De verkiezingsresultaten - Vlaams (En Waals & Brussels)

Als Alexander nu naar VTM kijkt moet die toch ook denken “godverdomme pa”. De Croo senior blijft maar afratelen hoe hij het helemaal niet snapt en niet zag aankomen. Wereldvreemde mens.

Ja niemand hopelijk hè. Maar je ziet wel wat voor toestanden er kunnen onstaan wanneer je teveel volk binnenpakt dat een totaal ander wereldbeeld heeft. Ik vind dit eerlijk gezegd een schokkend resultaat voor onze hoofdstad.
Imo is de migratie het probleem niet maar hoe men met die migratie om gegaan is.

Ik herinner me dat toch juist dat het steeds de gewoonte is dat de kopstukken vanavond nog naar de VRT studio komen voor een klein debat. Niet? Is dat het stuk dat om 23u wordt uitgezonden?

Ja niemand hopelijk hè. Maar je ziet wel wat voor toestanden er kunnen onstaan wanneer je teveel volk binnenpakt dat een totaal ander wereldbeeld heeft. Ik vind dit eerlijk gezegd een schokkend resultaat voor onze hoofdstad.
Welke toestanden? Een zetel in een deeltje van het land voor mensen die anders denken dan jij?

Joke Schauvliege WTF zeg wie stemt daar nog op:eek2:
"Nen boom dient om te kappen!!!" :laugh:

3350 mensen and counting blijkbaar... waanzin.

Hier stonden ook borden bij binnenrijden van het dorp "Joke is van ons". Ik vroeg mij altijd af of die "is" niet het woord teveel was in die zin.

Welke toestanden? Een zetel in een deeltje van het land voor mensen die anders denken dan jij?
Als dat andersdenken wilt zeggen waarden aanhangen die haaks staan op de westerse waarden dan ja. Dan is dat op zijn minst een schrikwekkende evolutie.

Welke toestanden? Als je die hun programma leest zijn ze minder conservatief dan VB :unsure:

Hier stonden ook borden bij binnenrijden van het dorp "Joke is van ons". Ik vroeg mij altijd af of die "is" niet het woord teveel was in die zin.
Ik snap niet wat ze daarmee bedoelen. Willen ze zeggen dat ze van hun partij is of van oost-Vlaanderen of van een specifieke gemeente?

Terug
Bovenaan