De verkiezingsresultaten - Vlaams (En Waals & Brussels)

Ik ben daar ook nog niet zo zeker van dat het Vlaams Belang sowieso groeit en blijft groeien. Er wordt door sommigen wel iets te veel gedaan alsof dat een of ander mythisch monster is waar niets aan kan gedaan worden, maar de gitzwarte zondag die door bepaalde forumleden met veel vreugde werd voorspeld is ook gewoon uitgebleven.

Sowieso heeft elke partij wel een plafond, en zeker een extreme partij als het VB. Veel mensen gaan, hoe kwaad ze ook zijn op 'de politiek', nooit stemmen op een intolerante partij met een wel heel donkerbruin kantje als het VB.

Nu ook: eens het laagje 'ze zijn zo extreem niet meer' vernis waar TVG zo lang en hard voor heeft gewerkt werd weggekrast door andere partijen en er wat naar concrete voorstellen (in plaats van gewoon migratiecijfers op te sommen en op woke te roepen) werd gevraagd hebben ze het toch lang niet zo goed gedaan als ze hoopten.

Pas op; ik zeg zeker niet dat VB niet meer kan groeien. Als ze de extreme figuren in hun partij lozen kan er bijvoorbeeld al veel gebeuren, maar dat beeld van een almaar groeiend VB is toch niet zo gegarandeerd vind ik.

Veel zal afhangen hoe verenigd de partij rond Tom Van Grieken en zijn kring blijft he. Vanaf dat er weer twisten ontstaan, zakt de partij weer helemaal naar af.
De hardliners rond Dewinter en co gedogen nu al 10 jaar Van Grieken omdat hij de partij uit het slop gehaald heeft, maar hoe lang dulden ze dat nog?

Is die berekening op basis van je effectieve winst of wordt een soort van standaard -tarief toegepast voor bepaling van je rendement? Zelf in zijn geheel niet op de hoogte hiervan.

Wet die nu gestemd is zou in voege gaan vanaf 2027 en is op je EFFECTIEVE winst.
Wet die momenteel in voege is, is een fictieve winst van 4,75%, maar hun hoogste rechtsorgaan heeft geoordeeld dat dit onwettelijk is en ze gaan miljardenschadeclaims aan hun broek hebben
Krijg je dan ook 36% van je verlies terug als je verlies hebt ipv winst?
je krijgt het niet terug, maar als je verlies maakt, dan wordt dit verlies eerst afgetrokken van je winst in het volgende jaar dat je winst maakt... redelijk fair systeem dus
Eerlijkheidshalve zou men het wel zo moeten regelen dat minwaardes binnen een zelfde aanslagjaar verrekened waarden met meerwaarden maar dan ga je ook weer rare zaken krijgen.

Voor de gemiddelde mens zijn dat wel non-issues. De meeste mensen kopen een fonds en hold for life, dan is dat niet van toepassing.

Maar 36% is niet redelijk, 30% dividendbelasting ook niet imo... als men al eens begint met 2-3% meerwaardebelasting. Dat zal al heel wat in het laadje brengen vermoed ik.
ja, meer -en minwaardes binnen 1 fiscaal jaar worden afgestreept tegen elkaar
Tis ook niet 36% op je reële winst in Nederland.
Tis 36% op een fictieve rendementspercentage van je beleggingen en andere activa (tweede woning, crypto,...)
En het is ook iets gecontesteerd in Nederland. (Blijkbaar rechtszaken over te hoge fictieve rendement in het verleden?
Ik weet niet of je kan bewijzen indien je effectieve rendement lager is dan je fictieve, dat je dan je reële kan nemen in Nederland.
zie eerste deel van mijn post: momenteel is het systeem een fictieve winst maar dit is ongrondwettelijk verklaard. Nieuw systeem vanaf 2027 is de effectieve winst.

Jean-Jacques De Gucht wilde de overstap maken van Vlaams naar Federaal en kreeg een comfortabele plek in OVL op plaats 3.

Zoontje van, blijkt nu niet verkozen. Iemand in de zaal die treurig is om deze vriendjespolitiek/zelfbediening? @mac-bc?

Hij stopt er zelfs helemaal mee. Komt in Aalst niet meer op in oktober.

