Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lukaku in de achterzak van de defensie, en ze spelen hem dan ook nog eens in de lucht aan (uitverdedigen was dat wel).
Het is hier vaak (terecht) negatief maar toch ook eens iets positief melden; dat aanspelen (in de lucht) hadden ze laten zien als analyse, met beelden van Inter tegen Juventus: vanaf 32m40s moest ge het niet gezien hebben.En inderdaad een stevige mentale achterstand bij zowel de regie als de presentator.
Hola, dat was ik inderdaad nog vergeten, goed dat ge het zegt! Welk antwoord verwacht Van Gucht daar dan op? Voor de Rubenfans even verbatim opgelijst:Alleen nog dat hij telkens vroeg of dit het einde was van hun generatie.

Ja, terug blij zijn met een 1-2 overwinning op San Marino net zoals toen:Omstandigheden zaten tegen, met name de tabelhelft en de blessures, maar ook dan moet je er kunnen staan. Ik persoonlijk heb niet het gevoel zoals met Frankrijk dat we bestolen waren.
Dag gouden generatie. Mijn grootste schrik is dat we terug middelmatig worden en blij gaan zijn met overwinning tegen Noord-Macedonië en San-Marino.

2 redenen om de goal dus af te keuren:Ook al bij ergernis gezet;

Miljaar ik krijg meteen flashbacks naar ons parcour in 2007 en 2008 tegen Kazachstan, Finland...Ja, terug blij zijn met een 1-2 overwinning op San Marino net zoals toen:![]()
Vind vele reacties eigenlijk jammer om te lezen hier, zoveel negativisme omdat we er uitliggen tegen mogelijk de sterkste tegenstander van dit EK.
Ja jong, dat is voetbal. Eerst waren het de Argentijns rekkers, dan de vuile Portugezen, en nu de schwalbe van de Immobile.Ook al bij ergernis gezet;
Mij gaat het niet om de overwinning van een bepaalde ploeg, eerder over het verzieken van een sport op zo een manierJa jong, dat is voetbal. Eerst waren het de Argentijns rekkers, dan de vuile Portugezen, en nu de schwalbe van de Immobile.
Dan kun je wissels in de laatste minuten erook bij rekenenMij gaat het niet om de overwinning van een bepaalde ploeg, eerder over het verzieken van een sport op zo een manier
City zijnde zou ik niet zeker niet mee kunnen lachen en verdere stappen durven ondernemen, je zet die jonge zijn carrière op het spel door hem gekwetst 90 minuten te laten lopen."Geen structurele schade", dat was wat de bondscoach deze week zei. Maar een scheur in de enkelligamenten valt daar toch echt wel onder. De medische staf en Lieven Maesschalck lapten hem op om te spelen.
De Bruyne moest en zou spelen.
Ik heb dat altijd al vd belgen gevonden.Iemand had het hier al eens neergezet, maar de grinta, overtuiging ontbreekt vaak zie je (ivgl met bv Zwitserland).
Ook na een verliespartij zie je weinig spelers die er het hart van in zijn en echt zwaar ontgoocheld zijn.
“De kop ervoor leggen” is weinig aanwezig. Misschien teveel vedette?
Nooit begrepen waarom je een spel moet stilleggen als er gewisseld wordtDan kun je wissels in de laatste minuten erook bij rekenen
Dan zou het totaal onverdiend zijn geweest.
Er zat meer in? Tja Italianen lieten ook genoeg kansen liggen. Vooral immobile veel te egoïstisch.
Zoals ik al heb gezegd, je zal niet elke match geluk hebben hoor.
Met geluk alleen win je geen toernooien.
Al genoeg aangehaald hier.. De ploeg is teveel opgehemeld geweest.. Iedereen dacht weer eens dat ze kampioenen al waren.