Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommige landen voeren een verbod op het delen van verkiezingsresultaten voor afsluit van stembureaus, ik dacht dat dit ook zo was in België, maar lijkt van niet.Ik vind het ook maar raar. Er kan nog gestemd worden tot 16u. Ik vind het wat uit den boze.
Niet vergeten dat Patrickske daar al eeuwen burgemeester is en Tongeren is enorm vergrijsd en zowat alles wat wat daar de voorbije 20 jaren is veranderd is ten nadelen geweest van de jeugd/jonge mensen en alles beter voor de oudere.Die resultaten uit Tongeren lijken mij nu ook niet echt te zullen aanhouden. VLD + 10%, Vooruit en VB achteruit
Goh, eigenlijk hebben die peilingen vooraf dan véél meer invloed dan dit hoor. Het aantal mensen dat pas op het einde van de dag (het laatste uur) gaat stemmen, is ook zeer beperkt.En welk nut heeft het delen van dergelijke info? Naast het manipuleren van de verkiezingen.
Ik vind dat net het spannendste: zien hoe die eerste resultaten al een beeld kunnen geven. En vanaf ze meer en meer binnenstromen weet je de algemene tendens.En welk nut heeft het delen van dergelijke info? Naast het manipuleren van de verkiezingen.
Dewael = lijstduwer federaalEr staan nu ook resultaten voor Herstappe op voor het Vlaams parlement... vreemd hoe die 57 man daar totaal verschillend heeft gestemd, CD&V ruim op kop voor Vlaanderen maar dan OVLD op 1 voor federaal
Ik denk dat je het niet hebt begrepenIk vind dat net het spannendste: zien hoe die eerste resultaten al een beeld kunnen geven. En vanaf ze meer en meer binnenstromen weet je de algemene tendens.

Ja, maar zou dat effect op stemgedrag zo groot zijn?Ik denk dat je het niet hebt begrepen
Natuurlijk is dat spannend, maar hier is het probleem dat ze dat doen voor afsluit van de stembureaus.
Vreemd hoe de resultaten van Tongeren zo verschilt tussen Vlaams en federaal, zouden dat van verschillende kiesbureau's zijn?
Geen idee.. als het nek aan nek is kan het misschien het verschil makenJa, maar zou dat effect op stemgedrag zo groot zijn?
Algemene tendens: Open VLD en Groen barslecht.Ik vind dat net het spannendste: zien hoe die eerste resultaten al een beeld kunnen geven. En vanaf ze meer en meer binnenstromen weet je de algemene tendens.

wel echt een grensgemeente ookHet resultaat in Wervik, wauw. Wat een afstraffing zeg.
Algemene tendens: Open VLD en Groen barslecht.
You heard it here first.