Veel zal afhangen hoe verenigd de partij rond Tom Van Grieken en zijn kring blijft he. Vanaf dat er weer twisten ontstaan, zakt de partij weer helemaal naar af.
De hardliners rond Dewinter en co gedogen nu al 10 jaar Van Grieken omdat hij de partij uit het slop gehaald heeft, maar hoe lang dulden ze dat nog?
Zullen wel zien , de peilingen wezen wel uit dat er zeker nog groeipotentieel is ook. Als mensen ontevreden zijn stemmen ze extremer. Het helpt de N-VA dat ze federaal in de oppositie zaten. En VB is wel de sterkste oppositiepartij.

En je eindigt dan ook nog met een sausje van leugens. Bah.

Leugens? Dit zijn letterlijk de standpunten van groen.
- pushbacks aan de Europese buitengrenzen een halt toeroepen met onafhankelijke monitoring en een hervorming van het Europees grenswachtagentschap Frontex
- onrechtvaardige drempels voor gezinshereniging wegwerken,zodat minder gezinnen verscheurd worden
- snelle en transparante asielprocedures
- een Belgisch spreidingsplan voor de opvang van mensen die asiel aanvragen en voldoende noodopvang wanneer nodig. Zo voorkomen we dat mensen op straat slapen

Hun standpunten over migratie zijn veruit het meest gunstig. Alle andere partijen zijn strenger tot veel strenger.
Zeggen dat dit meespeelt in waarom ze stemmen verloren zijn lijkt me echt wel zeer aannemelijk. Je kan ook links en progressief zijn en tegelijk inzien dat migratie een groot probleem is en dit inperken nuttig en noodzakelijk is.

Er zijn nog redenen waarom ze stemmen verloren zijn, dat is uiteraard wel zo.

Moet ik daar nu op reageren?

Je mag daar gerust op reageren want uw post is gewoon niet correct.

Ik ben de eerste om te zeggen dat er op energie weinig daadkracht is geweest in het verleden.
Maar ook dat de kernuitstap er gekomen is als symbooldossier van groen en bijna elke regering sinds dan ze heeft geprobeerd terug te draaien en zelfs deels teruggedraaid heeft.

En de visie op kernenergie van groen was duidelijk, alles moet dicht. Daarmee zijn ze naar de keizer gegaan en met dat doel in TVDS aan het ambt begonnen.
Engie heeft zich zelf aangeboden met een mooi plan, ze kwamen niet verder dan het onthaal. En kort na de aanstelling kwamen er vragen vanuit de regering omdat het mechanisme voor de gascentrales niet correct werkte, Europa het misschien ging verwerpen en de eisen voor de omgeving niet gehaald werden.
En vooral dat laatste is pijnlijk omdat TVDS dit toch wou pushen, ookal is ze van de groene partij.
Gedurende de hele periode riep de regering en de oppositie op om de kernenergie piste deftig uit te werken, om dit grondig te onderzoeken. Dit heeft ze altijd nagelaten en ze heeft er 0,0 voor gedaan.

Toen duidelijk was dat er kernenergie moest verlengd worden heeft ze halsstarrig de boot afgehouden en het laten escaleren.
Zover laten escaleren dat de premier, medewerkers van het department en medewerkers van VLD het dossier in handen hebben gepakt en uiteindelijk tot een akkoord zijn gekomen met engie. Op een gegeven moment was TVDS zelfs niet meer bij elke afspraak aanwezig.

En jij gaat zeggen dat TVDS bij aantreden onmiddellijk aan het kernenergie dossier had gewerkt? Dat ze dit wel zag zitten? Dat ze dit dossier wel verslonden had?

Leugens? [...]
Ja leugens. “alle migranten zijn welkom” Dat is wat je zei.

Dat jij vindt dat een menselijke behandeling van migranten gelijk staat aan een laks beleid, by al means. Dat mag je vinden. Maar hun beleid is niet wat jij er van maakt. Want niet alle migranten zijn welkom. Ook groen erkent dat er een beter migratiebeleid moet gevoerd worden ipv het bestaande wan/nonbeleid.

Je mag daar gerust op reageren want uw post is gewoon niet correct.

Ik ben de eerste om te zeggen dat er op energie weinig daadkracht is geweest in het verleden.
Maar ook dat de kernuitstap er gekomen is als symbooldossier van groen en bijna elke regering sinds dan ze heeft geprobeerd terug te draaien en zelfs deels teruggedraaid heeft.
Oh, daar mag je dan ook wel wat bronnen van geven. "Bijna elke regering heeft ze proberen terug te draaien." Echt? En waarom dan zelfs enkel proberen, en niet gedaan? Reminder : Groen heeft in geen enkele regering gezeten sinds toen. En dat is gemakkelijk wel he. "Ik heb het geprobeerd." zeggen als politicus, nee, als regering zelfs, is tegenwoordig reeds voldoende? Als regering ben je verantwoordelijk. Punt.
En de visie op kernenergie van groen was duidelijk, alles moet dicht. Daarmee zijn ze naar de keizer gegaan en met dat doel in TVDS aan het ambt begonnen.
Engie heeft zich zelf aangeboden met een mooi plan, ze kwamen niet verder dan het onthaal. En kort na de aanstelling kwamen er vragen vanuit de regering omdat het mechanisme voor de gascentrales niet correct werkte, Europa het misschien ging verwerpen en de eisen voor de omgeving niet gehaald werden.
En vooral dat laatste is pijnlijk omdat TVDS dit toch wou pushen, ookal is ze van de groene partij.
Gedurende de hele periode riep de regering en de oppositie op om de kernenergie piste deftig uit te werken, om dit grondig te onderzoeken. Dit heeft ze altijd nagelaten en ze heeft er 0,0 voor gedaan.

Toen duidelijk was dat er kernenergie moest verlengd worden heeft ze halsstarrig de boot afgehouden en het laten escaleren.
Zover laten escaleren dat de premier, medewerkers van het department en medewerkers van VLD het dossier in handen hebben gepakt en uiteindelijk tot een akkoord zijn gekomen met engie. Op een gegeven moment was TVDS zelfs niet meer bij elke afspraak aanwezig.

En jij gaat zeggen dat TVDS bij aantreden onmiddellijk aan het kernenergie dossier had gewerkt? Dat ze dit wel zag zitten? Dat ze dit dossier wel verslonden had?
Voor de statements hier, gezien je geschiedenis met compleet van de pot gerukte stellingen/leugens hierboven, mag je ook wel wat meer onderbouwing geven.

Jep, de weg is ingeslagen om een eerste islamitisch politiek bastion uit te bouwen in België. Net nu we bijna af waren van de christelijke verzuiling Sammy "ik weet niet wat Pinksteren is" Medhi in de politiek. Arm Brussel ...

Wat is er nu precies weer mis met CD&V?
Ik mis die periode een beetje o.w.v. de "sérieux" die die partij had en het feit dat het een echte bestuurspartij was, net omdat ze overal vertakkingen en veel ervaring had.

Die Sammy doet het m.i. als voorzitter best goed en is verbaal best sterk. Enkel blijft de vraag: waarvoor staat CD&V eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Ik heb zo het gevoel dat Brussel nog de moeilijkste knoop gaat worden, zeker als VLD en PS effectief voor de oppositie kiezen.

Aan Vlaamse zijde lijkt een coalitie Groen, Ahidar, Vooruit een logische keuze. Maar het water tussen Ahidar en Vooruit is diep, en zijn breekpunten gaan zeker voor Vooruit moeilijk te verkopen zijn. Voor Groen hoop ik ook, maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken. Zonder Ahidar lijkt enkel een oplossing met vier partijen mogelijk: Groen, N-VA, Vooruit, CD&V. Ik moet er ook geen plaatje bij maken om duidelijk te maken dat dat ook geen evidente coalitie is ...

Aan Waalse zijde zijn er theoretisch verschillende mogelijkheden, maar ze zijn allemaal niet heel erg realistisch. MR, PVDA, Les Engagés? Dat gaat nooit gebeuren. Dan moet je dus ook hier al naar vier partijen: MR, Les Engagés, Ecolo en Défi. Dat gaat ook plezant worden. En die laatste twee hebben in Brussel een pandoering gekregen, dus ook nog te bezien of die zich terug aan beleid gaan wagen. PVDA, PS en Ecolo hebben ook een meerderheid, maar PS kiest op dit moment voor oppositie en ik betwijfel dat die het gaan riskeren om in zee te gaan met PVDA.

Maar dan moeten die daarna dus ook nog met elkaar een compromis kunnen sluiten. Groen is beloond voor haar beleid, maar MR is tegenlijk beloond voor haar oppositie tégen dat beleid. MR en Ahadir, dat gaat sowieso ook niet goedkomen.

Ik ben daar ook nog niet zo zeker van dat het Vlaams Belang sowieso groeit en blijft groeien. Er wordt door sommigen wel iets te veel gedaan alsof dat een of ander mythisch monster is waar niets aan kan gedaan worden, maar de gitzwarte zondag die door bepaalde forumleden met veel vreugde werd voorspeld is ook gewoon uitgebleven.

Sowieso heeft elke partij wel een plafond, en zeker een extreme partij als het VB. Veel mensen gaan, hoe kwaad ze ook zijn op 'de politiek', nooit stemmen op een intolerante partij met een wel heel donkerbruin kantje als het VB.

Nu ook: eens het laagje 'ze zijn zo extreem niet meer' vernis waar TVG zo lang en hard voor heeft gewerkt werd weggekrast door andere partijen en er wat naar concrete voorstellen (in plaats van gewoon migratiecijfers op te sommen en op woke te roepen) werd gevraagd hebben ze het toch lang niet zo goed gedaan als ze hoopten.

Pas op; ik zeg zeker niet dat VB niet meer kan groeien. Als ze de extreme figuren in hun partij lozen kan er bijvoorbeeld al veel gebeuren, maar dat beeld van een almaar groeiend VB is toch niet zo gegarandeerd vind ik.
Behalve De Wever is er nu wel niet echt een tegenstander/concullega voorzitter die het Van Grieken echt moeilijk heeft gemaakt of hem onder tafel in sprak.

Behalve De Wever is er nu wel niet echt een tegenstander/concullega voorzitter die het Van Grieken echt moeilijk heeft gemaakt of hem onder tafel in sprak.
Bart De Wever heeft daar natuurlijk de meeste 'interactie' mee gehad omdat hij en TVG een beetje de hoofdrolspelers waren tijdens deze campagne, maar ik ben het daar niet echt met je eens. In Het Conclaaf heeft Rousseau bijvoorbeeld TVG een paar keer goed liggen gehad. Tijdens andere debatten vond ik TVG ook regelmatig heel zwak overkomen, zeker naarmate de campagne op zijn einde kwam.

Het hangt er natuurlijk ook wat van af wat je definitie is van 'onder tafel spreken' (zo zijn er die vinden dat Trump al zijn debatten wint omdat hij het hardste roept en de meeste 'speelplaatsbeledigingen' naar zijn tegenstander slingert) maar ik vond echt wel dat Van Grieken het vrij vaak moeilijk had. Vaak door zijn eigen toedoen (geen onderbouwingen of concrete voorstellen) maar goed.

Laatst bewerkt:
Oh, daar mag je dan ook wel wat bronnen van geven. "Bijna elke regering heeft ze proberen terug te draaien." Echt? En waarom dan zelfs enkel proberen, en niet gedaan? Reminder : Groen heeft in geen enkele regering gezeten sinds toen. En dat is gemakkelijk wel he. "Ik heb het geprobeerd." zeggen als politicus, nee, als regering zelfs, is tegenwoordig reeds voldoende? Als regering ben je verantwoordelijk. Punt.
Even voor alle duidelijkheid heeft men 3 reactoren al verlengd.
Maar goed ik herhaal even wat er concreet is gebeurd.
In 2007 lag op de onderhandelingstafel dat men om Doel 1 en 2 en Tihange 1 wou
verlengen. 5 jaar na 2003, wet op de kernuitstap. Maar het bleef bij een studie.
In 2009 kwam men tot een overeenkomst met Electrabel en ging men verlengen alleen is het toen niet gestemd geraakt.

In 2014 heeft men toch beslist en gestemd dat ze langer open bleven.

link naar de studie i.o.v. de vraag in 2009 : https://fanc.fgov.be/system/files/2011-12-23-electrabel.pdf

Dat zijn gewoon de feiten en ik kan daar nog meerdere bronnen van geven.
Dat het vraagstuk verlengen al langer op tafel lag, dat meerdere regeringen het al opgenomen hebben, dat zijn zaken die gewoon vaststaan.
Dat er nooit een degelijk beleid is gevoerd dat staat als een paal boven water. Maar nu doen alsof TVDS de grote redende engel is, dat zij het klaargespeeld kreeg, sorry maar dat is de waarheid oneer aandoen.

Voor de statements hier, gezien je geschiedenis met compleet van de pot gerukte stellingen/leugens hierboven, mag je ook wel wat meer onderbouwing geven.

Je moet het zo ver niet zoeken.
Hier al een eerste voorbeeld van een beslissing van TVDS die niet in het voordeel van kernenergie speelt.

