Vant zelfste hier, grote kans op nieuwe wagen volgend jaar.Morgen voorstelling van de BMW i4 blijkbaar. Benieuwd.
Dat of ne 530e, maar is al een ouder model.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vant zelfste hier, grote kans op nieuwe wagen volgend jaar.Morgen voorstelling van de BMW i4 blijkbaar. Benieuwd.
Ik ook eigenlijk.Morgen voorstelling van de BMW i4 blijkbaar. Benieuwd.
Omdat iets niet zo belangrijk is voor u wil dat toch niet zeggen dat dat niet belangrijk is voor anderen?Het is ook de snelste elektrische wagen over lange afstanden. Porsche gebruikt een ander protocol om de range te testen (minder gunstig); afhankelijk van de gekozen velgen rijdt die meer dan 400 km op één lading aan 120 km/h. En de RWD gaat waarschijnlijk nog verder rijden
Alsof een sprintje naar 100 km/u zo belangrijk is. 5.2 s is trouwens meer dan snel genoeg. Zelfs voor een Porsche

Ge hebt nog restwaarde he120k voor een wagen. Dat is 6 jaar kin kloppen en dan ben ik terug blut
![]()
Tweedehands Porsche Taycan op AutoScout24
Hier vind je een tweedehands Porsche Taycan die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarktwww.autoscout24.be
Waarom is dat euro6 en niet euro6d (/beter) ?
Niet als je hem in de prak rijdtGe hebt nog restwaarde he

WrakwaardeNiet als je hem in de prak rijdt![]()

doekje voor het bloeden in vergelijking met 120kWrakwaarde![]()

Maar beter dan blut he?doekje voor het bloeden in vergelijking met 120k![]()
Moest dat echt zo zijn, dan had Porsche geen 4S, Turbo en Turbo S moeten maken.Het is ook de snelste elektrische wagen over lange afstanden. Porsche gebruikt een ander protocol om de range te testen (minder gunstig); afhankelijk van de gekozen velgen rijdt die meer dan 400 km op één lading aan 120 km/h. En de RWD gaat waarschijnlijk nog verder rijden
Alsof een sprintje naar 100 km/u zo belangrijk is. 5.2 s is trouwens meer dan snel genoeg. Zelfs voor een Porsche
Ik wou een RWD, maar die werd niet meer geproduceerd met de grote autonomie toen ik mijn Model 3 bestelde .En ja, het blijft 1 van de snelste rwd EV's, maar ik denk niet dat er iemand zich iets van aantrekt of hun EV nu rwd of AWD is. Behalve diegenen die specifiek AWD nodig hebben.
Sprinten met een elektrische auto vind ik nu verre van het belangrijkste. Als ik met mijn Turbo bv niet zou winnen hier tegen dat is een pak erger. Maar de CT zou puur gebruikt worden om daily te gebruiken zoals werk, inkopen (niet met fiets mogelijk) enz. Dan is die toch hier perfect voor? Het is niet dat ik zou sprinten naar mijn leverancier of naar mijn klantNiet in aantal km's maar ook in sprintjes.
De Taycan rwd trekt van 0-100 in 5,2s. Dat is trager dan:
alle tesla's
Polestar 2
Volvo XC40
Mercedes EQC
Audi e-tron S
Jaguar i-pace
Alle, ik vind het jammer dat je met uw Porsche een sprintje verliest van een Volvo die de helft kost. En performance is niet alles, maar voor een merk als Porsche wel belangrijk.

Ik vind de CT een fantastische wagen, en ik vind hem relatief meevallen qua prijs (ongeveer de prijs van model S plaid). Maar qua prestaties vind ik het gewoon jammer dat een merk als Porsche er echt niet boven uit steekt. Om het simpel te zeggen, de meerwaarde tov de Audi is veel kleiner dan bij de andere modellen.Sprinten met een elektrische auto vind ik nu verre van het belangrijkste. Als ik met mijn Turbo bv niet zou winnen hier tegen dat is een pak erger. Maar de CT zou puur gebruikt worden om daily te gebruiken zoals werk, inkopen (niet met fiets mogelijk) enz. Dan is die toch hier perfect voor? Het is niet dat ik zou sprinten naar mijn leverancier of naar mijn klant![]()

+Wat is dat hier nu weer? Dus jullie vinden het normaal dat een Porsche het moet afgeven aan een Volvo? Dan zijn we toch niet meer goed bezig hoor..
Het gaat mij trouwens niet over het feit of 5,2s snel is of niet, gewoon over het feit dat de Porsche iedere 'normale' wagen moet afrijden imo.
Idd, nu ben ik benieuwd of Ugar zijn mening vaak voorkomt. Want dan is het toch wel erg gesteld met het imago van Porsche.Wat is dat hier nu weer? Dus jullie vinden het normaal dat een Porsche het moet afgeven aan een Volvo? Dan zijn we toch niet meer goed bezig hoor..
Het gaat mij trouwens niet over het feit of 5,2s snel is of niet, gewoon over het feit dat de Porsche iedere 'normale' wagen moet afrijden imo.
Gaan ze nooit doen. Porsche is een sport/benzine merk. Ze spelen gewoon in op de markt en zijn helemaal nog niet in lang in elektrisch field bezig. Zelfde als Aston Martin met de Cygnet. Dat was een Smartje met een embleem van Aston op. Precies allemaal zo moeilijk om te vatten bij de meesten. Het is niet omdat je een sportmerk bent dat goed is in de rest, dat je automatisch moet toppen op een "bijkomend vlak". Tesla is alleen gebaseerd op elektrisch en al hun mankracht staat daar op. Volvo heeft een volledig eigen afdeling nu, noemt Polestar. Die mannen houden zich alleen bezig met dat en niets anders. Ondertussen zit een sportwagenmerk zich te focussen op elektrisch, dat uit te dokteren om een kwalitatief product af te leveren en de helft zit te leuteren over 5,4 seconden voor hun standaard type terwijl hun turbo type het al uitdraait in 2,9s.Veel succes aan Porsche dan om een EV op de markt te brengen die sneller is dan de Tesla Plaid+ en dat ook nog tegen betaalbare prijs zodat mensen het ook nog willen kopen.

Toyota IQ, geen smartjeGaan ze nooit doen. Porsche is een sport/benzine merk. Ze spelen gewoon in op de markt. Zelfde als Aston Martin met de Cygnet. Dat was een Smartje met een embleem van Aston op. Precies allemaal zo moeilijk om te vatten bij de meesten. Het is niet omdat je een sportmerk bent dat goed is in de rest, dat je automatisch moet toppen op een "bijkomend vlak"