Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb enkele centimeters diep gegraven, daar een grindmat opgelegd en die gevuld met grind. De omboording heb ik met kasseien gedaan.Ik moet aan de zijkant van het huis een bedje maken waar de 2 buitenunits van de airco op zullen komen.
Is dat gewoon voldoende als ik in die border een gat graaf van ongeveer 25cm diep, dan daar een 10cm kiezel/zand/breekzand inzwier - dan een boord maak in de stabilise en dan die rechthoek volledig opvul met 15cm stabilise en dat waterpas maak?
Lijkt mij meer als voldoende of vergis ik mij?
DAB Jetcom. Hopelijk heb ik er meer chance mee.Welke pomp is het? Ik heb ook er zo een, de Esybox Mini 3. Die wordt op het internet ook altijd aangeprezen als stil, maar zo stil vind ik die niet.
DAB is een goed merk, maar ik heb toch al 2 defecte pompen gehad.

Ja, was ook direct mijn eerste opmerking.Wij hebben hier in onze nieuwbouw een DAB Aquaprof Basic.
Verschoot er toch ook van hoeveel lawaai die effectief maakt.
Is imo niet stiller dan de 15jaar oude dab pomp die we in onze vorig huis hadden.
De Esybox Mini 3 staat wel bekend om minder degelijk te zijn t.o.v. andere DAB pompen. Wou die ook eerst kiezen omdat die stiller zou zijn, maar gezien de hoge prijs t.o.v. DAB Jet 102 M + DAB Control-D en het feit dat die het te snel durft te begeven ben ik toch maar voor de Jet gegaan. En nu hier blijkt dat die toch ook niet zo stil is, ben ik daar wel blij mee. Voorlopig gaat de Jet "al" 3 jaar mee hier.DAB Jetcom. Hopelijk heb ik er meer chance mee.![]()
Zet uw request op RingTwice en er zullen wel wat aanbiedingen binnenkomen. Zeker die met voldoende recensies zijn betrouwbaar. Voor een ervaren klusjesman met goeie referenties betaal je daar 40 a 50 EUR/uur en meestal ook een verplaatsingskost. Het grote voordeel is dat daar redelijk wat ervaren mannen op zitten die dergelijke werkjes na hun uren/in de weekend doen voor wat extra cash.Zijn er loodgieters of algemene klusjesmannen die daarvoor af zouden komen? Hoeveel zouden die daarvoor vragen?
www.topkwaliteitvloeren.nl
Daarvoor kan je een eindprofiel voor laminaat gebruiken, dat is u-vormig en schuif je over de laminaat, je kan daar de ongelijke lengte ook deels mee opvangen.Wat is de beste manier om een kant van zwevende laminaat af te werken waar geen plint kan geplaatst worden?
Kitten met de kleur (van de plint) of een soort uitzetband?
Bedoel je deze https://www.quick-step.be/nl-be/accessoires/qsincp01856_zachte-eik-mediumDaarvoor kan je een eindprofiel voor laminaat gebruiken, dat is u-vormig en schuif je over de laminaat, je kan daar de ongelijke lengte ook deels mee opvangen.
Zoiets ja, hier is dat een simpel aluminium profieltje, maar dat kies je zelf natuurlijk. Gebruikt om zowel tegen een schuifraam te gebruiken als bij de overgang naar de hal waar de vloer lager ligt.
Zwelband en kitten met de correcte kleur, uiteraard met een uiterst flexibel blijvend kit. Zo hebben we het hier gedaan.
Ok dus het is of:Zoiets ja, hier is dat een simpel aluminium profieltje, maar dat kies je zelf natuurlijk. Gebruikt om zowel tegen een schuifraam te gebruiken als bij de overgang naar de hal waar de vloer lager ligt.
Ik heb dit gebruikt tegen dorpels en een ingemaakte kast (en ik ga dat ook gebruiken tegen ons groot alu raam binnenkort wanneer ik de laminaat verder leg in andere ruimtes):Wat is de beste manier om een kant van zwevende laminaat af te werken waar geen plint kan geplaatst worden?
Kitten met de kleur (van de plint) of een soort uitzetband?
Hier ook gewoon 3 mm speling gelaten en opgekit met flexibele kit in een passend kleur. Beneden is het parket en heeft de plaatser het ook zo gedaan ter hoogte van ons schuifraam. Proper hoor.Ok dus het is of:
Ik heb wel Incizo voor de trap, want dat was vrij voor de hand liggend. Ik zal eerst zien of de openingen groot genoeg zijn om de die te plaatsen, indien niet, zal het dus afkitten worden.
- De kit van deze: https://www.quick-step.be/nl-be/laminaat/impressive/im1856_zachte-medium-eik, dus https://www.quick-step.be/nl-be/accessoires/qskit02_kit-met-bijpassende-kleuren
- Het afwerken met een profiel als er genoeg hoogte/ruimte is: https://www.quick-step.be/nl-be/accessoires/qsincp01856_zachte-eik-medium