De laatste kerncentrales sluiten in 2025. Dat staat vast. We verspillen niet langer geld aan oplapwerk.

Maar nee TVDS stond helemaal open voor een verlenging en heeft daar echt HEEL veel moeite in gestoken.
Nee maar goed mijn statements zijn van de pot gerukt.
De realiteit is dat TVDS vanaf het begin kernenergie geen eerlijke kans heeft gegeven en pas toen de premier zich moeide heeft er ernstig aan het dossier gewerkt. Ze heeft alles in haar macht gedaan om het zo lang mogelijk te rekken en het tot een no way back scenario te brengen.
Ze heeft vanaf het begin alles op haar CRM mechanisme gezet en toen in Vilvoorde de vergunning geweigerd werd omdat de milieuregels niet gehandhaafd werden was haar antwoord dit.
Een weigering op basis van milieuimpact voor alle duidelijkheid. En dit van een groen minister, zeer vreemd toch.

Dus als ik dan zeg dat het statement dat TVDS vanaf moment 1 zich zou hebben vastgebeten hebben op de verlenging, en dat ze die piste altijd heeft opengehouden en het een eerlijke kans heeft gegeven, niet strookt met de werkelijkheid.
Is dat dan iets dat uit de lucht is gegrepen?
Als ik zeg dat de premier en zijn entourage mee hebben onderhandeld met engie over de effectieve verlenging, wil dit dan iets zeggen? Of is het omdat het vertrouwen zo gigantisch was dat De Croo graag de master gewoon eens in actie wou zien?

Bart De Wever heeft daar natuurlijk de meeste 'interactie' mee gehad omdat hij en TVG een beetje de hoofdrolspelers waren tijdens deze campagne, maar ik ben het daar niet echt met je eens. In Het Conclaaf heeft Rousseau bijvoorbeeld TVG een paar keer goed liggen gehad. Tijdens andere debatten vond ik TVG ook regelmatig heel zwak overkomen, zeker naarmate de campagne op zijn einde kwam.

Het hangt er natuurlijk ook wat van af wat je definitie is van 'onder tafel spreken' (zo zijn er die vinden dat Trump al zijn debatten wint omdat hij het hardste roept en de meeste 'speelplaatsbeledigingen' naar zijn tegenstander slingert) maar ik vond echt wel dat Van Grieken het vrij vaak moeilijk had. Vaak door zijn eigen toedoen (geen onderbouwingen of concrete voorstellen) maar goed.
Ik heb gisteren na de verkiezingen pas het Conclaaf gekeken en Van Grieken kwam daar wat mij betreft echt dramatisch slecht uit als politicus. Hij kwam menselijk over ja maar de meeste van zijn standpunten kon hij amper verdedigen, inderdaad niet enkel tegen De Wever maar ook tegen Rousseau of De Sutter.

Dat resultaat van PVDA, daar wordt ik toch ook niet vrolijk van. Niet alleen omdat ik niet begrijp hoe je op die partij kan stemmen als je bij bewustzijn bent, maar ook omdat ik van VB tenminste weet dat een stem daarop een weggegooide stem is terwijl ik daar bij PVDA niet zo zeker van ben, daar gaan Groen of Vooruit zich ooit wel eens aan wagen als ze zo groot blijven.
Dit zo hard! Iedereen is altijd maar bezig over extreem-rechts maar we zitten dus ook nog eens met communisten die hier voet aan de grond krijgen. Daar hoor je toch maar weinig bezorgdheid over bij de media.

Alexander De Croo toch de grote verliezer. Mannekes lief, hoe moet die zich voelen nu. En hij is nog steeds premier. Die wilt toch zo snel mogelijk verdwijnen nu.
Ik stem nooit op VLD (stem al heel mijn leven Nva) maar ik vond dat De Croo toch een ijzersterke premier was tijdens de coronacrisis. Dankzij hem heb ik 70k aan coronapremies getrokken. Het meeste geld dat ik ooit in mijn leven gezien heb. Ik ben aan het twijfelen of ik een bedankberichtje zou nalaten op zijn facebook want ik vond het erg om hem zo in tranen te zien terwijl hij volgens mij wel degelijk hard gewerkt heeft voor België. Ik voel me vreemd genoeg wat schuldig. Ik vind hem tof als persoon maar niet zijn partij. Nog iemand die dit heeft?

