mediabedrijf tegen het FCC zeer bezwarend zouden zijn voor het FCC.
In dat geval is het gewoon aftellen tot Trump hem onder de bus gooit.

Eerder genant voor Trump. Publiek yoohee roepen omdat de ongetalenteerde host weg is. En paar dagen later is hij terug op tv. Hoe gaat hij dat nu spinnen ? Zelfs als Kimmel plots een pussy is - wat ik me niet kan inbeelden - is het toch een teken aan de wand dat Trump de middelvinger krijgt van prive bedrijven en ze niet zomaar doen wat hij wil.

Kan me moeilijk inbeelden dat Kimmel nu elke dag zal openen met een lofzang aan Trump.

Ik vind het wel nogal tactloos om op Erika Kirk te liggen kappen. Je leest op sociale media dat ze de dood van haar man misbruikt en dat ze een show opvoert. Get a life. Of het format van die begrafenis bedenkelijk is kan ik nog mee inkomen (Amerikanen zijn nogal theatraal en melodramatisch), maar ze beschuldigen dat ze een toneeltje speelt vind ik erg respectloos.

Ik vind dit anders ook best wel tactloos op een herdenking, what in the American fuck :laugh:

(Dit is trouwens wat je ziet als je naar die link gaat die ze daar onderaan laten scrollen)

(Ik zie dat de pro-gun kant wel geleerd heeft uit vorige incidenten en deze keer toch kogelschermen hebben geïnstalleerd aan het podium)

Stephen Miller was anders ook best gestoord...

Die gast is toch echt een onverdoken schaamteloze fascist. Surrealistische speech inderdaad.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan