Vince the Prince
Member
100% akkoord met de dit. Ben ook voor VAR checks, maar niet met blind vertrouwen in technologie (die tevens een minimale onnauwkeurigheid en dus willekeurigheid bezit). De geest van het spel moet ook gehandhaafd worden. Het menselijk brein blijft (niet qua rekenkracht, maar qua linken leggen) de grootste supercomputer ter wereld.Ik ben overigens vóór de VAR, omdat het een systeem is dat in elk geval gelijk is voor alle partijen, en dus per definitie eerlijk. Discussies over gevallen van zeer nipt buitenspel zullen er altijd zijn, waar je de grens ook legt.
Toch denk ik wel dat er eens nagedacht moet worden over waar die grens dan precies te leggen, want in de geest van de regel stond Lukaku uiteraard geen buitenspel. En met bovenstaande in gedachten stond hij misschien zelf helemaal geen buitenspel, want ik denk echt dat de onnauwkeurigheid van dat systeem groter is dan de marge die wij op de beelden zagen.
On topic: ik ga er nog steeds vanuit dat Frankrijk zijn groep wil winnen / gaat winnen. En denk dat geen enkel land al te veel moet speculeren over welke route nu de interessantste is, eerst maken dat je je plaatst en dan zien we wel. Gewoon ballen en fun hebben.
Ook hier moeten we niet té veel rekenen