Dat resultaat van PVDA, daar wordt ik toch ook niet vrolijk van. Niet alleen omdat ik niet begrijp hoe je op die partij kan stemmen als je bij bewustzijn bent, maar ook omdat ik van VB tenminste weet dat een stem daarop een weggegooide stem is terwijl ik daar bij PVDA niet zo zeker van ben, daar gaan Groen of Vooruit zich ooit wel eens aan wagen als ze zo groot blijven.
Zitten in Zelzate reeds in coalitie met Vooruit en doen het daar gewoon erg goed met enkele hervormingen (bv. taxshift) en de rol van geneeskunde voor het volk.

De coalitie Vooruit-PVDA is geen model voor een linkse frontvorming in heel Vlaanderen, is te horen bij Vooruit. Ze heeft alles te maken met de specifieke lokale context. Dankzij de groepspraktijk staat de PVDA in Zelzate sterk (23 procent, drie van de zes verkozenen zijn huisarts bij Geneeskunde voor het Volk). Vooruit was bij de gemeenteraadsverkiezingen 7 procentpunt gestegen, VLD-SD was er 3 gezakt. En misschien wel de belangrijkste factor: het “sociale afbraakbeleid” (volgens Vooruit en PVDA) en het eindeloze gekibbel (volgens zowat iedereen in Zelzate) van de vorige coalitie van VLD-SD, CD&V en N-VA.
“Ik ben jaloers op de nieuwe ploeg”, bekende de voormalige schepen Martin Acke (N-VA) al na één jaar in De Standaard. “Het is tenminste een ploeg. Dat kan van het vorige bestuur, waar ik in zat, helaas niet gezegd worden.”
Vandaag is het vertrouwen in het bestuur gestegen van 14 naar 34 procent, leert de Gemeente-Stadsmonitor. Dat is niet evident. Met zijn 13.500 inwoners mag Zelzate dan klein zijn, de grensgemeente kent wel grootstedelijke uitdagingen: 22 procent van de inwoners komt erg moeilijk rond, één kind op de vijf groeit op in armoede. Bovendien neemt de gemeente veel centrumfuncties op. Uit de hele streek komen mensen hier winkelen, werken en schoollopen.
“De dokters” runnen niet zomaar een groepspraktijk met gratis consultaties (iedereen heeft daarvoor al betaald via de sociale bijdragen, is de redenering). Geneeskunde voor het Volk is expliciet politiek en sociaal emanciperend bedoeld: komen enkele arbeiders uit dezelfde fabriek met dezelfde klachten binnen, dan doet dat bij de PVDA alarmbellen afgaan en trekken ze naar de fabriek om daar de omstandigheden aan te kaarten. Voor de PVDA is niet meebesturen, maar sociale actie op het terrein de alfa en omega. Een lokale sterkhouder als Dirk Goemaere, vandaag schepen voor onder meer Sociale Zaken, kende vroeger iedereen als “Goemaere 20 frank”. In de jaren 70 sprong hij als jonge Sidmararbeider op tafel in de refter om onder luid applaus 20 frank per uur meer te eisen.

Best opvallend zou je denken voor een 'zweeppartij' maar bij PVDA zitten wel gewoon veel mensen met goede intenties die ook voeling houden met de man op straat. En ik denk dat zoiets lokaal beter tot uiting komt dan op het nationale niveau. Daar is het toch echt te vaak weinig constructieve zweeppolitiek.

Laatst bewerkt:
Ik stem nooit op VLD (stem al heel mijn leven Nva) maar ik vond dat De Croo toch een ijzersterke premier was tijdens de coronacrisis. Dankzij hem heb ik 70k aan coronapremies getrokken. Het meeste geld dat ik ooit in mijn leven gezien heb. Ik ben aan het twijfelen of ik een bedankberichtje zou nalaten op zijn facebook want ik vond het erg om hem zo in tranen te zien terwijl hij volgens mij wel degelijk hard gewerkt heeft voor België. Ik voel me vreemd genoeg wat schuldig. Ik vind hem tof als persoon maar niet zijn partij. Nog iemand die dit heeft?
Meen je dat nu echt? Net zoals sinterklaas niet bestaat, is dit geld ook niet magisch uit de lucht gevallen. Eigenlijk moet je ons een bedankje sturen voor het betalen van die facturen (of in de toekomst de leningen die hiervoor zijn aangegaan)

Terug
Bovenaan