Kan gerust een M1 zijn geweest maar dan de M-versie van de 1 coupé. Misschien zit daar de verwarring van Silence want die M1's staan niet in collecties, maar eerder bij de schroothandel vanwege de ongevallen.Ma zijt nekeer rustig jong.
Ik zie graag een schone wagen maar ben er geen freak in. Dat kan heel goed zijn dat dat een 2,5 liter was. Ik weet het ook maar van de hippe bro-talk in de fitness. En ja, 't is al jaren geleden. Een 8-10 jaar geleden of zoiets. Die M1 kan evengoed een M2 geweest zijn, het enige wat ik zeker weet is dat het een M was en die kerel was daar helemaal freak in. Reed er zo goed als nooit mee om hem te bewaren en liet er zo'n coatings opzetten tegen steenslag o.i.d.
En ja, die hadden kleren aan van BALR. Ik ken dat merk niet goed, ik weet alleen dat de lichte kiwi's van de gym dat heel cool vonden want "'t was voor de elite".
Mijn punt was vooral dat het makkelijk is om bepaalde zaken te financieren en dat totaal geen weerspiegeling is van de werkelijkheid.
Die kleren van BALR zijn toch letterlijk van ne gefaalde voetballer die gewoon lage kwaliteit brol voor hoge prijs is gaan verkopen aan debielen die doorgaans eigenlijk niks van kapitaal hebben?
Beetje gelijk Stone Island of zoiets? Alleen is dat blijkbaar nog wel kwaliteit (maar niet voldoende om de prijs te rectvaardigen). Een secretaresse bij ons was eens aan't stoefen dat haar kinderen kleren van Stone Island droegen en dat was toen 200 euro voor een tshirt en 600 voor een trui zei dat mens. Ok, letterlijk die maand gaan werken om uw vier kids een halve outfit te geven en mee te geven dat status alles is, ook al komde in de soep terecht.
Dan bleiten dat de lening niet kon betaald worden als het loon 1 dag later kwam.
Maar ook die zijn eerder zeldzaam. Zal hoogst waarschijnlijk een M-performance model zijn, zoals een M135i of M140i.
Net zoals die andere keren. Je gaat me niet wijsmaken dat ik elke keer "geluk" gehad heb hoor.
Alles begint wel met een eID en digitaal rijbewijs. Als iedereen dit heeft, moet het snel kunnen gaan.