Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sabbatjaarke en dan terug knallen
Geeft zelf aan dat hij niet stil kan zitten dus ik zie hem ook wel nog terug beginnen als trainerMss. Kerel verdiend alles samen 50 miljoen per jaar... kzou ook op pensioen gaan op 56 dan...
Ik moet het nu al inhouden. Niet iedereen van buitenaf ziet dat altijd, maar de connectie tussen de supporters, trainer en ploeg die hij mee gebouwd heeft is waanzinnig.Da gaat huilen worden op het einde van het seizoen
Compleet in shock

Jep, gewerkt wordt er vandaag ook niet meerIk moet het nu al inhouden. Niet iedereen van buitenaf ziet dat altijd, maar de connectie tussen de supporters, trainer en ploeg die hij mee gebouwd heeft is waanzinnig.![]()
Hoe kom je aan die 50 miljoen? Klinkt heel veel voor een coachMss. Kerel verdiend alles samen 50 miljoen per jaar... kzou ook op pensioen gaan op 56 dan...
Hij lijkt zijn info hier te halen :Hoe kom je aan die 50 miljoen? Klinkt heel veel voor een coach
Komt idd uit info van de duitse bond. Geen idee of dat 100% correct is maar leek me niet onmogelijk. Simeone die heeft al meer dan 40 miljoen aan salaris alleenHoe kom je aan die 50 miljoen? Klinkt heel veel voor een coach
Sabbatperiode tot Erik ten Hag/Tuchel zijn kop rolt.Zottekes. Klas het ook net. Zie die nog stoppen met de treble.
Vraag me dan wel af wat die gaat doen. Running out of energy = stoppen dan? Of bondscoach?
Ja want hij gaat naar United gaanSabbatperiode tot Erik ten Hag/Tuchel zijn kop rolt.
Ik zou niet te veel hoop steken in trouwheid, zeker niet bij managers en al helemaal niet als de overgang 'indirect' kan zijn. En als EtH gaat dan zal INEOS een grote slag willen slaan op dat vlak.Ja want hij gaat naar United gaan
Hij gaf aan zeker een jaar te stoppen.
Naar't schijnt gaat hij wachten tot Deila vertrekt bij Club.Geeft zelf aan dat hij niet stil kan zitten dus ik zie hem ook wel nog terug beginnen als trainer