Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag even specifiëren of dit saus, vlees of rauwkost is…pikante tartare
Artiest!Zonet een frites genuttigd bij bovenstaande.
Groot, stfvlsss, pikante tartare, ambiorix (of berenpoot), vuurvreter, colaatje
Bekijk bijlage 41437

Vermoedelijk mag je daar nog 10-20-30-40% blackies toevoegenDit zijn de 10 meest winstgevende frituren van Vlaanderen. Expert: “Niet verbaasd dat deze frituur helemaal bovenaan de lijst staat”
https://www.hln.be/binnenland/dit-z...ur-helemaal-bovenaan-de-lijst-staat~a033bb30/
Ik wou net komen posten met de vraag of iemand dit artikel kan delen. Heb zelf geen HLN+Dit zijn de 10 meest winstgevende frituren van Vlaanderen. Expert: “Niet verbaasd dat deze frituur helemaal bovenaan de lijst staat”
https://www.hln.be/binnenland/dit-z...ur-helemaal-bovenaan-de-lijst-staat~a033bb30/

Zit achter een betaalmuurIk wou net komen posten met de vraag of iemand dit artikel kan delen. Heb zelf geen HLN+![]()
Kan dat wel delen (copy/paste) maar mag dat zomaar hier?Zit achter een betaalmuur
Kan dat wel delen (copy/paste) maar mag dat zomaar hier?
Neen.Kan dat wel delen (copy/paste) maar mag dat zomaar hier?
Neen.Geen idee.. maar overschrijven vast wel.
Neen.
Neen.
Ik wou net komen posten met de vraag of iemand dit artikel kan delen. Heb zelf geen HLN+![]()
Zit achter een betaalmuur
Kan dat wel delen (copy/paste) maar mag dat zomaar hier?
Geen idee.. maar overschrijven vast wel.
En wat de meestbesproken frituur van Vlaanderen: Frituur N°1 in Antwerpen? Pas vorige week kwam die (alweer) in het nieuws omdat de Nederlandse eigenaar eind dit jaar voor de strafrechter moet verschijnen. Volgens de fiscus zouden in Frituur N°1 minstens 30% van de frieten en frikandellen gedurende de boekjaren 2016-2022 in het zwart zijn verkocht. Waardoor over die periode een zwarte omzet van 1.567.707 euro zou zijn gedraaid.
Mijn hart bloedt dat dit voor veel toeristen hier de enige kennismaking is met de Belgische frietcultuur.Het is niet duidelijk of de Nederlander nog altijd eigenaar is van de frituur. Na wat zoeken in federale databanken blijkt de zaak tegenwoordig officieel op naam van een koppel uit het Kempense Wuustwezel te staan. Maar draaien doet N°1 blijkbaar nog steeds als een tierelier. Met tussen november 2022 en september 2024 zomaar even 1.304.945 euro brutomarge. Omdat de frituur zeven dagen op zeven én vaak tot het ochtendgloren open is, zijn echter ook de personeelskosten niet min: om het equivalent van 6,4 voltijdse jobs te betalen, dienden de eigenaars 658.163 euro aan bezoldigingen, sociale lasten en pensioenen op te hoesten. Al wachtte onderaan de frietketel nog steeds 420.046 euro nettowinst. Hoewel niet opgenomen in de officiële Trends-lijst mag ook N°1 dus nog steeds één van de best draaiende frituren van Vlaanderen worden genoemd.
Brochetje was mijn favo frituur in de tijd dat de Chinezen ze bakten. Is dat nu nog zo of terug overgenomen? Woon niet meer rond LievegemLang geleden dat ik daar nog eens geweest ben. Stond vorig jaar ook in de top 20 van de meest rendabele Vlaamse frituren.