kies er tweeHopelijk goed loon, korte afstand én leuke werkinhoud?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kies er tweeHopelijk goed loon, korte afstand én leuke werkinhoud?
Loon is Cava (overheid), op 9km ipv 14km en meer psycho-sociale hulpverlening dan sociaal juridisch.Hopelijk goed loon, korte afstand én leuke werkinhoud?
Laten we hopen dat er toffe collega's zitten![]()

Leuke werkinhoud vind ik essentieel voor iedereen, maar ik denk dat voor Pardal als enige kostwinner van een groot gezin, het loon belangrijker is dan de afstand.kies er twee
Enige kostwinner? Mevr Pardal werkt ook voltijds.Leuke werkinhoud vind ik essentieel voor iedereen, maar ik denk dat voor Pardal als enige kostwinner van een groot gezin, het loon belangrijker is dan de afstand.
Ik verkies afstand (autorijden kost veel energie voor me) boven meer geld voor mij persoonlijk.
Ik dacht dat ze idd fulltime mommanager was, Sorry!Enige kostwinner? Mevr Pardal werkt ook voltijds.
Ze moet niet denken dat thuisonderwijs geven en de was en de plas voldoende is ze.
Mevr. Pardal is logopediste en werkt als ik terug van werk. Dus in dat opzicht zijn mijn werkuren van belang.
Dat denken veel mensen, maar ze doet meer dan 2 voltijdse functiesIk dacht dat ze idd fulltime mommanager was, Sorry!
Ik ga geld en afstand kiezen voor leukLeuke werkinhoud vind ik essentieel voor iedereen, maar ik denk dat voor Pardal als enige kostwinner van een groot gezin, het loon belangrijker is dan de afstand.
Ik verkies afstand (autorijden kost veel energie voor me) boven meer geld voor mij persoonlijk.
Nu goed ik heb nog nooit leuk gehad dus ik weet niet wat dat zou zijn 
Ik heb leuke jobs gehad en absolute kutjobs waarbij ik als stront werd behandeld. Probleem is dat je je na verloop van tijd ook als stront gaat voelen...Ik ga geld en afstand kiezen voor leukNu goed ik heb nog nooit leuk gehad dus ik weet niet wat dat zou zijn
![]()
Er is een grote range tussen als stront behandeld worden en het leuk vinden eh. Ik ben nog nooit als stront behandeld, maar ik ben nog nooit in een situatie geweest waar ik zou optrekken moesten ze me er geen geld voor gevenIk heb leuke jobs gehad en absolute kutjobs waarbij ik als stront werd behandeld. Probleem is dat je je na verloop van tijd ook als stront gaat voelen...
Dus uit zelfbescherming zet ik werksfeer nu absoluut bovenaan. En neen, nergens is het enkel rozengeur en maneschijn, maar met een smile gaan werken omdat je je nuttig én gewaardeerd voelt, het kan.
Maar me nog eens als stront laten behandelen, dat ga ik niet meer toestaan.
Prijs uzelf gelukkig. Ik heb twee jaar in een 'sympathieke' KMO gewerkt, plus jamais... . Wat voor een sh*t een werknemer daar moest slikken, het is een wonder dat ze nog überhaupt mensen konden vinden. Nogal ironisch dat er in de multinational waar ik nu werk er veel menselijker wordt omgesprongen met het personeel.Er is een grote range tussen als stront behandeld worden en het leuk vinden eh. Ik ben nog nooit als stront behandeld, maar ik ben nog nooit in een situatie geweest waar ik zou optrekken moesten ze me er geen geld voor geven
Er wordt gewoon menselijker omgesprongen met mensen in een multinational, volgens mij, dat is zeker geen uitzondering.Prijs uzelf gelukkig. Ik heb twee jaar in een 'sympathieke' KMO gewerkt, plus jamais... . Wat voor een sh*t een werknemer daar moest slikken, het is een wonder dat ze nog überhaupt mensen konden vinden. Nogal ironisch dat er in de multinational waar ik nu werk er veel menselijker wordt omgespringen met het personeel.
Je bent niet de eerste Kempenaar die betere oorden opzoekt. Welkom!een verhuis van de Kempen naar West-Vlaanderen
De kracht van sociale vertegenwoordiging?Er wordt gewoon menselijker omgesprongen met mensen in een multinational, volgens mij, dat is zeker geen uitzondering.
Absoluut niet. De kracht van ethische codes, het streven naar duurzaamheid,...De kracht van sociale vertegenwoordiging?
Amen.Absoluut niet. De kracht van ethische codes, het streven naar duurzaamheid,...
Ik heb het al eerder aangegeven, zo'n psychopatische / narcistische manager, zoals je vaak in KMO's aan de macht ziet, krijgen bij ons gewoon geen kans.
Absoluut niet. De kracht van ethische codes, het streven naar duurzaamheid,...
Ik heb het al eerder aangegeven, zo'n psychopatische / narcistische manager, zoals je vaak in KMO's aan de macht ziet, krijgen bij ons gewoon geen kans.
Welke regio zoek je werk? In welke sector wil je graag werken? Welke ervaring heb je?Door een verhuis van de Kempen naar West-Vlaanderen moet ik op zoek naar nieuw werk. Voorlopig 1 sollicitatie op de planning bij Elia als technieker substations. Ben benieuwd. Hoogspanning is voor mij een redelijk nieuw vakgebied binnen de elektriciteit.

Twee KMO's hadden ook compleet gelogen over hun vacatures. De data science vacature was gewoon verschillende databronnen knippen en plakken in excel en bij een andere wisten ze mij op de sollicitatie te zeggen dat de vacature waarop ik gesolliciteerd had al bezet was maar dat ze nog iemand zochten om hamburgers te bakken.