Spijt zeker niet. Je moet dat vermogen niet continu aanspreken maar àls je het nodig hebt (bv inhalen etc) is het er wel, en dat valt op als je in een wagen met veel minder vermogen stapt. De vraag is waar je de grens trekt, doorgaans is elke EV wel vlot genoeg.Heeft er iemand spijt van keuze voor sterk vermogende EV?
Lijkt mij wel leuk om een echt snelle wagen te hebben, maar ik heb nu ook een "sport" knop in mijn wagen en ik gebruik die eigenlijk bijna nooit.
Met mijn 7 seconden naar 100 kom ik ruimschoots toe, en lijkt mij niet dat je hier in België dat vermogen echt kwijt kan...
Ik heb nu 400+ pk met grofweg 4s naar 100. Leuk en zeker niet storend maar eigenlijk meer dan je ooit nodig hebt én voor passagiers ronduit ongemakkelijk als je dat vermogen aanspreekt.
Anderzijds hebben we nog een EV met 204pk/8.5s op de oprit staan en dat verschil is wel groot en dat is wat wennen als je van de ene naar de andere gaat, maar in alle eerlijkheid is die tweede ook voldoende.
Mijn volgende wagen is 340pk/6.1s. Nog steeds meer dan voldoende vermogen en ik verwacht niet dat ik die 400+ ga missen.
het is pas helemaal erg als je even versnelt en ze met hun hoofd achterover slaan of de smartphone uit de handen vliegt 
Of ik het veel ga gebruiken weet ik niet, maar ik vind het toch ergens wel een maffe gedachte om zoveel pk onder je gat te hebben.
Ik zou dat hier dus echt van zijn leven niet moeten hebben.